Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Барбан М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Барбан М. М. 
Теоретичні засади підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами / М. М. Барбан // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 13-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні засади щодо підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами. Визначено і розглянуто загальнопедагогічні, андрагогічні, акмеологічні принципи та діяльнісний, компетентнісний, кластерний, акмесинергетичний підходи, за яких підготовка буде успішною. Наведено педагогічні умови, що забезпечують ефективність підготовки.

Представлены теоретические основы подготовки менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами. Определены и рассмотрены общепедагогические, андрагогические, акмеологические принципы и деятельностный, компетентностный, кластерный, акмесинергетический подходы, при которых подготовка будет успешной. Представлены педагогические условия, которые обеспечивают эффективность подготовки.

There are theoretical grounds of educational managers’ training to the social and pedagogical projects management in article. Author defines and considers general pedagogic, andragogic, acmeologic principles and action, competence based, clustered, acme-synergetic approaches, which provide successful this training. Also, pedagogical conditions that contribute the effectiveness of training are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Барбан М. М. 
Роль проектних технологій у роботі з іноземними студентами / М. М. Барбан // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 20-23. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні питання щодо можливості використання, ролі та місця проектних технологій у роботі з іноземними студентами. Визначено проблеми, що постають перед іноземними студентами, які приїжджають на навчання в іншу країну та проаналізовано зарубіжний досвід у цій галузі. Проведено моніторинг програм адаптації іноземних студентів за кордоном і в Україні. Розроблено проект створення та розвитку орієнтаційних програм для іноземних студентів, які приїжджають на навчання в Україну.

Рассмотрены основные вопросы о возможности использования, роли и места проектных технологий в работе с иностранными студентами. Определены проблемы, которые возникают перед иностранными студентами, приезжающих на учебу в другую страну, проанализирован зарубежный опыт в этой области. Проведен мониторинг программ адаптации иностранных студентов за рубежом и в Украине. Разработан проект создания и развития ориентационных программ для иностранных студентов, приезжающих на учебу в Украину.

The basic questions about the use, role and place of design technologies to work with foreign students. Identified problems that arise for international students who come to study in another country, analyzed foreign experience in this field. ItТs considered monitoring program of adaptation of foreign students abroad and in Ukraine. The project of creation and development of orientation programs for foreign students coming to study in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)48

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Барбан М. М. 
Результати педагогічного експерименту з підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами / М. М. Барбан // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 4-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Актуалізовано проблему підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами. Проаналізовано теоретико-методологічні положення щодо підготовки менеджерів освіти та побудовано експериментальну модель підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами. Представлено схему розробленої моделі, реалізація якої складається з етапів: інформаційно-когнітивного, репродуктивного, діяльнісно-креативного та адаптивно-оцінювального; для кожного з них визначено навчальні цілі, методи і форми. За результатами педагогічного експерименту з підготовки менеджерів освіти до професійно-управлінської діяльності охарактеризовано рівні їх підготовленості до зазначеної діяльності. Підсумовано, що підготовка менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами буде ефективною і результативною за умов реалізації експериментальної моделі та покладених в її основу педагогічних умов, підходів і принципів. Окреслено напрями подальших досліджень.

Актуализировано проблему подготовки менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами. Выполнен анализ теоретико-методологических положений подготовки менеджеров образования и построена экспериментальная модель подготовки менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами. Представлена схема разработанной модели, реализация которой состоит из этапов: информационно-когнитивного, репродуктивного, деятельностно-креативного и адаптивно-оценочного; для каждого из них определены учебные цели, методы и формы. По результатам педагогического эксперимента по подготовке менеджеров образования к профессионально-управленческой деятельности охарактеризованы уровни их подготовленности к указанной деятельности. Подытожено, что подготовка менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами будет эффективной и результативной в условиях реализации экспериментальной модели и положенных в ее основу педагогических условий, подходов и принципов. Очерчены направления дальнейших исследований.

The article demonstrates results of pedagogical experiment in training educational managers for administrating social and pedagogical projects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.29 + Ч489.511.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Барбан М. 
Модель підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами / М. Барбан, С. Хаджирадєва // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 24-28. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На підставі аналізу теоретико-методологічних положень щодо підготовки менеджерів освіти, основ управління проектами та соціально-педагогічного проектування представлено схему моделі підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами. Визначено етапи цієї моделі – інформаційно-когнітивний, репродуктивний, діяльнісно-креативний та адаптивно-оцінювальний, окреслено їх навчальні цілі, методи та форми. Проаналізовано наукові доробки вчених з проблем підготовки менеджерів освіти. Зазначено, що апробація розробленої моделі довела, що покладені в основу моделі педагогічні умови, підходи та принципи забезпечують успішність і результативність підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами.

Представлена модель подготовки менеджеров образования к управлению социально-педагогическими проектами. Проанализированы научные труды ученых по проблемам подготовки менеджеров образования.

Model of preparation of managers of education is presented to the management by socially-pedagogical projects. Scientific works of scientific on the problems of preparation managers of education are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Барбан М. М. 
Підготовка менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. М. Барбан; МОНМС України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2012. - 21 c. - укp.

Визначено сутність феномена "підготовленість менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами" як результат підготовки, тобто засвоєння менеджерами освіти специфічних знань, умінь і навичок з управління соціально-педагогічними проектами. Визначено компоненти (функціональний, психологічний), критерії (проектувально-технологічний, економіко-правовий, організаційно-функціокальний, "соціально-особистісна взаємодія") з їх показниками. Охарактеризовано рівні підготовленості менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами (високий, достатній, базовий, низький). Визначено педагогічні умови (забезпечення розвитку професійно важіивих якостей менеджерів освіти, спрямованих на ефективне здійснення ними управління соціально-педагогічними проектами, стимулювання позитивної мотивації менеджерів освіти до проектно-орієнтованого управління в галузі освіти, створення банку інформаційно-методичних ресурсів для забезпечення аудиторної та самостійної роботи менеджерів освіти), модель і методику підготовки менеджерів освіти до управління соціально-педагогічними проектами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393693 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського