1. |
Бєжанова Н. Л. Теоретичні основи формування оцінних умінь у молодших школярів / Н. Л. Бєжанова // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 138-142. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто ідею переходу від пояснення до розуміння, від монологу до діалогу, від соціального контролю до розвитку, від управління до самоуправління у початковій школі. Розглянуто фундаментальні дослідження вітчизняних і зарубіжних учених, що стосуються феноменів "оцінки" і суміжних з ними категорій педагогічної науки, які є методологічною базою для розробки і впровадження нових методик і технології формування оцінних умінь у молодших школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|