Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (63)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.29$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 105
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Столбов В. Ф. 
Аналіз можливих шляхів пристосування елементів канонічної дидактичної системи до дистанційної форми навчання у вищих навчальних закладах України / В. Ф. Столбов, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2006. - Вип. 6. - С. 128-132. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблему можливих шляхів організації навчально-виховного процесу (НВП) за дистанційною формою у вищих навчальних закладах (ВНЗ) України. Проаналізовано елементи канонічної дидактичної системи та особливості їх перетворення у компоненти педагогічної системи у процесі організації НВП у ВНЗ за дистанційною формою навчання (ДН). Також розглянуто безпосередніх учасників процесу ДН та прокласифіковано методи та засоби ДН.


Ключ. слова: канонічна дидактична система, дистанційна форма навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козак Т. М. 
Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах III - IV рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Козак; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2007. - 19 c. - укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах. Здійснено порівняльний аналіз кредитних систем організації навчального процесу в країнах Європи, які є учасниками Болонського процесу, та в США. Запропоновано схему практичного впровадження кредитно-модульної системи. Експериментально встановлено переваги функціонування кредитно-модульної системи у порівнянні з традиційною системою підготовки вчителів. Удосконалено структурну модель освітньої діяльності вищого педагогічного навчального закладу III - IV рівнів акредитації та схему професійної компетентності випускника ВНЗ. Проаналізовано деякі аспекти використання особистісно орієнтованого підходу у процесі підготовки майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кучер З. С. 
Організація самостійної роботи майбутніх учителів обслуговуючої праці в системі модульного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / З. С. Кучер; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто існуючі інноваційні підходи щодо організації самостійної роботи студентів у сучасній вищій школі. Визначено її основну мету, розглянуто рівні складності навчання, засоби контролю, діагностики та корекції, охарактеризовано форми та методи самостійної роботи, розроблено організаційну модель оперативного управління нею. Обгрунтовано педагогічні умови успішної організації самостійної роботи студентів у системі модульного навчання. Розроблено кредитно-модульні програми курсів "Обладнання швейного виробництва", "Матеріалознавство", "Основи конструювання та моделювання одягу", наведено методичні рекомендації щодо вибору форм і методів навчальної діяльності. Експериментально підтверджено ефективність застосування розробленої системи організації самостійної роботи студентів та управління нею за модульною технологією навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Смирнова-Трибульска Є. М. 
Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання : автореф. дис... д-ра пед. наук / Є. М. Смирнова-Трибульска; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 44 c. - укp.

Досліджено комп'ютерно-орієнтовану методичну систему формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання. Визначено ефективність використання інформаційно-комунікаційних і дистанційних технологій та форм навчання в їх професійній діяльності. З'ясовано, що впровадження запропонованої методичної системи у вищу педагогічну та післядипломну освіту дозволяє вирішити актуальні науково-практичні проблеми підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, формування їх інформатичних компетентностей як одного з пріоритетних напрямів удосконалення національної системи освіти та виконання нового соціального замовлення суспільства. Висвітлено проблеми та напрями інформатизації навчального процесу для педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів та в післядипломній освіті. Розглянуто питання впровадження нових, зокрема, дистанційних, форм і технологій навчання у практику підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Проаналізовано сучасну концепцію дистанційного навчання в теорії та практиці безперервної освіти, зокрема, вищої та післядипломної. Визначено особливості дистанційного навчання як одного з перспективних підходів щодо організації педагогічного процесу у вищих навчальних закладах і післядипломній освіті. Розроблено й експериментально перевірено функціональну модель дистанційного навчання. Визначено організаційно-педагогічні й програмно-технічні умови реалізації дистанційного навчання з метою формування у вчителів інформатичних компетентностей у галузі дистанційного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + З970 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яковенко Т. В. 
Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню навчально-методичного забезпечення модульної технології : монографія / Т. В. Яковенко; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Ліхтар, 2009. - 131 c. - укp.

Висвітлено проблему навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню навчально-методичного забезпечення (НМЗ) модульної технології. Наведено алгоритм реалізації даними фахівцями діяльності щодо проектування модульної програмної документації та дидактичних матеріалів. З використанням діяльнісного підходу запропоновано модель навчання проектуванню модульного НМЗ.

Освещена проблема обучения будущих инженеров-педагогов проектированию учебно-методического обеспечения (УМО) модульной технологии. Приведен алгоритм реализации данными специалистами деятельности по проектированию модульной программной документации и дидактических материалов. С использованием деятельностного подхода предложена модель обучения проектированию модульного УМО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.290 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Прокоф'єв Є. Г. 
Організаційно-педагогічні засади загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. Г. Прокоф'єв; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів за умов дистанційного навчання, яка включає мету, принципи, методологічні підходи, умови ефективного використання дистанційного навчання, етапи підготовки, педагогічні програмні засоби, рівні готовності студентів до діяльності й електронні навчальні курси "Педагогіка" й "Історія педагогіки". Удосконалено технологію введення системи дистанційного навчання в навчальний процес, що спрямовано на формування педагогічної компетентності як важливого складника професіоналізму майбутніх спеціалістів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Уточнено зміст понять "дистанційне навчання", "дистанційна освіта", "педагогічні технології", "технології дистанційного навчання", "інформатизація", "інформаційно-освітнє середовище" тощо. Набули подальшого розвитку питання теорії та практики використання системи дистанційного навчання, заснованої на принципі індивідуалізації та реалізованої на засадах модульної дидактичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч311 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Балицька Т. В. 
Організаційно-педагогічні умови самостійної роботи студентів педагогічних університетів у процесі кредитно-модульного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Балицька; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Уточнено сутність поняття "самостійна робота студентів", розкрито особливості організації самостійної роботи студентів у процесі кредитно-модульного навчання. Визначено організаційно-педагогічні умови підвищення ефективності самостійної роботи студентів, розроблено модель організації самостійної роботи студентів у процесі кредитно-модульного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зосименко О. В. 
Організація проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Зосименко; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2010. - 20 c. - укp.

Висвітлено організаційно-педагогічні засади проектної діяльності майбутніх педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Проаналізовано й уточнено базові поняття дослідження. Запропоновано періодизацію її становлення в педагогічній теорії та практиці. З'ясовано педагогічні можливості проектної діяльності у контексті педагогічної підготовки. Охарактеризовано її вплив на формування готовності майбутнього педагога щодо педагогічної діяльності. Розроблено модель організації проектної діяльності майбутніх педагогів під час вивчення педагогічних дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови її реалізації. Розкрито структуру проектної діяльності студентів у процесі створення навчальних проектів. Виявлено комплекс критеріїв і рівнів сформованості готовності майбутніх педагогів до педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч489.511.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Оськіна Н. О. 
Підготовка магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Оськіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено підготовку магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання (КМН) як процес формування професійно-педагогічної компетентності випускника такого навчального закладу. Визначено й обгрунтовано складові такої компетентності магістрантів педагогічних університетів до організації КМН (аутопсихологічна, науково-предметна, проектувальна компетентності). Виявлено педагогічні умови їх підготовки до організації такого навчання (орієнтація змісту професійної підготовки магістрантів на організацію кредитно-трансферної системи освіти; озброєння магістрантів уміннями та навичками організації КМН; залучення магістрантів до самопроектувальної діяльності, що забезпечить свідоме ставлення до власної професійно-педагогічної позиції). Визначено критерії, показники, охарактеризовано рівні сформованості професійно-педагогічної компетентності магістрантів педагогічних університетів щодо організації КМН. Розроблено й апробовано експериментальну модель їх підготовки до організації такого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Газука Т. А. 
Підготовка майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. А. Газука; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "проектна діяльність" (ПД), уточнено сутність поняття ПД студентів та її етапи. Уточнено зміст поняття ПД майбутніх вчителів трудового навчання. Перевірено сучасний стан підготовки вчителів трудового навчання до ПД. Розкрито можливості спеціальних дисциплін у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання до ПД . Розроблено зміст підготовки таких вчителів до ПД у процесі вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано педагогічні умови формування у студентів спеціальності "Технологічна освіта" знань, умінь і навичок з ПД, розроблено й експериментально перевірено модель такої підготовки у процесі вивчення спеціальних дисциплін. Визначено критерії та рівні готовності майбутніх вчителів трудового навчання до ПД. Розроблено і експериментально перевірено програму курсу "Практикум у навчальних майстернях", особливістю якої є відображення поетапного виконання ПД з виготовлення швейних виробів. Розроблено методичні рекомендації до даного курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.29 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бистрюкова А. Н. 
Формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів засобами проективної технології : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. Н. Бистрюкова; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2009. - 20 c. - укp.

Показано, як у результаті цілеспрямованого та керованого процесу в загальній системі підготовки фахівців та процесу саморозвитку, особистісного становлення майбутнього педагога формується готовність до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів. Розкрито сутність і зміст проективної технології формування такої готовності в процесі професійної підготовки. Установлено, що процес формування готовності до професійного саморозвитку буде успішним, якщо зумовлюватиметься посиленням у змісті процесу підготовки фахівців початкової освіти складової професійно особистісного розвитку, пріоритетним використанням у навчальному процесі інтерактивних технологій, оптимальною організацією самостійної роботи студентів, творчою партнерською суб'єкт-суб'єктною взаємодією студента та викладача, цілеспрямованим використанням технології формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ємельянова Д. В. 
Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в умовах кредитно-модульного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. В. Ємельянова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 20 c. - укp.

Визначено та науково обгрунтовано сутність і структуру готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи за умов кредитно-модульного навчання (мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний, оцінно-рефлексивний компоненти), виявлено, обгрунтовано показники й охарактеризовано рівні (низький, середній, високий) означеної готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи. Висвітлено педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи. Розроблено та науково обгрунтовано експериментальну модель формування готовності майбутніх вчителів гуманітарних дисциплін до самостійної роботи в системі кредитно-модульного навчання, яка реалізується за логікою трьох взаємопов'язаних етапів: мотиваційно-настановчий, пошуково-репродуктивний, пошуково-продуктивний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.511.290 + С. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Коханко О. Г. 
Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О. Г. Коханко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Розглянуто структуру кваліфікаційних комплексних вмінь проектування уроку (ПУ), теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель поетапного формування у студентів комплексних вмінь ПУ на основі матричного-модульного підходу, теоретично обгрунтовано й апробовано у практиці навчання студентів матрично-модульну технологію ПУ. Розроблено та практично апробовано загальний алгоритм ПУ, систему знань-правил з ПУ та систему завдань з ПУ на засадах матрично-модульного підходу для студентів спеціальності "Початкове навчання". Запропоновано та практично перевірено зміст консультативних тренінгів для студентів IV курсу, основна мета яких інтеграція дидактичних і методичних знань і вмінь з ПУ у комплекс (систему).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч421.260.11 + Ч421.260.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Степанюк К. І. 
Використання проектного методу навчання у системі підготовки майбутніх учителів початкової школи: загальні аспекти / К. І. Степанюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 137-140. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто загальні аспекти використання проектного методу навчання у системі підготовки майбутніх учителів початкової школи. Охарактеризовано основні напрями ефективного застосування означеного методу в практиці початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Колодницька О. Д. 
Метод проектів як умова розвитку особистості майбутнього педагога в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах / О. Д. Колодницька // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 149. - С. 63-67. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання методу проектів як одну із найперспективніших інноваційних освітніх технологій, що створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах; здійснено аналіз змісту поняття "метод проектів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кравченко Д. В. 
Сучасні технології навчання майбутніх інженерів-педагогів / Д. В. Кравченко, Л. М. Кравченко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 88-94. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На прикладі впровадження методу case - study показано можливості і ефективність використання сучасних технологій навчання для формування професійної компетентності, системності знань і конкурентоспроможності майбутніх інженерів-педагогів економічного та природоохоронного профілів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кісенко О. О. 
Функції та якості професійної діяльності майбутнього викладача вищої школи у контексті Болонського процесу / О. О. Кісенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 181, ч. 2. - С. 99-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто функції та якості професійної діяльності майбутнього викладача вищої школи за умов впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу й новітніх методик. Відповідна підготовка викладацького складу вищого навчального закладу до роботи буде сприяти збагаченості європейським досвідом, залученню в Європу більшої кількості викладачів і студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Осадченко І. І. 
Теорія і практика ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи : монографія / І. І. Осадченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О. О., 2011. - 414 c. - Бібліогр.: с. 357-414 - укp.

Охарактеризовано теорію та практику ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Запропоновано дидактичну модель застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх вчителів початкової школи. Проаналізовано дидактичні умови професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи засобами технології ситуаційного навчання: створення сприятливого навчального середовища у процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи у ВНЗ, підвищення технологічної компетентності викладачів, наявність відповідного навчально-методичного забезпечення викладання дисциплін циклу професійної та практичної підготовки. Описано запровадження вищевказаної дидактичної моделі у викладання окремих дисциплін на основі міждисциплінарного, компетентнісного й інших підходів, комплексного застосування методів інтерактивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.292 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Курач М. С. 
Метод проектів як основа сучасних педагогічних технологій у підготовці майбутніх учителів трудового навчання / М. С. Курач // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 60-65. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття педагогічної технології в навчально-виховному процесі ВНЗ. Обгрунтовано необхідність використання методу проектів у трудовому навчанні. Акцентовано увагу на особливості розвитку творчих здібностей студентів у процесі проектно-технологічної діяльності. Визначено шляхи успішної реалізації проектної технології в процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання.

Раскрыто содержание понятия "педагогическая технология" в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Обоснована необходимость использования метода проектов в трудовом обучении. Обращено внимание на особенности развития творческих способностей студентов в процессе проектно-технологической деятельности. Определены пути успешной реализации проектной технологии в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения.

The concept of pedagogical technology in the educational process of a higher educational establishment has been revealed. The necessity of using project method in labour studies has been proved. The main attention has been paid to the peculiarities ofthe origin of students creative abilities in the process of design and technological activity. The main aspects of successful implementation of design technology in the process of preparation of future teachers of labor studies have been highlighted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.29 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Рамський Ю. С. 
Дистанційна підтримка наскрізного навчання комп'ютерному моделюванню майбутніх учителів фізики / Ю. С. Рамський, С. А. Хазіна // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 3-9. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Показано значущість і особливості впровадження у процес підготовки майбутніх учителів фізики наскрізного навчання комп'ютерного моделювання. Обгрунтовано доцільність використання навчально-методичних матеріалів створеного сайту "Комп'ютерне моделювання" як одного з ефективних сучасних засобів дистанційної підтримки навчальної діяльності з комп'ютерного моделювання студентів фізичних спеціальностей педагогічних університетів.

Показаны значимость и особенности внедрения в процесс подготовки будущих учителей физики сквозного обучения компьютерному моделированию. Обоснована целесообразность использования учебно-методических материалов созданного сайта "Компьютерное моделирование" как одного из эффективных современных средств дистанционной поддержки учебной деятельности по компьютерному моделированию студентов физических специальностей педагогических университетов.

The article shows the significance and peculiarities of introducing prevailing computer modelling training into the process of future teachers of physics learning. It substantiates the appropriateness of learning materials of the site 'Computer Modelling as one of the efficient up-to date tools for remote support of computer modelling learning activities of students of physics specialities of pedagogical universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + В3 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського