Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Берладин О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Берладин О. А. 
Актуалізація підготовки майбутнього вчителя до навчання каліграфічного письма молодших школярів на уроках української та англійської мов / О. А. Берладин, О. Б. Берладин // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 142-146. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано психолого-педагогічні та лінгводидактичні особливості методики формування навиків каліграфічного письма молодших школярів на уроках української й англійської мов у контексті професійного становлення вчителя загальноосвітньої школи I-го ступеня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33 + Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Берладин О. Б. 
Тенденції розвитку початкових шкіл сільської місцевості в Україні (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Б. Берладин; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк, 2018. - 20 c. - укp.

Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз тенденцій розвитку початкових шкіл сільської місцевості в другій половині XX - початку XXI ст. Розкрито генезу, сутність, чинники розвитку, історіографію, джерельну базу дослідження, роль і місце початкової школи в соціальній інфраструктурі села, уточнено та конкретизовано понятійно-категоріальний апарат; окреслено й охарактеризовано основні періоди та послідовні етапи в межах кожного періоду розвитку початкової школи сільської місцевості: І - радянський період (1950 - 1990 рр.), II - період розвитку досліджуваного типу шкіл у незалежній Україні (1991 - 2015 рр.). Обґрунтовано модель історико-педагогічного розвитку досліджуваного явища. Узагальнено конструктивний досвід і персоніфіковані ідеї та розкрито можливості їхньої трансформації в умовах реформування сучасних закладів середньої освіти першого ступеня сільської місцевості. Окреслено перспективи моделювання та провідні тенденції їхнього подальшого розвитку. Виокремлено та обґрунтовано механізми модернізації фахової підготовки й особистісно-професійного розвитку вчителя початкової школи сільської місцевості в сучасних умовах розбудови системи освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.0 г

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434979 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського