Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Богдан Ж$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Бабаев В. Н. 
Активные методы обучения в управленческой подготовке инженеров и работников органов местного самоуправления: практические ситуации, упражнения, игры : Учеб.-метод. пособие / В. Н. Бабаев, А. Г. Романовский, С. Н. Резник, Ж. Б. Богдан, М. В. Петренко; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2004. - 99 c. - Библиогр.: 36 назв. - рус.

Проанализировано формирование управленческих навыков и умений у будущих инженеров. Описаны стили управления, рассмотрены вопросы планирования и инструктирования, развития навыков планирования и самоорганизации у студентов ВУЗ, психологии управленческого общения, раскрыты гендерные аспекты управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18с27 + Х819(4УКР)011.2р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Романовський О. Г. 
Педагогіка розуміння як перспективний напрям розвитку вищої освіти : навч. посіб. з дисципліни "Основи педагогіки вищої школи" / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, С. М. Резнік, Ж. Б. Богдан; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Харків : НТУ "ХПІ", 2014. - 259 c. - Бібліогр.: с. 241-252 - укp.

Розкрито особливості професійної діяльності викладача, аналіз феномену розуміння з філософської, психологічної та педагогічної точок зору, визначення педагогіки розуміння як перспективного напряму розвитку вищої освіти. Акцентовано увагу на забезпеченні розуміння студентами навчального матеріалу та розуміння педагогом особливості студента як основу реалізації особистісно-орієнтованого підходу. Розглянуто проблему навчання студентів умінню розуміти іншу людину. Висвітлено психологічні особливості розуміння. Наведено деякі фактори, які впливають на процес розуміння.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Богдан Ж. Б. 
Составление индивидуального оптимального алгоритма обучения / Ж. Б. Богдан, Т. А. Бутенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 3. - С. 43-49. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Розглянуто оптимальний алгоритм навчання під час створення та розробки занять. Запропоновано формування однорідних навчальних груп з урахуванням таких характеристик, як: індивідуальні здібності, розвиток та функціональний стан учнів. Зазначено, що матеріал занять повинен будуватись за ступеневою системою з оптимальним кроком ускладнення, за якого буде засвоюватись до 70 % одержаних знань.

Рассмотрен оптимальный алгоритм обучения при создании и разработке занятий. Предложено формирование однородных учебных групп с учетом таких характеристик, как индивидуальные способности, развитие и функциональное состояние учеников. Подчеркнуто, что материал занятий должен строится по лестничной системе с оптимальным вариантом усложнений, при котором будет усваиваться до 70 % полученных знаний.

The article deals with the optimum algorithm of training at creation and development of employment. Formation of homogeneous educational groups is offered in view of such characteristics, as individual abilities, development and a functional conditionof pupils. It is underlined, that the material of employment should is under construction on ladder system with an optimum variant of complications at which about 70 % of the received knowledge will be acquired.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Богдан Ж. Б. 
Теоретико-методологічний аналіз стилю педагогічної діяльності / Ж. Б. Богдан // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 1. - С. 62-67. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми стилю педагогічної діяльності. Зазначено, що сучасною психолого-педагогічною наукою нагромаджено багатий фактичний матеріал про стильові особливості діяльності викладачів. Відповідно до різних сфер професіоналізації досліджено структуру стилю педагогічної діяльності, його детермінанти, а також компенсаторні механізми. Обгрунтовано висновок, що теоретично-методологічні проблеми розроблення стилю педагогічної діяльності залишаються актуальними, як і в попередні часи.

Проанализирована научная литература по проблеме стиля педагогической деятельности. Подчеркнуто, что в современной психолого-педагогической науке накоплен богатый фактический материал о стилевых особенностях деятельности преподавателей. Применительно к различным сферам профессионализации исследованы структура стиля педагогической деятельности, его детерминанты, а также компенсаторные механизмы. Обоснован вывод, что теоретико-методологические проблемы разработки стиля педагогической деятельности остаются актуальными, как и предшествующий период.

Article is devoted to the literary review of a problem of style of pedagogical activity. In a modern psychological and pedagogical science the rich actual material about style features of activity of teachers is saved up. With reference to various spheres of professional activity the structure of of style pedagogical activity, its determinants, and also mechanisms of indemnification are investigated. However methodological problems of development of style of pedagogical activity remain also are actual, as well as during the previous period.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Богдан Ж. Б. 
Психологічні особливості професійного вигоряння викладачів технічних спеціальностей вищих навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.03 / Ж. Б. Богдан; МОНМС України, Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

Дослідження присвячено теоретичному й емпіричному вивченню проблеми професійного вигоряння викладачів технічних спеціальностей ВНЗ. Професійне вигоряння - це інтеграційний процес, що є специфічною реакцією особистості на дію системи різних факторів професійного оточення з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей людини в організації власної професійної діяльності. Встановлено, що вигоряння викладачів технічних спеціальностей відбувається переважно через посилення деперсоналізації, заощаджування емоцій та особистісне віддалення. Виділено психологічні особистісні риси, притаманні викладачам технічних спеціальностей ВНЗ з високим рівнем професійного вигоряння, такі як незалежність у соціальній поведінці, консерватизм, обережність і розсудливість у спілкуванні, емоційна стриманість, індивідуальний стиль професійної діяльності, прагматичність, орієнтація на об'єктивну реальність, деяка незадоволеність собою та невпевненість у своїх силах. Розроблено комплекс рекомендацій, які сприяють запобіганню виникнення синдрому професійного вигоряння викладачів технічних спеціальностей ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Богдан Ж. 
Гендерна психологія : навч.-метод. посіб. / Ж. Богдан, Я. Мовчан; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". - Харків : Друкарня Мадрид, 2021. - 155 c. - Бібліогр. в кінці тем - укp.

Представлено навчально-методичний посібник з дисципліни "Гендерна психологія", в якому відображено сучасний стан психологічних досліджень тендерної проблематики та розміщено: робочу програму, конспект лекцій, зміст практичних занять, тести для контролю знань, завдання для самостійної роботи, питання до заліку, інформаційні ресурси, фільмографію, рекомендовану літературу. Призначено для здобувачів другої (магістерської) вищої освіти за спеціальністю 053 "Психологія".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського