Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Бігунова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Бігунова С. А. 
Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук / С. А. Бігунова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено психологічний потенціал та розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови, якими є: залучення учнів до загальнокультурних цінностей народу, мова якого вивчається; урахування особливостей рідної мови; формування соціокультурної й іншомовної комунікативної компетенцій; активна комунікація; багатовимірність моделі спілкування; розвиток особистісного соціокультурного досвіду. Зроблено висновок, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови та зростання когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. З'ясовано, що психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб'єктивного самовизначення учнів і здатності виявляти толерантність відносно представників інших культур; неупереджене ставлення до різної інформації, виховання ідеологічної нейтральності до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається; уникнення стереотипів у мисленні, усвідомлення себе як суб'єкта культури та здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.221.7 + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Михальчук Н. О. 
Grammar in Practice : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. О. Михальчук, С. А. Бігунова, М. І. Зубілевич; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : Print house, 2013. - 543 c. - Бібліогр.: с. 515-527 - англ.

Викладено теоретичний і практичний матеріал з основних тем англійської граматики: іменник, артикль, займенник, прикметник, дієслово, модальні дієслова, прийменник, неособові форми дієслова, пасивий стан дієслова тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-932.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бігунова С. 
Креативний потенціал як чинник успішного навчання молодших школярів англійської мови / С. Бігунова, М. Зубілевич // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 84-87. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості креативного потенціалу молодших школярів. Розкрито зміст поняття "креативність", окреслено ефективні шляхи проведення навчальних занять, що сприятимуть покращенню навчання англійської мови молодших школярів, наведено приклади творчих завдань.

Рассмотрены особенности креативного потенциала младших школьников. Раскрыто содержание понятия "креативность", обозначены эффективные пути проведения учебных занятий, способствующие улучшению обучения английскому языку младших школьников, приведены примеры творческих заданий.

The features of the creative potential of younger students to obtain teaching experience a teacher of foreign languages. Disclosure of the concept of "creativity", denote the effective ways to conduct training sessions that improve English teaching younger students, are examples of creative assignments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бігунова С. А. 
Використання символічних власних імен-антропонімів при вивченні лексичних одиниць / С. А. Бігунова, М. І. Зубілевич // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 11-14. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано вживання терміну «літературна ономастика» в англомовній лінгвістичній літературі. Вивчено проблему функціонування символічних власних назв-антропонімів у сучасній англійській мові. Розглянуто та наведено їх різноманітні приклади з літературних джерел.

Проанализировано употребление термина «литературная ономастика» в англоязычной лингвистической литературе. Изучена проблема функционирования символических имен-антропонимов в современном английском языке. Рассмотрены и приведены их разнообразные примеры из литературных источников.

This analyses the usage of the term «literary onomastics», deals with the problem of functioning of symbolic proper name-antroponyms. Also the attempt of their classification has been done. Different examples of symbolic proper name-antroponyms from different literary sources have been studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-316.2 + Ш5(0)943.21-357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського