Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Болдирева А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Болдирева А. Є. 
Мовні засоби створення гумористичного ефекту: лінгвокогнітивний аспект (на матеріалі романів П.Г.Вудхауза) : автореф. дис... канд. філол. наук / А. Є. Болдирева; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2007. - 24 c. - укp.

Проведено комплексне дослідження феномену гумору, зокрема, визначено когнітивну природу явища й описано дію лінгвокогнітивного механізму створення гумористичного ефекту. Виокремлено лінгвістичні засоби, що породжують гумор у художньому тексті. З використанням методу фреймового аналізу визначено особливості когнітивного впливу адресанта повідомлення на адресата за допомогою мовних засобів. Визначено основні фази лінгвокогнітивного механізму створення гумористичного ефекту, якими є: породження гумору адресантом за допомогою мовних засобів та виникнення гумористичного ефекту під час їх сприйняття адресатом. Встановлено, що когнітивний механізм виникнення гумористичного ефекту є багатоетапним процесом, охарактеризовано його складові (несподіваний рефреймінг, що відбувається у свідомості адресата під час сприйняття певного мовного засобу, ошукане сподівання, усвідомлення алогічності сприйнятого, поява ментальної опозиції). Доведено, що виникнення гумористичного ефекту під час сприйняття адресатом гумористичного повідомлення суто індивідуальне. Наведено класифікацію різних мовних засобів реалізації гумору у тексті художнього твору, розроблену з урахуванням виявлених особливостей когнітивного впливу адресанта повідомлення на адресата за допомогою засобів мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.47 + Ш5(7СПО)-4 Вудхауз,П.Г. 537

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Болдирева А. С. 
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. С. Болдирева; ДНВЗ "Приазов. держ. техн. ун-т". - Маріуполь, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено понятійно-категоріальний апарат. Удосконалено параметри стратегічного управління. Систематизовано складові маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Удосконалено модель стратегічного управління маркетинговою діяльністю машинобудівного підприємства. Проведено кон'юнктурний аналіз фірмової структури ринку машинобудування в Україні. Проведено моніторинг стратегічного управління маркетинговою діяльністю. Розвинуто модель інформаційного забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю. Удосконалено методичний підхід до даного оцінювання на підставі збалансованої системи показників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386230 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського