Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Бугеря Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Дьяченко Т. В. 
Применение методов активного обучения при подготовке специалистов по физической реабилитации / Т. В. Дьяченко, А. В. Подройко, Т. Н. Бугеря // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 16. - С. 54-57. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Висвітлено використання сучасної методології активного прищеплення знань учням, студентам, слухачам, створення умов для оптимізації навчального процессу і підвищення професійної компетентності реабілітологів.

Освещено использование современной методологии активного приобщения обучающихся к знаниям, формирование условий для оптимизации учебного процесса и повышения профессиональной компетентности реабилитологов.

Use of modern methodology of active familiarizing of the trainees to knowledge frames conditions for optimization of educational process and rising of professional competence rehabilitations.


Ключ. слова: активное обучение, специалисты по физической реабилитации, мотивация
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бугеря Т. М. 
Використання міжпредметних зв'язків в удосконалюванні навчальної діяльності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації / Т. М. Бугеря // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Вказано, що застосування теорії та практики міжпредметних зв'язків у процесі навчально-виховної роботи створює умови для ефективної професійної підготовки фізичних реабілітологів у педагогічних ВНЗ.

Отмечено, что применение теории и практики межпредметных связей в процессе учебно-воспитательной работы создает условия для эффективной профессиональной подготовки физических реабилитологов в педагогических ВУЗ.

The application of the theory and practice of intersubject communications in the process of educational work creates conditions for effective professional training of experts in physical rehabilitation.


Ключ. слова: міжпредметні зв'язки, ефективна професійна підготовка, фахівці з фізичної реабілітації
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Р354.11 р30 + Ч311.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бугеря Т. М. 
Використання положень акмеології у процесі креативної професійної підготовки майбутніх фізичних реабілітологів / Т. М. Бугеря // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено роль акмеології у процесі професійного розвитку фахівців з фізичної реабілітації. Для поліпшення навчально-виховної роботи з професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації необхідно використовувати досягнення акмеології. Плюралізм форм, методів і підходів дозволяє оптимізувати дослідницький інтерес студентів, стимулює їх креативність, сприяє до науково-дослідному пошуку й досягненням у професійній оздоровчій діяльності. Важливу роль у процесі залучення студентів до навчально-дослідницької діяльності надано міжпредметним зв'язкам.

Исследована роль акмеологии в процессе профессионального развития специалистов по физической реабилитации. Для улучшения учебно-воспитательной работы по профессиональной подготовке специалистов по физической реабилитации необходимо использовать достижения акмеологии. Плюрализм форм, методов и подходов позволяет оптимизировать исследовательский интерес студентов, стимулирует их креативность, ведет к научно-исследовательскому поиску и к вершинам в профессиональной оздоровительной деятельности. Важная роль в процессе приобщения студентов к учебно-исследовательской деятельности принадлежит межпредметным связям.

The role of akmeology during the process of professional development of specialists in physical rehabilitation is researched in the article. For improvement of teaching and educational work on vocational training experts on physical rehabilitation it is necessary to use achievement akmeology. The pluralism of forms, methods and approaches allows to optimize research interest of students, stimulates them creative, conducts to research search and to tops in professional improving activity. The important role during familiarizing students with educational research activity belongs to intersubject communications.


Ключ. слова: акмеологія, професійна підготовка, фахівці з фізичної реабілітації
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бугеря Т. М. 
Міжпредметні зв'язки й ефективна підготовка фізичних реабілітологів у педагогічних ВНЗ / Т. М. Бугеря // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 16-19. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено важливу роль міждисциплінарного підходу, заснованого на принципах гуманної освіти у підготовці фізичних реабілітологів.

Показана важная роль междисциплинарного подхода, основанного на принципах гуманного образования в подготовке физических реабилитологов.

In work the important role of the interdisciplinary approach based on principles of humane education, in preparation of physical rehabilitation (specialists) is shown.


Ключ. слова: міждисциплінарні зв'язки, підготовка фізичних реабілітологів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5 + Р354р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бугеря Т. М. 
Міжпредметні зв'язки у навчанні професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх фізичних реабілітологів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. М. Бугеря; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено сутність поняття "міжпредметні зв'язки", розкрито їх роль у процесі формування готовності майбутніх фізичних реабілітологів до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі навчання професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовцій майбутніх фізичних реабілітологів. Розроблено й апробовано програму методичного семінару для викладачів університету "Міжпредметні зв'язки професійно орієнтованих дисциплін у професійній підготовці фізичних реабілітологів", навчально-методичне забезпечення дисципліни "Спортивна медицина" з використанням міжпредметних зв'язків, відповідні форми та методи навчально-виховної роботи з майбутніми фізичними реабілітологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Р354.1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Глазков Е. О. 
Основи медичних знань : навч. посіб.: у 2 ч. Ч. 2 / Е. О. Глазков, Т. М. Бугеря, О. В. Нєчаєва; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2010. - 261 c. - Библиогр.: 40 назв. - укp.

Висвітлено основи епідеміології та профілактики інфекційних хвороб. Наведено відомості про надання першої медичної допомоги у разі травматичних ушкоджень, зокрема, травм і травматизму, переломів, кровотечі, опіків, відмороження та переохолодження, ран, термінального стану та серцево-легеневої реанімації, а також невідкладної допомоги у разі ураження електричним струмом та блискавкою, гострих отруєнь, укусів отруйних комах, змій та скажених тварин, асфіксії, сонячного та теплового ударів, синдрому тривалого стискання м'яких тканин, м'язів, судин та нервів. Описано методи фізіотерапії та медичних маніпуляцій за допомогою гірчичників, банок, водного та світлолікування, застосування газовідвідної трубки, клізм, уведення крапель.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р514я73-1 + Р458-5,3я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352965/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бугеря Т. М. 
Формування готовності до професійної діяльності в майбутніх учителів основ здоров'я / Т. М. Бугеря // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 2. - С. 253-258. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади формування готовності до професійної діяльності в майбутніх вчителів основ здоров'я. Обгрунтовано доцільність використання діяльнісно-компетентнісного підходу в професійній підготовці вчителів основ здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бугеря Т. М. 
Особливості та сутність професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров'я / Т. М. Бугеря // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 4. - С. 25-29. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо особливостей та сутності професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров'я. На підставі вивчення освітньо-професійної програми, освітньо-кваліфікаційної характеристики та концептуальних документів щодо підготовки майбутніх педагогів розроблено структурно-логічну схему змісту професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров'я. Визначено, що згідно з освітньо-кваліфікаційною характеристикою в майбутнього педагога рівень сформованості знань, умінь і навичок повинен відповідати виробничим функціям, типовим завданням діяльності й умінням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського