Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (43)
Пошуковий запит: (<.>A=Бузько В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Бузько В. І. 
Особливості фізичної підготовленості дівчаток молодшого шкільного віку / В. І. Бузько, І. Д. Глазирін // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 36-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено стан фізичної підготовленості дівчаток молодшого шкільного віку. На підставі вивчення динаміки розвитку фізичних здібностей дівчаток віком 6 - 10 років виявлено, що період від 6-ти до 7-ми років є найбільш сприятливим для становлення їх швидкості, витривалості та спритності, від 8-ми до 9-ти років характерний інтенсивний приріст сили та витривалості. Доведено, що 8 - 10-річний вік є асенситивним періодом для становлення гнучкості у дівчаток.

Исследована физическая подготовленность девочек младшего школьного возраста. На основе изучения динамики развития физических способностей девочек 6 - 10 лет установлено, что возраст от 6-ти до 7-ми лет является наиболее благоприятным периодом для становления их скорости, выносливости и ловкости, от 8-ми до 9-ти лет характеризуется интенсивным приростом силы и выносливости исследуемых. Доказано, что 8 - 10-летний возраст девочек можна считать асенситивным для становления гибкости.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч510.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сухно И. В. 
Структура бинарных смесей уксусная кислота - вода по данным протонной спин-спиновой релаксации при 298 К / И. В. Сухно, В. Ю. Бузько, В. Т. Панюшкин, И. А. Ковалева, В. В. Коншин // Укр. хим. журн. - 2004. - 70, № 8. - С. 103-105. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

За допомогою методу протонної магнітної спін-спінової релаксації вивчено систему оцтова кислота - вода за температури 298 К. Встановлено, що у всій області складів відбувається зміцнення структури бінарної суміші внаслідок переваги гідрофільних ефектів над гідрофобними. За допомогою методу моделювання асоціативних рівноваг визначено склад гетеросольватів, що утворюються. Визначено константи стійкості в мольно-долевій шкалі та коефіцієнти релаксаційної ефективності гетеросольватів за допомогою програми CPESSP.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г534.42 + Л762.33-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бузько В. Ю. 
Влияние иона $E bold roman Mg sup 2+ на термодинамические характеристики реакций образования бутиратных комплексов некоторых ионов РЗЭ / В. Ю. Бузько, М. М. Арутюнян, И. В. Сухно, В. Т. Панюшкин // Укр. хим. журн. - 2005. - 71, № 1-2. - С. 38-42. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г123.5/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Бузько В. Л. 
Видатні діячі в галузі фізики і техніки Кіровоградщини : посібник / В. Л. Бузько; ред.: С. П. Величко. - Кіровоград : Александрова М.В., 2010. - 116 c. - Бібліогр.: 53 назв. - укp.

Висвітлено методологічні аспекти принципу історизму у формуванні природничо-наукового світогляду на уроках фізики. Розкрито значення і роль історизму у курсі фізики середньої школи. Розглянуто питання морального та естетичного виховання учнів та навчання фізики. Наведено відомості про наукову діяльність українських вчених, які народились і працювали на Кіровоградщині.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 д(4УКР) + В6 д(4УКР) + Ж.д(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бузько В. Л. 
Наступність у формуванні пізнавального інтересу до фізики учнів початкової та основної школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. Л. Бузько; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2014. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано та сформульовано теоретико-методичні засади реалізації наступності у формуванні пізнавального інтересу до фізичних знань учнів початкової й основної школи. Сформульовано умови, які: забезпечують ефективну реалізацію розробленої методики наступності у розвитку пізнавального інтересу та мотивації учнів до навчання фізики в основній школі через вплив на всі компоненти пізнавального інтересу; враховують зв'язок зовнішньої та внутрішньої підсистем наступності; передбачають широке упровадження сучасних педагогічних технологій на засадах особистісно-орієнтованої діяльності, проблемного, дослідницького та інтегративного підходів. Удосконалено індивідуалізацію пізнавального процесу учнів у навчанні фізики в основній школі через систему теоретичних і практичних завдань щодо забезпечення самостійної роботи школярів внаслідок виокремлення таких видів діяльності, як навчально-дослідницька, проектна, ігрова, домашнє експериментування тощо. Набула подальшого розвитку теорія та практика формування пізнавального інтересу до фізичних знань учнів основної школи щодо забезпечення змістового наповнення базового курсу фізики через індивідуалізацію навчально-пізнавальної діяльності школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)1,022 + В3 р(4УКР)2,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бузько В. 
Компоненти структурно-функціональної моделі управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту / В. Бузько // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 26-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

У ході науково-теоретичного аналізу охарактеризовано окремі елементи функціонального й організаційно-діяльнісного (технологічного) складників структурно-фукнціональної моделі управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту (ВНЗЦЗ), зокрема, методи управління (організаційні, адміністративні, економічні та соціально-психологічні); взаємопов'язані функції управління (аналіз, планування, організація, координація, контроль, мотивація, прийняття та реалізація управлінських рішень). Обгрунтовано, що управлінські рішення повинні прийматися поетапно, технологічно, від першого проректора з навчальної та методичної роботи (заступника начальника інституту з навчальної та наукової роботи) до окремих управлінських підрозділів та у зворотному варіанті у ВНЗЦЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.410 + Ц9 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бузько В. І. 
Управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / В. І. Бузько; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2015. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми управління навчальним процесом у ВНЗ цивільного захисту (ЦЗ) в наукових дослідженнях та уточнено категорійний апарат. Розроблено та науково обгрунтовано структурно-функціональну модель системи управління навчальним процесом у ВНЗ ЦЗ. Визначено критерії та показники високого, середнього та низького рівнів управління навчальним процесом у ВНЗ ЦЗ. Експериментально перевірено систему управління навчальним процесом у ВНЗ ЦЗ, проаналізовано й узагальнено одержані результати. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективної реалізації розробленої системи управління навчальним процесом у ВНЗ ЦЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.410

Шифр НБУВ: РА416717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Величко С. П. 
Бінарний урок з фізики та біології як засіб формування пізнавального інтересу учнів основної школи / С. П. Величко, В. Л. Бузько // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 116-122. - Бібліогр.: с. 122 (8 назв) - укp.

Розглянуто формування пізнавального інтересу учнів основної школи до фізики через впровадження бінарних уроків фізики та біології. Наведені приклади фрагментів зазначених уроків для учнів 8-го та 9-го класу.

Рассмотрено формирование познавательного интереса учащихся основной школы к физике посредством внедрения бинарных уроков физики и биологии. Приведены примеры фрагментов указанных уроков для учеников 8-го класса.

The formation of cognitive interest of basic school pupils to physics through the implementation of binary of lessons in physics and biology is considered. Examples of fragments specified lessons for pupils of 8th, 9th class is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-312 + В3 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського