Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Булах Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Булах Є. В. 
Кінцеві автомати з псевдовипадковими переходами і методи захисту інформації на їх основі : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.13 / Є. В. Булах; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. - Х., 2004. - 20 c. - укp.

Розроблено алгоритми функціонування кінцевих автоматів з псевдовипадковими переходами з одного стану в інший, які є завадостійкими до віртуальних послідовностей і здійснюють одновимірний пошук точки екстремуму унімодальної функції. Такі кінцеві автомати є генераторами шифру заміни (підстановки) для символів вхідного алфавіту. Підстановки, що формуються таким автоматом, дозволили для одного й того ж самого символу генерувати множину підстановок різної довжини (генеруються префіксні коди). Вибір підстановок для того ж самого символу вхідного алфавіту здійснюється псевдовипадковим чином. Різноманіття алгоритмів функціонування кінцевих автоматів з псевдовипадковими переходами, які є завадостійкими до віртуальних послідовностей, і використання запропонованих кодів значно ускладнює процес розкриття шифротексту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З815.1 + З970.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328771 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Булах Є. О. 
Удосконалення методів оцінювання деформативності дорожніх конструкцій : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / Є. О. Булах; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено параметри конструкції обладнання для створення навантаження за статистичних штампових випробуваннях дорожніх конструкцій, використання якого підвищує точність статичних випробувань за рахунок усунення впливу чаші прогину покриття від коліс великовагової техніки на результати випробувань і виключення температурної деформації конструкції прогиноміра під впливом сонячних променів. Розроблено математичну модель динамічного навантаження дорожньої конструкції, що враховує не тільки перший, а й наступні удари та відкоси ударника від покриття. Виявлено доцільність і доведено ефективність застосування як вимірюваного параметра для оцінювання деформативності дорожніх конструкцій динамічним методом накопиченої суми переміщень ударника під час руху його вгору за виконання серії ударів по покриттю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-044-01-07с

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371684 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського