Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Бурдіна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Бурдіна С. В. 
Роль магістратури у системі вищої освіти США / С. В. Бурдіна // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 25-27. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано роль магістерської підготовки в системі вищої освіти США. Охарактеризовано специфічні риси сучасного магістранта в США. Розкрито механізми мотивування та фінансової підтримки навчання в магістратурі. На підставі аналізу статистичних даних щодо представленості магістрантів в контингенті студентів вищих навчальних закладів США виявлено сучасні тенденції в магістерській підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бурдіна С. В. 
Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США : автореф. дис... канд. пед. наук / С. В. Бурдіна; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні, методичні й організаційні засади функціонування системи підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США й обгрунтовано можливості використання позитивного зарубіжного досвіду в Україні. Проаналізовано історичний розвиток і сучасний стан магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в системі вищої освіти США. З використанням системно-структурного методу визначено особливості формування цілей і змісту навчальних програм, розрито форми та методи навчання в американській магістратурі управління освітою. Визначено місце та роль магістерської підготовки в сучасній системі вищої освіти США. На підставі історико-хронологічного, соціокультурного та системно-структурного підходів виявлено гнучкість та ефективність магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в економічному та педагогічному аспектах. Узагальнено особливості організції навчального процесу в магістратурі управління освітою у вищих навчальних закладах США. З'ясовано, що характерною рисою даного напряму магістерської підготовки є соціалізація в управлінні окремою діяльністю або типом освітнього закладу (дошкільним, шкільним, вищим). Описано систему управління якістю навчання в американській магістратурі. Доведено, що основна мета магістерської програми управління освітою в США є розвиток комунікативних і лідерських навичок, новаторського мислення, формування уміння застосовувати наукові досягнення у практичній діяльності, а також цілісного сприйняття освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бурдіна С. В. 
Підтримка практичного дослідження на рівні навчального закладу / С. В. Бурдіна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 14. - С. 10-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано загальні та специфічні напрямки проведення практичного дослідження. Зазначено, що знання та ідеї стосовно викладання впливають на практичну роботу в класі. Найчастіше вчителя-практики надихаються на проведення практичних досліджень з трьох джерел: неформальних обговорень з колегами, з професійних журналів і газет, курсів підвищення кваліфікації. Хоча охоплено завади, які існують під час планування такого дослідження, головну увагу приділено підтримці таких дослідницьких ініціатив на рівні навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24 + Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хриков Є. 
Порівняльний аналіз підготовки магістрів з управління освітніми установами в Україні та США / Є. Хриков, С. Бурдіна // Вища шк.. - 2006. - № 3. - С. 46-56. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено порівняльний аналіз методологічних і організаційних характеристик програм навчання в магістратурі України і США. Запропоновано шляхи реформування технології навчання в українській магістратурі відповідно до сучасного рівня розвитку країни.

The comparative analysis of methodological and organizational characteristics of the programmes for magistrates in Ukraine and the USA is carried out. The ways are proposed of reforming the technology of teaching in the Ukrainian magistrates in conformity with the modern level of the state's development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311р30-211 + Ч484(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бурдіна С. В. 
Особливості формулювання цілей магістерської підготовки з "управління освітою" в США / С. В. Бурдіна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 32. - С. 66-69. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку формулювання цілей магістерських програм з управління освітою в сучасних вищих навчальних закладах США. Наведено приклади цільового компонента цих магістерських програм різних університетів. Визначено спільні та відмінні риси у виборі цілей магістерської підготовки управлінців сфери освіти.

Проанализирована специфика формулирования целей магистерских программ по управлению образованием в современных высших учебных заведениях США. Приведены примеры целевого компонента этих магистерских программ разных университетов. Выяснены общие и отличительные черты выбора университетом целей магистерской подготовки управленцев сферы образования.

The article focuses on the specifics of formulating the aims of graduate program in Educational Administration in contemporary universities of the USA. The goals of these graduate programs from six different universities are analyzed. Common and distinguishing features of goal-setting in graduate program of training managers in the sphere of education are identified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.286 + Ч34(7СПО)к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського