Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (29)Книжкові видання та компакт-диски (197)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.23$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Втілення ідей національного відродження в навчально-виховний процес педагогічних училищ України : Зб. матеріалів / ред.: О. Яцків; упоряд.: О. Яцків; Чернів. вищ. пед. навч. закл. ім. О.Маковея. - Чернівці; Дрогобич, 1997. - 76 c. - укp.

Досліджуються проблеми мистецького виховання молоді в Україні. Збірка містить невелику частку праць, які побудовані на місцевому краєзнавчому матеріалі (фольклорі, кращих здобутках провідних вітчизняних митців і педагогів як минулого, так і сучасності). Три хорові твори, подані в нотному додатку, в Україні публікуються вперше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31 р(4УКР) + Щ313(4УКР)-003

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Луганського державного педагогічного університету ім. Т.Шевченка. Сер. Педагогічні науки. N 7(27) / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2000. - 165 с. - укp. - рус.

Висвітлено досвід творчої реалізації педагогічних ідей В.Сухомлинського з естетичного виховання дошкільників засобами музики. Значну увагу приділено екологічному вихованню дітей та проблемам захищеності дитинства. Детально проаналізовано діяльність Джона Дьюї, А.Макаренка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)-2 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горбенко С. С. 
Дитяче хорове виховання в Україні : Навч.- метод. посіб. для вчителів шк. різного типу, студ. та викл. вищ. мистец. навч. закл. / С. С. Горбенко. - К., 1999. - 251 c. - укp.

Досліджено зародження та розвиток дитячого хорового виховання та шкільної хорової пісні в Україні. Розглянуто деякі аспекти багатоголосного хорового співу. Проаналізовано хорову творчість українських композиторів другої половини XIX - середини XX ст. для дітей: С.І.Воробкевича, М.В.Лисенка, М.Д.Леонтовича, К.Г.Стеценка, Я.С.Степового, С.П.Людкевича та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-73(4УКР)-68 + Щ314.1-03(4УКР)-81 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Павлова О. В. 
Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі музично-ігрової діяльності / О. В. Павлова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 128-133. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито можливості педагогічного керівництва у формуванні ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі музично-ігрової діяльності. Відзначено, що реалізація можливостей педагогічного керівництва даним процесом сприяла умовам, які вплинули на функціонування різноманітних елементів механізму орієнтації: пошуку - оцінки - вибору - проекції. Окремі з них є визначальними: ціннісна позиція педагога-музиканта, зміст музично-ігрової діяльності як феномену культури, евристична направленість діяльності педагога, його загальна професійна ерудиція.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Щ31р(4Укр)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Аліксійчук О. С. 
Морально-естетичне виховання учнів початкових класів засобами української народної музики / О. С. Аліксійчук; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2004. - 123 c. - Бібліогр.: с. 111-123. - укp.

Проаналізовано вплив народної музики на поєднання морального та естетичного виховання молодших школярів, а також морально-естетичний досвід як специфічну структуру людської особистості. Висвітлено педагогічні особливості та методи морально-естетичного виховання учнів початкових класів засобами української народної музики.

Проанализированы влияние народной музыки на совмещение морального и эстетического воспитания младших школьников, а также морально-эстетический опыт как специфическую структуру человеческой личности. Освещены педагогические особенности и методы морально-эстетического воспитания учеников начальных классов средствами украинской народной музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ротерс Т. Т. 
Теория и методика развития личности школьника на ритмических занятиях в общеобразовательной школе / Т. Т. Ротерс; Луган. гос. пед. ун-т им. Т.Шевченко. - Луганск : Альма матер, 2001. - 280 c. - рус.

Раскрыта сущность ритмического развития школьников во взаимосвязи физического воспитания с эстетическим. Проведен анализ ритмического занятия как основной формы ритмического развития в школе. Предложены экспериментальная программа и методика проведения уроков ритмики, ритмической гимнастики и аэробики для учащихся различных возрастных групп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.52р20 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єременко О. В. 
Теорія і методика розвитку музичного сприймання в учнів основної школи : Метод. посіб. / О. В. Єременко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2003. - 141 c. - Бібліогр.: 55 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні проблеми розвитку музичного сприймання у школярів. Розглянуто особливості та шляхи розвитку музичного сприймання в учнів основної школи, а також його активізації у процесі розвитку музичних здібностей школярів. Визначено педагогічні умови та методи для успішної музично-виховної роботи.

Освещены теоретические проблемы развития музыкального восприятия у школьников. Рассмотрены особенности и пути развития музыкального восприятия в учеников основной школы, а также его активизации в процессе развития музыкальных способностей школьников. Определены педагогические условия и методы для успешной музыкально-воспитательной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)21-3 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Методика музичного виховання : Курс лекцій / уклад.: В. В. Мішедченко; Глух. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2005. - 120 c. - Бібліогр.: с. 116-119. - укp.

Розглянуто закономірності та принципи музичного навчання та виховання школярів, розкрито засади методики музично-освітньої роботи учнями початкових класів. Описано основні види музичної діяльності школярів, наведено методи та прийоми її організації в школі, рекомендації для підготовки та проведення уроків музики.

Рассмотрены закономерности и принципы музыкального обучения и воспитания школьников, раскрыты основы методики музыкально-образовательной работы с учениками начальных классов. Описаны основные виды музыкальной деятельности школьников, приведены методы и приемы ее организации в школе, рекомендации для подготовки и проведения уроков музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)21-34 + Ч421.355.23 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Михайличенко О. В. 
Музично-естетичне виховання дітей та молоді в Україні (ретроспективно-теоретичний аспект) : Моногр. / О. В. Михайличенко; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Суми, 2007. - 356 c. - Бібліогр.: с. 339-354. - укp.

Викладено питання виникнення та розвитку процесу музично-естетичного виховання дітей і молоді на українських землях другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано діяльність громадських і музичних товариств, закладів освіти та видатних українських діячів, які сприяли розвитку національної культури. На підставі емпіричного досвіду розкрито теоретичні засади музичної освіти та виховання (музичної педагогіки). Розглянуто хоровий рух як засіб музично-естетичного виховання молоді. Наведено загальні методи музичного навчання.

Изложены вопросы возникновения и развития процесса музыкально-эстетического воспитания детей и молодежи на украинских землях второй половины ХІХ - начала ХХ вв. Проанализирована деятельность общественных и музыкальных обществ, заведений образования и известных украинских деятелей, которые способствовали развитию национальной культуры. На основе эмпирического опыта раскрыты теоретические основы музыкального образования и воспитания (музыкальной педагогики). Рассмотрено хоровое движение как средство музыкально-эстетического воспитания молодежи. Приведены общие методы музыкального обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51 + Ч421.355.23 + Ч11 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кевішас І.  
Становлення музичної культури школяра : моногр. / І. Кевішас; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2008. - 287 c. - Бібліогр.: 191 назв. - укp.

Обгрунтовано концепцію становлення музичної культури школяра як системотвірного фактора перетворення культури індивіда і реконструкції музичного виховання в школі. Висвітлено проблеми функціонування музичного мистецтва в процесі музичного виховання учнів, проаналізовано педагогічний вплив музики та музичної культури, розкрито основи музичної діяльності школярів.

Обоснована концепция становления музыкальной культуры школьника как системообразующий фактор преобразования культуры индивида и реконструкции музыкального воспитания в школе. Освещены проблемы функционирования музыкального искусства в процессе музыкального воспитания учеников, проанализированы педагогическое влияние музыки и музыкальной культуры, раскрыты основы музыкальной деятельности школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)2 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кузава І. Б. 
Формування художньо-естетичних інтересів на уроках музики : Метод. рек. / І. Б. Кузава; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки, Ін-т мистец. - Луцьк, 2006. - 26 c. - Бібліогр.: с. 26. - укp.

Розкрито особливості пізнавальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку та корекційні можливості формування у них інтересів під час уроків музики. Наведено педагогічну методику, що допоможе таким дітям формувати художньо-естетичні інтереси, цілісно сприймати мистецтво, зіставляти та порівнювати твори різних видів мистецтва, розвивати творчі можливості.

Раскрыты особенности познавательной деятельности младших школьников с задержкой психического развития и коррекционные возможности формирования у них интересов при проведении уроков музыки. Приведена педагогическая методика, которая поможет таким детям формировать художественно-эстетические интересы, целостно воспринимать искусство, сопоставлять произведения разных видов искусства, развивать творческие возможности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)2 + Ч421.355.23р20

Шифр НБУВ: Р108028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання : матеріали всеукр. наук.-практ. семінару / ред.: С. Я. Дацюк; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка, Муз.-пед. ф-т. - Дрогобич : Посвіт, 2007. - 128 c. - укp.

Висвітлено проблеми історії, теорії та практики музично-естетичного виховання в Україні та за кордоном. Розглянуто музичну освіту у початкових школах південно-західної Волині початку ХХ ст., ритм як сегмент музичної підготовки піаністів-початківців, музикотерапію як важливий засіб розвитку валеологічної культури особистості. Охарактеризовано постать видатного українського диригента Я. Вощака. Розкрито роль професійної діяльності вчителя музики у становленні особистості школяра. Проаналізовано особливості формування виховного ідеалу співаків хору "Дударик", показано історичні витоки угорської музично-педагогічної концепції. Увагу приділено фольклорній пісенній традиції у музичному вихованні школярів.

Освещены проблемы истории, теории и практики музыкально-эстетического воспитания в Украине и за рубежом. Рассмотрены музыкальное образование в начальных школах северо-западной Волыни начала ХХ в., ритм как сегмент музыкальной подготовки пианистов-новичков, музыкотерапия как важное средство развития валеологической культуры личности. Охарактеризована личность известного украинского дирижера Я. Вощака. Раскрыта роль профессиональной деятельности учителя музыки в становлении личности школьника. Проанализированы особенности формирования воспитательного идеала певцов хора "Дударик", показаны исторические истоки венгерской музыкально-педагогической концепции. Внимание уделено фольклорной песенной традиции в музыкальном воспитании школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310я431(4УКР) + Ч421.355.23 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кушка Я. С. 
Методика музичного виховання дітей : навч. посіб.: у 2 ч. Ч. 1 / Я. С. Кушка; Держ. метод. центр навч. закл. культури і мистец. України. - 2-ге вид., доопрац. - Вінниця : Нова кн., 2007. - 216 c. - Библиогр.: 40 назв. - укp.

Розглянуто питання змістовності музичної освіти, визначено головні складові процесу музично-естетичного виховання. Значну увагу приділено будові голосового апарата, питанням становлення та захисту дитячого голосу, розвитку музичного слуху, вокально-хорового виконання як основи музичного виховання дітей.

Рассмотрены вопросы содержательности музыкального образования, определены главные составляющие процесса музыкально-эстетического воспитания. Значительное внимание уделено структуре голосового аппарата, вопросам становления и защиты детского голоса, развития музыкального слуха, вокально-хорового исполнения как основы музыкального воспитания детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23я73 + Щ31р(4УКР)3-3я73

Шифр НБУВ: В351127/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фурсенко Т. Ф. 
Музика і сучасність : навч.-метод. посіб. / Т. Ф. Фурсенко; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2009. - 99 c. - укp.

Висвітлено роль популярних жанрів музики у молодіжному середовищі. Подано інформацію про історичний розвиток, музичну специфіку, основні напрями, жанри, стилі, найвідоміших виконавців джазу, рок- і поп-музики. Наведено рекомендації щодо виховання молоді засобами рок-музики.

Освещена роль популярных жанров музыки в молодежной среде. Приведена информация об историческом развитии, музыкальной специфике, основных направлениях, жанрах, стилях, наиболее известных исполнителях джаза, рок- и поп-музыки. Даны рекомендации по воспитанию молодежи средствами рок-музыки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)6я7 + Ч421.355.23я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Нестерович Б. І. 
Організація музично-виховної роботи з молодшими школярами в контексті компетентнісного підходу до педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів : метод. посіб. / Б. І. Нестерович; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 61 c. - Бібліогр.: с. 48-49. - укp.

Висвітлено нові підходи до організації педагогічної практики у контексті сучасних освітніх парадигм. Розглянуто особливості використання музичних ігор у навчально-виховній роботі з молодшими школярами, організації музично-естетичних бесід у початковій школі. Увагу приділено творчому підходу до використання дитячих музичних інструментів у позакласній виховній роботі з молодшими школярами.

Освещены новые подходы к организации педагогической практики в контексте современных образовательных парадигм. Рассмотрены особенности использования музыкальных игр в учебно-воспитательной работе с младшими школьниками, организации музыкально-эстетических бесед в начальной школе. Внимание уделено творческому подходу к применению детских музыкальных инструментов во внеклассной воспитательной работе с младшими школьниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31-3 + Ч421.355.23р30

Шифр НБУВ: ВА716311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми сучасного музичного виховання й навчання : матеріали регіон. наук.-практ. конф., 27 берез. 2008 р., Луганськ / ред.: Л. М. Сбітнєва; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 147 c. - укp.

Розкрито актуальні питання сучасного музичного виховання та навчання. Висвітлено теоретико-методологічні засади сучасної музичної освіти, проблеми вдосконалення вокально-хорової, професійно-педагогічної підготовки музикантів, шляхи естетичного самовиховання майбутніх педагогів. Проаналізовано психологічні умови співацького розвитку підлітків, питання розвитку голосу майбутніх співаків у процесі вокально-технічного навчання, особливості роботи над художнім образом вокального твору. Розглянуто пісенне мистецтво як чинник естетичного виховання майбутніх учителів музики. Увагу приділено запровадженню інтегрованих уроків з предметів естетичного циклу в початковій школі.

Раскрыты актуальные вопросы современного музыкального воспитания и обучения. Освещены теоретико-методологические основы современного музыкального образования, проблемы усовершенствования вокально-хоровой, профессионально-педагогической подготовки музыкантов, пути эстетического самовоспитания будущих педагогов. Проанализированы психологические условия певческого развития подростков, вопросы развития голоса будущих певцов в процессе вокально-технического обучения, особенности работы над художественным образом вокального произведения. Рассмотрено песенное искусство как фактор эстетического воспитания будущих учителей музыки. Уделено внимание внедрению интегрированных уроков по предметам эстетического цикла в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3я431 + Ч421.355.23я431

Шифр НБУВ: ВА709829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чурікова-Кушнір О. Д. 
Виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів у процесі роботи над музичним образом : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Д. Чурікова-Кушнір; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2002. - 20 c. - укp.

Проаналізовано виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів як невід'ємну частину процесу виховання особистості. Визначено теоретичні засади виховання вокально-інтонаційної культури. Розглянуто потенційні можливості навчального процесу та навчального матеріалу. Розроблено модель вокально-інтонаційної культури, розкрито її зміст, структуру, основні компоненти. Висвітлено комплексну педагогічну систему, яка включає завдання, програму та методику виховання вокально-інтонаційної культури молодших школярів у процесі роботи над музичним образом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7р(4Укр)21-3 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Долгая Н. В. 
Виховання духовності страшокласників засобами молодіжної музичної субкультури : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Долгая; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2006. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему виховання старшокласників засобами молодіжної музичної субкультури (ММС). Розкрито суть понять духовності, виховання духовності старшокласників, проаналізовано структуру духовності особистості. Наведено критерії, показники та рівні духовної вихованості школярів, розроблено методику діагностики наявного рівня духовного розвитку учнів старших класів. З'ясовано історичні та соціальні передумови виникнення біт-музики як форми відображення субкультури молоді, описано її особливості та визначено характерні риси. Розглянуто виховні функції МСС як засіб духовного становлення учнів юнацького віку, виявлено педагогічні умови, що забезпечують результативність духовного виховання старшокласників засобами ММС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Маріо М. Д. 
Виховання молоді засобами православної духовної музики у закладах освіти України (кінець ХІХ - початок ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. Д. Маріо; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 19 c. - укp.

Вперше здійснено цілісний науковий аналіз процесу виховання молоді засобами православної духовної музики в закладах освіти України кінця ХІХ - початку ХХ ст. як соціально-педагогічного феномену. Обгрунтовано основні його етапи: 1884 - 1889 рр. - пропедевтичний, 1889 - 1908 рр. - становлення, 1908 - 1914 - активного розвитку, 1914 - 1917 рр. - завершальний. Охарактеризовано моральну, естетичну та громадсько-патріотичну виховну сутність православної духовної музики. Встановлено та класифіковано провідні тенденції (сутнісно-розвивальні, змістовно-процесуальні, актуально-визначальні). Виявлено основні чинники (методи, форми, види діяльності, умови) виховання молоді у церковнопарафіяльних школах, гімназіях, учительських семінаріях, народних та єпархіальних училищах. Доведено позитивний вплив українських духовних піснеспівів на етнопедагогіку, національно-культурні виховні традиції, українську та російську музично-педагогічні культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.355.23 + Э372.27-509.11 + Щ318.9 + Щ310.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мєдінцев В. О. 
Діалогічна інтерпретація музичної активності дитини : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Мєдінцев; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 16 c. - укp.

Обгрунтовано можливості використання діалогічного підходу у процесі дослідження музичної активності дитини. На підставі фундаментальних положень сучасних теорій діалогу обгрунтовано принципи діалогічної інтерпретації музичної активності дитини. Шляхом аналізу суб'єктного складу та типів діалогу проведено діалогічну інтерпретацію її дій у трьох формах музичноі активності (сприймання, виконання та компонування музики). Запропоновано методику психологічного аналізу складових процесу музичного компонування. Відзначено, що у вітчизняній психології дану форму музичної активності дитини досліджено вперше. Сформовану діалогічну методологію рекомендовано використовувати у процесі розробки нових методів тестування рівнів досягнень учнів у сфері музичного виховання, а також для вирішення завдань професійної діагностики і спеціального добору для подальшої музичної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Ч421.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334828 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського