![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Бужинська С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Хомуленко Т. Б. Модально-специфічна пам'ять молодших школярів : монографія / Т. Б. Хомуленко, С. М. Бужинська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : ХНПУ, 2011. - 150 c. - Бібліогр.: с. 133-146. - укp.Досліджено вікові особливості та психолого-педагогічні умови розвитку модально-специфічних форм пам'яті у молодших школярів. Проаналізовано й узагальнено наукові підходи до такого дослідження. Визначено комплекс методів дослідження та систематизовано засоби розвитку таких модально-специфічних форм пам'яті, як зорова, слухова, дотикова, нюхова та смакова. Виявлено особливості зв'язку показників модально-специфічних форм пам'яті у молодших школярів з різним ступенем розвитку словесно-логічної пам'яті та засвоєння навчальних програм. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю983.512
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА746873 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бужинська С. М. Психологічні особливості розвитку модально-специфічних форм пам'яті у молодших школярів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Бужинська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 21 c. - укp.Розкрито та поглиблено наукові уявлення щодо впливу модально-специфічних форм пам'яті на пізнавальний розвиток молодшого школяра. Доведено вплив модально-специфічної пам'яті на успішність засвоєння молодшими школярами навчальних програм. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження модально-специфічних форм пам'яті у молодших школярів. Виявлено взаємозв'язок між окремими показниками модально-специфічних форм пам'яті із словесно-логічною пам'яттю та з рівнем засвоєння учнями навчальних програм. Визначено умови пред'явлення розвивальних вправ, завдяки яким досягається зростання рівня засвоєння молодшими школярами навчальних програм. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512 + Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА375079 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Бужинська С. М. Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам'яті в молодших школярів / С. М. Бужинська // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 148-151. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто характеристику модально-специфічної пам'яті. Проаналізовано роль зазначеного виду пам'яті в процесі пізнання і подальшого розвитку дитини. Описано розвивальний експеримент, спрямований на розвиток модально-специфічної пам'яті в першокласників, у якому наведено докладну характеристику етапів, завдань, за допомогою яких реалізовано цей розвивальний експеримент. Обгрунтовано можливість розробки такої програми для дітей різних вікових категорій. Рассмотрена характеристика модально-специфической памяти. Проанализирована роль данного вида памяти в процессе познания и дальнейшего развития ребенка. Описан развивающий эксперимент, направленный на развитие модально-специфической памяти у первоклассников, в котором представлено подробную характеристику этапов, задач, с помощью которых реализован этот развивающий эксперимент. Обоснована возможность разработки такой программы для детей разных возрастов. It's considered the characteristics of the modality-specific memory. Analyzed the role of this form of memory in the learning process and further development of the child. Describes the developmental experiment aimed at developing modality-specific memory in first-graders, which presents a detailed description of the phases, tasks, through which implemented this experiment develops, a possibility of developing such a program for children of different ages. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512.02
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Бужинська С. М. Особливості розвитку модально-специфічної пам'яті молодших школярів / С. М. Бужинська // Наука і освіта. - 2013. - № 7. - С. 125-130. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Виконано теоретичне обгрунтування необхідності вивчення образної модально-специфічної пам'яті у молодших школярів. У контексті дослідження вікових особливостей зазначеного виду пам'яті у молодших школярів розглянуто методи та способи її вивчення. Визначено роль образних, модально-специфічних форм пізнавальної сфери психіки та їх вікової динаміки в когнітивному розвитку молодших школярів. Одержані в ході дослідження дані дозволяють сформулювати такі висновки: модально-специфічна пам'ять має значний розвивальний потенціал для шкільного навчання як ресурс позитивного впливу на становлення пізнавальних процесів; у структурі модально-специфічних форм пам'яті між показниками всередині окремих факторів спостерігаються більш сильні зв'язки, ніж між блоками факторів; найбільш інформативними для прогнозування навчальної успішності молодших школярів є такі змінні, як словесно-логічна, зорова і тактильна пам'ять. Перспектива подальших досліджень полягає у вивченні вікової динаміки особливостей модально-специфічних форм пам'яті, в розробці й апробації розвивальних програм для різних вікових категорій дітей. Выполнено теоретическое обоснование необходимости изучения образной модально-специфической памяти у младших школьников. В контексте исследования возрастных особенностей указанного вида памяти у младших школьников рассмотрены методы и способы ее изучения. Определена роль образных, модально-специфических форм познавательной сферы психики и их возрастной динамики в когнитивном развитии младших школьников. Полученные в ходе исследования данные позволяют сформулировать следующие выводы: модально-специфическая память имеет значительный развивающий потенциал для школьного обучения как ресурс положительного влияния на становление познавательных процессов; в структуре модально-специфических форм памяти между показателями внутри отдельных факторов наблюдаются более сильные связи, чем между блоками факторов; наиболее информативными для прогнозирования учебной успешности младших школьников являются такие переменные, как словесно-логическая, зрительная и тактильная память. Перспектива дальнейших исследований состоит в изучении возрастной динамики особенностей модально-специфических форм памяти, в разработке и апробации развивающих программ для разных возрастных категорий детей. The importance of the study of primary schoolchildren’s image-bearing modally specific memory is theoretically proved in the article. Methods and facilities of study of this type of memory of primary schoolchildren are considered. Modally specific memory has a great developing potential as a tool of positive influence on the formation of cognitive processes, that is why it should be used in school curriculum. The role of image-bearing, modally specific memory in the cognitive development of a primary school-child is defined. The results of the influence of modally specific forms of memory on the successful mastering of school programs by primary schoolchildren are given. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|