Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Бурейчак Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Бурейчак Т. С. 
Комодифіковане тіло: дискурси тілесності в українській рекламі / Т. С. Бурейчак // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. соціол. - 2007. - Вип. 1. - С. 149-161. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто феномен комодифікації тіла - перетворення тіла у своєрідний товар, що закріплюється через визначені рекламні дискурси. Проаналізовано мову реклами товарів для тіла, яку розглянуто як механізм конструювання визначеного розуміння тіла і відповідного ставлення до нього через конкретні консюмеристські практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/соціол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бурейчак Т. С. 
Рекламні стратегії конструювання нормативних гендерних дискурсів (на прикладі сучасної української телереклами) / Т. С. Бурейчак // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. соціол. - 2008. - Вип. 2. - С. 227-242. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Переосмислення гендерних уявлень є неминучим наслідком загальних соціокультурних трансформацій, що відбуваються в сучасному українському суспільстві. Доволі помітну роль у цих процесах відіграє консюмеристська культура, яка інтенсивно розвивається у пострадянській період. З огляду на це головне питання - якими є нормативні гендерні дискурси, що просуваються одним із найпотужніших механізмів консюмеристської культури - рекламою. Запропоновано аналіз закордонних і вітчизняних досліджень, виконаних на цю тему; обгрунтовано методологію власного дослідження та презентовано результати аналізу стратегій конструювання гендерних дискурсів сучасною українською рекламою.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/соціол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бурейчак Т. С. 
Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами : Автореф. дис... канд. соціол. наук / Т. С. Бурейчак; НАН України. Ін-т соціології. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Здійснено аналіз реклами як одного з визначальних механізмів конструювання символічного зв'язку між конс'юмеристськими практиками та гендерними ідентичностями. Розроблено й емпірично підтверджено авторську концептуальну схему виміру гендерних дискурсів реклами. Показано можливість її використання з метою цілісного аналізу змісту рекламних гендерних дискурсів і специфіки їх інтерпретації аудиторією. Відзначено, що дана схема охоплює модель структури та позиціювання домінуючих й альтернативних гендерних дискурсів і модель їх декодування аудиторією. Досліджено практику рекламної артикуляції цих гендерних дискурсів та особливостей їх сприймання й оцінювання різними гендерно-віковими групами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бурейчак Т. С. 
Чоловіки в кризі: українські медіа-дискурси та гендерна ідеологія / Т. С. Бурейчак // Укр. соціум. - 2011. - № 2. - С. 35-50. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Проаналізовано способи мас-медійного конструювання проблеми кризового досвіду сучасних українських чоловіків. Запропоновано результати текстуального аналізу публікацій на цю тему, які з'явилися протягом 2006 - 2010 рр. Розглянуто специфіку висвітлення проблеми кризи чоловіків у мас-медіа - її ідентифікатори, причини та підходи до вирішення. На основі цього аналізу виокремлено три типи мас-медійних дискурсів про чоловіків у кризі - нейтральний, патріархатний та гендерно-егалітарний, визначено їх характеристики та способи легітимації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*423.22 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Балушок В. Г. 
Народна культура українців: життєвий цикл людини : іст.-етнол. дослідж. : [у 5 т.]. Т. 4. Зрілість. Чоловіки. Чоловіча субкультура / В. Г. Балушок, В. К. Борисенко, Ю. С. Буйських, Т. С. Бурейчак, М. В. Гримич; Нац. НДІ українознав. та всесвіт. історії. - K., 2013. - 583 c. - укp.

Увагу приділено статево-віковій групі дорослих чоловіків. Охарактеризовано чоловіче традиційне вбрання кінця ХІХ - початку ХХ ст. З'ясовано рольові функції чоловіків у родинній і календарній обрядовості. Визначено особливості та висвітлено історію бджільництва, рибальства та мисливства як традиційних чоловічих промислів. Розглянуто профісійні чоловічі об'єднання міщан доіндустріальної епохи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т52(45УКР)-5 + Т3(4УКР)0-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351036/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського