Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Бермудес Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Бермудес Д. В. Сучасні напрямки ритмічної гімнастики як засіб підвищення рівня фізичного розвитку та фізичної підготовленості студенток / Д. В. Бермудес // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 7-10. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Запропоновано програму комплексного використання різних сучасних оздоровчо-кондиційних напрямків ритмічної гімнастики та наведено результати досліджень впливу програми на рівень фізичного розвитку та фізичної підготовки студенток. Предложена программа комплексного использования разных современных оздоровительно-кондиционных направлений ритмической гимнастики и представлены результаты исследований влияния программы на уровень физического развития и физической подготовленности студенток. The article contains the program of complex usage of different modern fitness-condition types of gymnastics. The title of the program is: "Mixing - fitness conditioning aerobics". The results of program described the influence on the level of physical development among girl students. Ключ. слова: ритмічна гімнастика, фізичний розвиток, фізична підготовленість Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.52.04
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бермудес Д. В. Застосування засобів прикладної аеробіки в процесі професійно-прикладної підготовки студентів / Д. В. Бермудес // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 1 (ч. 2). - С. 12-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Модифікація змісту системи фізичного виховання студентської молоді стає передумовою запровадження та розвитку прикладних засобів фізичного виховання з орієнтацією на особливості майбутньої професії. Проведено аналіз та узагальнення педагогічної та наукової літератури. В ході аналізу наукової літератури з'ясовано, що задачами реалізації професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) у закладах вищої освіти є: поповнення й удосконалення індивідуального фонду рухових і фізкультурно-освітніх знань, умінь і навичок; інтенсифікація розвитку професійно важливих якостей і рухових здібностей; підвищення ступеня резистентності організму до несприятливих умов; сприяння вихованню моральних, духовних, вольових та інших якостей. Основними факторами ППФП визначено: форму роботи; умови роботи; норму навантаження; оптимальне поєднання режиму роботи та відпочинку; індивідуальні особливості фахівця; геокліматичні особливості регіону. Засобами фізичного виховання ППФП є фізичні вправи для: виховання професійно важливих фізичних якостей; формування та вдосконалення прикладно-допоміжних рухових умінь; удосконалення психічних якостей; підвищення стійкості до несприятливих впливів зовнішнього середовища. Узагальненням педагогічної та наукової літератури визначено, що ППФП - це спеціально спрямований педагогічний вплив прикладних видів фізкультурної діяльності, що забезпечує формування особистісних якостей професіонала, який створює та споживає матеріальні та духовні цінності суспільства та має високу професійно-прикладну підготовку. З'ясовано, що оптимальним в процесі ППФП студентів є застосування засобів аеробіки. Визначено, що прикладна (допоміжна) аеробіка є додатковим засобом підготовки до виробничої діяльності. Охарактеризовано найбільш популярні серед студентської молоді напрямки та види оздоровчої аеробіки, які можуть застосовуватись як засіб ППФП у процесі фізичного виховання у закладах вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Бермудес Д. В. Застосування засобів прикладної аеробіки в процесі професійно-прикладної підготовки студентів / Д. В. Бермудес // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 1 (ч. 2). - С. 12-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Модифікація змісту системи фізичного виховання студентської молоді стає передумовою запровадження та розвитку прикладних засобів фізичного виховання з орієнтацією на особливості майбутньої професії. Проведено аналіз та узагальнення педагогічної та наукової літератури. В ході аналізу наукової літератури з'ясовано, що задачами реалізації професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) у закладах вищої освіти є: поповнення й удосконалення індивідуального фонду рухових і фізкультурно-освітніх знань, умінь і навичок; інтенсифікація розвитку професійно важливих якостей і рухових здібностей; підвищення ступеня резистентності організму до несприятливих умов; сприяння вихованню моральних, духовних, вольових та інших якостей. Основними факторами ППФП визначено: форму роботи; умови роботи; норму навантаження; оптимальне поєднання режиму роботи та відпочинку; індивідуальні особливості фахівця; геокліматичні особливості регіону. Засобами фізичного виховання ППФП є фізичні вправи для: виховання професійно важливих фізичних якостей; формування та вдосконалення прикладно-допоміжних рухових умінь; удосконалення психічних якостей; підвищення стійкості до несприятливих впливів зовнішнього середовища. Узагальненням педагогічної та наукової літератури визначено, що ППФП - це спеціально спрямований педагогічний вплив прикладних видів фізкультурної діяльності, що забезпечує формування особистісних якостей професіонала, який створює та споживає матеріальні та духовні цінності суспільства та має високу професійно-прикладну підготовку. З'ясовано, що оптимальним в процесі ППФП студентів є застосування засобів аеробіки. Визначено, що прикладна (допоміжна) аеробіка є додатковим засобом підготовки до виробничої діяльності. Охарактеризовано найбільш популярні серед студентської молоді напрямки та види оздоровчої аеробіки, які можуть застосовуватись як засіб ППФП у процесі фізичного виховання у закладах вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Бермудес Д. В. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури та хореографії до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Д. В. Бермудес; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2018. - 20 c. - укp.Вперше у теорії та методиці професійної освіти розглянуто проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури та хореографії (МВФКХ) до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. Виявлено стан розробленості проблеми професійної підготовки МВФКХ й розкрито зміст базових понять дослідження. Визначено сутність, структуру готовності майбутніх МВФКХ до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності, критерії, показники та рівні сформованості означеного феномену. Обґрунтовано та розроблено модель підготовки МВФКХ до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності з відповідними педагогічними умовами. Конкретизовано курикулум підготовки МВФКХ до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. Експериментально перевірено модель підготовки МВФКХ до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р31(4УКР)
Шифр НБУВ: РА434654 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|