Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Бухнієва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Бухнієва О. А. 
Підготовка аспірантів до інноваційної діяльності у вищому навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Бухнієва; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ. Визначено її концептуально-методологічні засади; вдосконалено поняття "нововведення", "новація", "інновація", "педагогічні інновації", "інноваційний процес". Конкретизовано сутність і структуру інноваційної діяльності, виявлено специфіку її провідного суб'єкта у ВНЗ. Виокремлено критерії та показники, охарактеризовано рівні підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ. Обгрунтовано модель підготовки аспірантів до інноваційної діяльності у ВНЗ, виявлено педагогічні умови, що забезпечують ефективність даного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) п + Ч311,01 + Ч216(4УКР)241

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бухнієва О. 
Музично-педагогічні конференції як один з методологічних аспектів освіти і музичного мистецтва / О. Бухнієва // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 48-50. - укp.

Розглянуто один з методологічних аспектів музично-педагогічної освіти та виховання підростаючого покоління, а саме - проведення музично-педагогічних конференцій. Зазначено, що пропонований метод дозволяє розширити рамки гуманітарного, естетичного виховання, так як повноправними учасниками музично-педагогічних конференцій можуть бути не тільки викладачі, але й учні середньої школи, що надає можливість розвитку творчої особистості гуманітарної та естетичної спрямованості. Акцентовано увагу керівників шкіл на ролі музично-педагогічної освіти у вихованні підростаючого покоління.

Рассмотрен один из методологических аспектов музыкально-педагогического образования и воспитания подрастающего поколения, а именно - проведение музыкально-педагогических конференций. Указано, что предлагаемый метод позволяет расширить рамки гуманитарного, эстетического воспитания, так как полноправными участниками музыкально-педагогических конференций могут быть не только преподаватели, но и учащиеся средней школы, что дает возможность развития личности гуманитарной и эстетической направленности. Акцентировано внимание руководителей школ на роли музыкально-педагогического образования в воспитании подрастающего поколения.

Is considered one of the methodological aspects of music teacher education and upbringing of the younger generation, namely musical education conference. It is indicated that the proposed method can extend the scope of humanitarian and aesthetic education as full participants in the music-teacher conferences are not only teachers, but also high school students, which allows the development of personality and human aesthetic orientation. The attention of heads of schools as a music teacher education and upbringing of the younger generation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського