Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (93)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Бурда М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 22 / ред.: М. І. Бурда; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Донец. шк. евристики Донец. фірми наукоєм. технологій НАН України. - Донецьк : ТЕАН, 2004. - 135 c. - рус.

Розглянуто проблему трансформації змісту курсу вищої математики в технічних університетах за умов використання сучасних інформаційних технологій, питання активізації процесу навчання математики студентів ВНЗ. Висвітлено аспекти інженерної освіти у сучасному інформаційному суспільстві. Викладено концепцію формування прийомів евристичної діяльності учнів у процесі навчання математики, описано систему компонентів творчого мислення. Запропоновано диференційований підхід до навчання учнів математики на основі їх персональних когнітивних стилів.

Рассмотрены проблема трансформации содержания курса высшей математики в технических университетах в условиях использования современных информационных технологий, вопросы активизации процесса обучения математики студентов ВУЗ. Освещены аспекты инженерного образования в современном информационном обществе. Представлена концепция формирования приёмов эвристической деятельности учеников в процессе обучения математики, описана система компонентов творческого мышления. Предложен дифференцированный подход к обучению учеников математики на основе их персональных когнитивных стилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1ря54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 23 / ред.: М. І. Бурда; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Донец. шк. евристики Донец. фірми наукоєм. технологій НАН України. - Донецьк : ТЕАН, 2005. - 111 c. - укp.

Висвітлено проблеми і перспективи вищої математичної освіти, шляхи розвитку дистанційного навчання математики. Проаналізовано місце і роль вивчення вищої математики за умов особистісно орієнтованого навчання на економічних спеціальностях ВНЗ, психолого-педагогічні передумови навчання математичним дисциплінам студентів менеджерських спеціальностей ВНЗ. Розглянуто питання планування навчальної діяльності студентів коледжу під час вивчення математики.

Освещены проблемы и перспективы высшего математического образования, пути развития дистанционного обучения математики. Проанализированы место и роль изучения математики в условиях личностно ориентированного обучения на экономических специальностях ВУЗ, психолого-педагогические предпосылки обучения математическим дисциплинам студентов менеджерских специальностей ВУЗ. Рассмотрены вопросы планирования учебной деятельности студентов колледжа в процессе изучения математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р3я54

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 21 / ред.: М. І. Бурда; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Донец. шк. евристики Донец. фірми наукоєм. технологій НАН України. - Донецьк : Теан, 2004. - 123 c. - укp.

Висвітлено формування основ педагогічної культури вчителя математики у процесі навчання математичного аналізу, роль математичної культури у соціоекономічній культурі майбутніх фахівців. Описано білінгвістичну модель навчання математичних дисциплін англійською мовою для студентів. Розглянуто питання інтеграції навчальних знань як способу самореалізації у навчальному процесі викладача і студента. Викладено психолого-педагогічні основи комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання математичних дисциплін студентів економічних спеціальностей. Розкрито зміст аналітичних методів пошуку розв'язання планіметричних задач.

Освещены формирование основ педагогической культуры учителя математики в процессе обучения математическому анализу, роль математической культуры в социоэкономической культуре будущих специалистов. Описана билингвистическая модель обучения математическим дисциплинам на английском языке для студентов. Рассмотрены вопросы интеграции учебных знаний как способа самореализации в учебном процессе преподавателя и студента. Изложены психолого-педагогические основы компьютерно-ориентированных методических систем обучения математических дисциплин студентов экономических специальностей. Раскрыто содержание аналитических методов поиска решения планиметрических задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р3я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дрогомирецький Я. М. 
Про резерви комплексних досліджень зносостійкості елементів тришарошкового долота для низькообертового буріння / Я. М. Дрогомирецький, М. Й. Бурда, В. В. Татарин // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2007. - № 2. - С. 57-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто резерви можливих комплексних досліджень щодо зносостійкості елементів тришарошкового долота для низькообертового буріння із урахуванням конструктивних особливостей опор, існуючих пар тертя в опорах та технологічних і експлуатаційних факторів, що впливають на зносостійкість елементів тришарошкових доліт.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131-561.3-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Методологічні та методичні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 4 - 5 листоп. 2010 р., Ялта / ред.: О. В. Глузман, М. Я. Ігнатенко, М. І. Бурда; МОН України, МОН АР Крим, Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2010. - 228 c. - укp. - рус.

Визначено професійну спрямованість навчання студентів під час вивчення курсу вищої математики. Розкрито основні чинники формування математичної культури майбутніх учителів математики в процесі їх науково-дослідницької діяльності. З'ясовано особливості використання комп'ютера у навчанні дітей з порушенням зору. Розглянуто елементи стохастики та їх методичне проектування на шкільне навчання. Запропоновано модульну програму навчання елементів початків аналізу як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів старшої школи. Розглянуто вихідні принципи сформованості дослідницьких математичних умінь старшокласників. Досліджено методи розв'язання діофантових рівнянь першого степеня.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми математичної освіти. ПМО-2010 : Матеріали міжнар. наук.-метод. конф., 24 - 26 лист. 2010 р., Черкаси / ред.: А. І. Кузьмінський, Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда; МОН України, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Ін-т педагогіки АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Білорус. держ. ун-т, Брян. держ. ун-т ім. академіка І.Г. Петровського. - Черкаси, 2010. - 398 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено перспективи реформування шкільної математичної освіти за сучасних умов. З'ясовано загальні особливості серії підручників з геометрії. Запропоновано дидактичні ігри на уроках математики як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Розкрито алгоритмічний підхід до розв'язання задач на доведення. Висвітлено психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого навчання математики учнів старшого підліткового віку. Визначено особливості використання дослідно-пошукової роботи майбутніх менеджерів у процесі формування прогностичних умінь. Розкрито проблеми мотивації в професійному самовизначенні. Розглянуто інформаційно-технологічне забезпечення моніторингу якості підготовки майбутніх учителів математики. Визначено сфери застосування системи комп'ютерної математики в процесі навчання математичних дисциплін у коледжі. Обгрунтовано використання дистанційних технологій навчання у післядипломній освіті вчителів математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу : матеріали Всеукр. дистанц. наук.-метод. конф. з міжнар. участю, 11 лют. 2011 р., Суми: в 3 т. Т. 1 / ред.: М. І. Бурда, В. Г. Бевз, Т. В. Крилова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, НАПН України, Ін-т педагогіки. - Суми, 2011. - 110 c. - укp.

Висвітлено розвиток творчих здібностей учнів у процесі формування геометричних понять у середній школі. Визначено шляхи формування логічної та дослідницької математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей. Розглянуто питання підвищення пізнавальної активності учнів за допомогою розв'язання нестандартних завдань, формування навичок самоконтролю учнів під час вивчення математики. Описано інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях з математики, форми роботи ВНЗ з розвитку математичних здібностей школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР) я431(0) + Ч421.220 я431(4УКР) + Ч481.220 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11148/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу : матеріали Всеукр. дистанц. наук.-метод. конф. з міжнар. участю, 11 лют. 2011 р., Суми: в 3 т. Т. 2 / ред.: М. І. Бурда, В. Г. Бевз, Т. В. Крилова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, НАПН України, Ін-т педагогіки. - Суми, 2011. - 93 c. - укp.

Висвітлено діатропічний підхід у методичній підготовці майбутніх учителів математики профільної школи. Розглянуто питання кодування навчального матеріалу під час вивчення курсу аналітичної геометрії, формування математичного світогляду в процесі вивчення диференціальних рівнянь. Описано технологію проведення практичних занять з курсу методики навчання математики в загальноосвітніх школах та ВНЗ за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено проблеми математичної освіти у педагогічних ВНЗ, організацію індивідуальної роботи студентів під час вивчення диференціальних рівнянь у даних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР) я431(0) + Ч421.220 я431(4УКР) + Ч481.220 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11148/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін : зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф. "XIV Каришинські читання", 24 - 25 трав. 2007 р., Полтава / ред.: В. О. Пащенко, В. І. Лагно, М. В. Гриньова, М. І. Бурда, Н. М. Буринська; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : Астрая, 2007. - 487 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання становлення наукової творчості студентської молоді та школярів. Проаналізовано тенденції методичної підготовки учителя природничих предметів в межах постнекласичної парадигми. Запропоновано методи та прийоми організації креативних ситуацій на уроках і в позакласній роботі на підставі феноменолого-екзистенціального підходу. Вивчено особливості природоохоронної роботи в сучасній вищій і загальноосвітній школі. Увагу приділено розробці цільового та змістового компонентів у побудові спецкурсів, підвищенню рівня екологічої освіти в курсі хімії середньої школи, методам наукових досліджень у конфліктології, підготовці майбутнього вчителя хімії до організації навчально-дослідної роботи школярів. Розглянуто проблеми формування культури рефлексії особистості.

Освещены актуальные вопросы становления научного творчества студенческой молодежи и школьников. Проанализированы тенденции методической подготовки учителя естественных предметов в пределах постнеклассической парадигмы. Предложены методы и приемы организации креативных ситуаций на уроках и во внеклассной работе на основе феноменолого-экзистенционального подхода. Изучены особенности природоохранной работы в современной высшей и общеобразовательной школе. Уделено внимание разработке целевого и содержательного компонентов в построении спецкурсов, повышению уровня экологического образования в курсе химии средней школы, методам научных исследований в конфликтологии, подготовке будущего учителя химии к организации учебно-исследовательской работы школьников. Рассмотрены проблемы формирования культуры рефлексии личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4) + Б.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Перепічка В. В. 
Вплив в'язких конструктивних елементів у закріпленні на динаміку бурильної колони під час її поздовжніх коливань / В. В. Перепічка, В. В. Тирлич, Т. М. Даляк, М. Й. Бурда // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2010. - № 2. - С. 89-92. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Одержано аналітичний розв'язок задачі динаміки пружного стрижня із зосередженими в'язкостями на торцях. Після відповідного підбору параметрів одержані результати можуть бути використані під час аналізу хвильових процесів у бурильній колоні як у період поширення збурення, так і за усталених режимів коливань.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.04-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пилипченко О. В. 
Оптимізація методики дослідження зносостійкості під час тертя із закріпленим абразивом матеріалів, отриманих методом СВ-синтезу / О. В. Пилипченко, Л. Д. Луцак, М. Й. Бурда, М. В. Грушецький // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2010. - № 2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Оптимізовано методику дослідження зносостійкості під час тертя із закріпленим абразивом, а саме: із циліндричною поверхнею абразивного круга, матеріалами, одержаними методом самопоширюваного високотемпературного синтезу (СВ-синтезу) шляхом електродугового наплавлення порошкових сумішей, що знаходяться в електродах. Запропонована методика уможливлює ефективніше дослідження та якісне порівняння та підбір конкурентоздатних сучасних матеріалів у ході вирішення завдань підвищення ресурсу роботи деталей та інструменту, що працюють за умов інтенсивного абразивного зношування.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бурда М. І. 
Особливості організації навчання математики в 10 - 12 класах на профільному рівні / М. І. Бурда, О. І. Глобін // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 150. - С. 24-31. - укp.

Розглянуто деякі відмінні особливості організації навчання математики в старшій школі на профільному рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми математичної освіти (ПМО-2013): матеріали міжнар. наук.-метод. конф. 8 - 10 квіт. 2013 р., Черкаси / ред.: А. І. Кузьмінський, Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, Ін-т педагогіки НАПН України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Білорус. держ. ун-т, Брян. держ. пед. ун-т ім. І.Г. Петровського. - Черкаси : Чабаненко Ю., 2013. - 298 c. - укp. - рус.

Розглянуто сучасні тенденції оновлення змісту навчання геометрії в основній школі. Визначено об'єкти і форми оцінювання результатів навчання за умов реалізації компетентнісного підходу. Охарактеризовано особливості нових стандартів шкільної математичної освіти України та Росії. Досліджено методику формування понять періодичності (циклічності) системою евристичних математичних задач. Обгрунтовано граничні теореми для біномінального розподілу. Проаналізовано деякі аспекти викладання криптології для студентів математичних спеціальностей. Приділено увагу інноваціям у навчанні математики старшої профільної школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС55244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мадзігон В. М. 
Пріоритетні напрями педагогічних досліджень / В. М. Мадзігон, М. І. Бурда // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 3. - С. 79-89. - укp.

Рассмотрены проблемы методологического, дидактического и методического обеспечения личностно-ориентированной системы школьного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бурда М. Й. 
Визначення адгезійної складової коефіцієнта тертя твердозмащувального антифрикційного покриття / М. Й. Бурда, А. О. Криль // Проблеми тертя та зношування : наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 59. - С. 65-68. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Експериментально визначено адгезійну складову коефіцієнта тертя мідно-срібного твердозмащувального покриття. Встановлено, що досліджуване покриття має високі антифрикційні характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.33 + К663.65-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми математичної освіти (ПМО-2015) : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф., 4 - 5 черв. 2015 р., Черкаси / ред.: Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, І. А. Акуленко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, НАПН України, Ін-т педагогіки, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Білорус. держ. ун-т. - Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2015. - 323 c. - укp. - рус.

Висвітлено перспективи реформування шкільної математичної освіти за сучасних умов. Розглянуто проблеми модернізації математичної освіти у ВНЗ, можливості удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя математики, фізики та інформатики. Надано відомості про розробку та застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні дисциплін природничо-математичного циклу. Проаналізовано зарубіжний досвід навчання природничо-математичних дисциплін у школі та ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р. я431(0)

Шифр НБУВ: ВА793014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бурда М. І. 
Особливості змісту підручників з математики у старшій школі / М. І. Бурда // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 40. - С. 221-226. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему якості підручників з математики для профільної старшої школи. Запропоновано загальні науково-методичні вимоги до відбору навчального матеріалу. Обгрунтовано, що виділені вимоги забезпечують особистісну орієнтацію змісту підручників.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Луцак Д. Л. 
Розроблення методики та пристрою для триботехнічних випробувань матеріалів в умовах тертя по незакріпленому абразиву / Д. Л. Луцак, П. М. Присяжнюк, М. Й. Бурда, В. В. Аулін // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 5/7. - С. 19-26. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розроблено методику та пристрій для визначення відносної зносостійкості матеріалів за умов тертя по незакріпленому абразиву. Запропоновано методику, що надає можливість представити контури абразивних частинок у вигляді функцій і розрахувати параметр гостроти частинок SPLm. Цей параметр знаходиться у тісній кореляції з інтенсивністю зношування для абразивів різної форми.


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Доценко В. Н. 
Влияние изгиба плунжера на изменение объема в цилиндровой полости авиационного аксиально-плунжерного насоса / В. Н. Доценко, И. Г. Лихошерст, М. Н. Бурда // Авиац.-косм. техника и технология. - 2019. - № 4. - С. 88-94. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрено влияние изгиба плунжера под действием гидравлической силы на изменение объема в цилиндровой полости аксиально-плунжерного насоса. Изменение объема жидкости в цилиндровой полости вследствие упругой деформации плунжера оценивается по осевому смещению торца плунжера. В исследовании учитывается перекос плунжера в зазоре, упругая изгибная деформация плунжера, контактная деформация плунжера и блока цилиндров. Проанализировано три модели: жесткий плунжер, установленный в жестком блоке цилиндров; деформируемый плунжер, установленный в жестком блоке цилиндров; деформируемые плунжер, блок цилиндров, башмак и диск. В результате анализа впервые получены величины смещения плунжера, вызванные упругими силами и перекосом в зазоре, в зависимости от положения плунжера. Задача решалась как аналитически, так и численно методом конечных элементов. При аналитическом решении задачи плунжер представлен в виде двухопорной балки, закрепленной шарнирно в местах контакта плунжера со стенками блока цилиндров. Для решения задачи методом конечных элементов используется трехмерная модель насоса, учитывается контактная деформация плунжера и блока. По результатам моделирования получено смещение плунжера в зависимости от его положения. Результаты моделирования с использованием аналитической модели представлены в виде гладкой функции, а результаты численного моделирования методом конечных элементов, полученные для нескольких точек, интерполированы гладкой функцией. Показано, что наибольшие деформации плунжера имеют место в нижней мертвой точке, а наибольшее влияние на смещение плунжера оказывают зазор между плунжером и втулкой, а также общая жесткость контактирующих деталей. Результаты работы можно использовать для коррекции геометрических параметров тяжелонагруженного авиационного аксиально-плунжерного насоса с целью снижения пульсаций расхода и давления, вызванных особенностями изменения объема в цилиндровой полости.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-044.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Присяжнюк П. М. 
Розроблення зносо- та ударостійких покриттів на основі системи Fe-Ti-Mn-C для нафтогазового обладнання / П. М. Присяжнюк, Л. С. Шлапак, Д. Л. Луцак, М. Й. Бурда, А. О. Молчанов, Р. В. Андрусишин // Розвідка та розроб. нафт. і газ. родовищ. - 2018. - № 4. - С. 50-56. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: И36-5 + К721.801.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського