Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Бардінова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Бойко А. М. 
Персоналії в історії національної педагогіки. 22 видатних українських педагоги : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. М. Бойко, В. Д. Бардінова, Л. Л. Безобразова, Ж. В. Борщ, М. В. Гртньова. - К. : ВД "Професіонал", 2004. - 576 c. - укp.

Висвітлено життєвий і творчий шлях видатних українських педагогів: Г.С.Сковороди, М.В.Остроградського, О.В.Духновича, М.І.Пирогова, Т.Г.Шевченка, К.Д.Ушинського, П.Д.Юркевича, Х.Д.Алчевського, І.О.Сікорського, В.Г.Короленка, І.Я.Франка, С.Ф.Русової, Б.Д.Грінченка, В.І.Вернадського, Лесі Українки, М.Д.Леонтовича, Г.Г.Ващенка, В.М.Верховинцева, І.І.Огієнка, А.С.Макаренка, Г.С.Костюка, В.О.Сухомлинського.

Освещен жизненный и творческий путь выдающихся украинских педагогов: Г.С.Сковороды, М.В.Остроградского, А.В.Духновича, Н.И.Пирогова, Т.Г.Шевченко, К.Д.Ушинского, П.Д.Юркевича, Х.Д.Алчевского, И.А.Сикорского, В.Г.Короленко, И.Я.Франко, С.Ф.Русовой, Б.Д.Гринченко, В.И.Вернадского, Л.Украинки, Н.Д.Леонтовича, Г.Г.Ващенко, В.Н.Верховинцева, И.И.Огиенко, А.С.Макаренко, Г.С.Костюка, В.А.Сухомлинского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)-8 я43 + Ч33(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бардінова В. Д. 
Педагогіка. Інтегрований курс теорії та історії : Навч.-метод. посіб. для закл. вищ. пед. освіти III - IV рівнів акредитації: У 2-х ч. Ч. 2 / В. Д. Бардінова, А. М. Бойко, Ж. В. Борщ, Н. М. Дем'яненко, Л. М. Кравченко; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - К. : ВІПОЛ; Полтава: АСМІ , 2004. - 498 c. - укp.

Обгрунтовано роль Болонського процесу у реформуванні системи вищої освіти в Україні. Проаналізовано динаміку теорії та практики виховання, а також зміну аксіологічних орієнтирів за умов демократизації суспільства. Визначено сутність, закономірності та принципи виховання та самовиховання. Показано значення формування виховних відносин у загальноосвітньому навчальному закладі як провідного фактора гуманізації та демократизації національної освіти. Висвітлено історичні аспекти розвитку загальних методів, прийомів і засобів виховання. Розкрито зміст громадянського, морального, правового, естетичного, екологічного, трудового та фізичного виховання особистості школяра. Розглянуто нову парадигму виховання, сформовану на базі особистісно-орієнтованого підходу. Визначено педагогічний потенціал національно-культурних традицій українського народу. Показано особливості проведення виховної роботи в навчальних закладах для здібних і обдарованих дітей. Охарактеризовано сучасні виховні системи та технології, викладено основні положення концепції національного виховання.

Обоснована роль Болонского процесса в реформировании системы высшего образования в Украине. Проанализирована динамика теории и практики воспитания, а также изменение аксиологических ориентиров в условиях демократизации общества. Определены сущность, закономерности и принципы воспитания и самовоспитания. Показано значение формирования воспитательных отношений в общеобразовательном учебном заведении как основного фактора гуманизации и демократизации национального образования. Освещены исторические аспекты развития общих методов, приемов и средств воспитания. Раскрыто содержание общественного, морального, правового, эстетического, экологического, трудового и физического воспитания личности школьника. Рассмотрена новая парадигма воспитания, сформированная на базе личностно-ориентированого подхода. Раскрыт педагогический потенциал национально-культурных традиций украинского народа. Показаны особености проведения воспитательной работы в учебных заведениях для способных и одаренных детей. Охарактеризованы современные воспитательные системы и технологии, изложены основные положения концепции национального воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349222 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського