Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (28)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Бідюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Бідюк Н. М. 
Кваліфікаційне забезпечення спеціалістів технічного профілю у вищій школі Великобританії / Н. М. Бідюк // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. - 1999. - № 6. - С. 84-87. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано пріоритетні кваліфікаційні напрями підготовки бакалаврів інженерії (машинобудування, електротехніка та електроніка, цивільне будівництво, матеріалознавство, хімічна технологія, техніка навколишнього середовища тощо). Увагу акцентовано на створенні спеціалізацій в рамках одного кваліфікаційного напряму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4ВЕЛ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бідюк Н. М. 
Підготовка майбутніх інженерів в університетах Великої Британії : Моногр. / Н. М. Бідюк; Хмельниц. держ. ун-т. - Хмельниц., 2004. - 305 c. - Бібліогр.: 395 назв. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку змісту та форм організації підготовки бакалаврів інженерії у ВНЗ Великобританії на сучасному етапі. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку вищої технічної освіти у західноєвропейських країнах. Наведено порівняльну характеристику підготовки майбутніх інженерів у ВНЗ Великобританії та України, основні вимоги до підготовки фахівців технічного профілю за умов інформаційно-технологічної революції.

Рассмотрены проблемы развития содержания и форм организации подготовки бакалавров инженерии в ВУЗ Великобритании на современном этапе. Проанализированы современные тенденции развития высшего технического образования в западноевропейских странах. Приведены сравнительная характеристика подготовки будущих инженеров в ВУЗ Великобритании и Украины, основные требования к подготовке специалистов технического профиля в условиях информационно-технологической революции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4ВЕЛ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бідюк Н. М. 
Професійне навчання безробітних у США: теорія і практика : монографія / Н. М. Бідюк; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Хмельниц., 2009. - 541 c. - Бібліогр.: с. 422-471. - укp.

Розглянуто зміст і форми організації професійного навчання безробітних у системі освіти дорослих США. Висвітлено провідні напрями політики зайнятості США і вплив американського ринку праці на професійне навчання безробітних. Розкрито основні вимоги до професійного навчання безробітних за умов ринку праці. Обгрунтовано концептуальні засади розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні.

Рассмотрены содержание и формы организации профессионального обучения безработных в системе образования взрослых США. Освещены ведущие направления политики занятости США и влияние американского рынка труда на профессиональное обучение безработных. Раскрыты основные требования к профессиональному обучению безработных в условиях рынка труда. Обоснованы концептуальные основы развития системы профессионального обучения безработных в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(7СПО)240.58 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бідюк Н. М. 
Розвиток змісту та форм організації підготовки бакалаврів інженерії в університетах Великої Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Бідюк; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2000. - 21 c. - укp.

Досліджено розвиток змісту та форми організації підготовки бакалаврів інженерії в університетах Великої Британії. У процесі дослідження розкрито основні тенденції розвитку вищої технічної освіти в західноєвропейських країнах. Охарактеризовано розвиток вищої освіти Великої Британії на різних історичних етапах. Проаналізовано проблему впливу інформаційно-технологічної революції на інженерну підготовку. Виявлено основні особливості змісту та форм організації підготовки бакалаврів інженерії в університетах Великої Британії. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз професійного навчання фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах України та Великої Британії. Розроблено рекомендації щодо можливостей використання провідних ідей зарубіжного досвіду в реформуванні національної вищої технічної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4ВЕЛ)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бідюк Н. М. 
Використання інтерактивних технологій навчання у професійній підготовці американських безробітних / Н. М. Бідюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 200-204. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання інтерактивних технологій навчання безробітних в освітній практиці США. Увагу приділено розгляду проектних технологій, ігрових технологій, кейс-навчанню, технології кооперованого навчання. Встановлено, що теоретична модель педагогічних технологій навчання безробітних включає такі компоненти: гуманістичну складову, прагматизм, алгоритм використання ефективних технологій.

Рассмотрена проблема использования интерактивных технологий обучения безработных в образовательной практике США. Внимание уделено рассматриванию проектных технологий, игровых технологий, кейс-обучению, технологии кооперированного обучения. Установлено, что теоретическая модель педагогических технологий обучения безработных состоит из компонентов: гуманистический, прагматизм, алгоритм использования эффективных технологий.

The problem of use of interactive technologies of education in training unemployed in educational practice in the USA has been viewed. Special attention is paid to consideration of projected technologies, play technologies, case-studies, technologiesof cooperative teaching. Theoretical model of educational technology training of unemployed includes the following components: humanistic component, pragmatism, an algorithm using efficient technologies.


Ключ. слова: інтерактивні технології навчання, професійна підготовка американських безробітних, проектна технологія, ігрова технологія, кейс-навчання, технології кооперованого навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.24 + Ч444(7СПО)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бідюк Н. М. 
Науково-методичні рекомендації щодо удосконалення професійного навчання безробітних в Україні на основі використання прогресивних ідей досвіду США / Н. М. Бідюк; Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельниц. : ЦНТЕІ, 2009. - 77 c. - укp.

Розглянуто проблеми професійного навчання безробітних (ПНБ) у системі освіти України. Обгрунтовано доцільність розробки концептуальних засад розвитку системи ПНБ, розкрито соціально-педагогічні проблеми забезпечення зайнятості безробітної молоді та військовослужбовців, звільнених у запас. Наведено науково-методичні рекомендації щодо творчого використання прогресивних ідей досвіду США для удосконалення системи ПНБ в Україні.

Рассмотрены проблемы профессионального обучения безработных (ПОБ) в системе образования Украины. Обоснована целесообразность разработки концептуальных основ развития системы ПОБ, раскрыты социально-педагогические проблемы обеспечения занятости безработной молодежи и военнослужащих, уволенных в запас. Даны научно-методические рекомендации по творческому использованию прогрессивных идей опыта США для усовершенствования системы ПОБ в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.01 + С5*422.111.1

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА722237 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бідюк Н. М. 
Практичний курс німецької мови : навч. посіб. / Н. М. Бідюк, Г. А. Дармороз, А. М. Манзій, І. М. Наринецький, О. К. Садикова. - Хмельницький : ХНУ, 2010. - 282 c. - укp. - нім.

Наведено основні правила вимови німецьких звуків, складів, слів, речень з інтонацією та фонетичними особливостями німецької мови. Подано матеріал з граматики. Складено вправи з урахуванням тематики мовленнєвого матеріалу і послідовності його вивчення. Наведено лексичні одиниці, знання яких необхідне на початковому етапі вивчення мови, а також лексико-граматичні та комунікативні вправи, спрямовані на закріплення лексичного матеріалу. Запропоновано тексти для читання, які насичені необхідною лексикою та мають монологічний і діалогічний характер. Надано тематичний словник і граматичний довідник.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бідюк Н. М. 
Теорія і практика професійного навчання безробітних у США : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н. М. Бідюк; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Проведено цілісний системний аналіз проблеми професійного навчання безробітних у педагогічній теорії та практиці США. Розкрито теоретико-методологічні засади розвитку освіти дорослих в американському досвіді. Розглянуто основні вимоги ринку праці до професійного навчання безробітних, а також напрями забезпечення соціального захисту та зайнятості даної категорії населення в країні. Розглянуто принципи функціонування та розвитку системи професійного навчання безробітних у США. Проаналізовано підходи до реалізації федеральних програм для освітньої підтримки безробітних. Досліджено напрями діяльності центрів розповсюдження знань для безробітних у структурі університетів США, змістові характеристики освітніх програм різних напрямів і кваліфікаційних рівнів провідних навчальних закладів, що здійснюють професійне навчання безробітних. Розкрито особливості впровадження консультаційних програм для безробітних, висвітлено дидактичні засади їх професійного навчання в освітній практиці США. Досліджено психолого-педагогічні умови професійної діяльності педагогічного персоналу для навчання безробітних. Наведено рекомендації щодо використання прогресивних ідей досвіду США для удосконалення системи професійного навчання безробітних в Україні на загальнодержавному та регіональному рівнях, а також на рівні служб зайнятості та навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.01 + У9(7СПО)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бідюк Н. М. 
Соціально-адаптаційне професійне навчання безробітних військовослужбовців, звільнених у запас / Н. М. Бідюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 147. - С. 28-32. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему соціальної адаптації безробітних військовослужбовців до цивільного життя. Запропоновано окремі характеристики розробленої моделі соціально-адаптаційного професійного навчання безробітних військовослужбовців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + У9(4УКР)240.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бідюк Н. М. 
Ключові професійно-педагогічні компетентності андрагогів у США / Н. М. Бідюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 223-230. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Pозглянуто суть поняття компетентності. Досліджено підходи вчених США до проблеми професійно-педагогічної компетентності фахівців, які здійснюють навчання дорослих. Розкрито ключові професійно-педагогічні компетентності андрагогів, зокрема, предметно-методичну, психологічну, інформаційно-комунікаційну, загальнонаукову.

Рассмотрена суть понятия компетентности. Исследованы подходы ученых США к проблеме профессионально-педагогической компетентности специалистов, осуществляющих обучение взрослых. Раскрыты ключевые профессионально-педагогические компетентности андрагогов, в частности, предметно-методическая, психологическая, информационно-коммуникационная, общенаучная.

The article reveals the content of competence. There have been investigated the US scientists' approaches to the problem of professional and pedagogical competences of adult educators. The key professional and pedagogical competences of adult educators such as methodical, psychological, informational and communicative, general scientific have been considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7СПО) + Ч441.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бідюк Н. М. 
Особливості професійного навчання безробітних у системі освіти дорослих США / Н. М. Бідюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 175-180. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано проблему професійного навчання безробітних у педагогічній теорії і практиці США. Розкрито принципи освіти дорослих, охарактеризовано основні вимоги ринку праці до професійного навчання безробітних, напрямки забезпечення соціального захисту та зайнятості безробітних в країні. Обгрунтовано принципи організації професійного навчання безробітних, розкрито дидактичні аспекти професійного навчання безробітних в США.

Проанализированы проблемы профессионального обучения безработных в педагогической теории и практике США. Раскрыты принципы образования взрослых, охарактеризованы основные требования рынка труда к профессиональному обучению безработных, направления обеспечения социальной защиты и занятости безработных в стране. Обоснованы принципы организации профессионального обучения безработных, раскрыты дидактические аспекты профессионального обучения безработных в США.

The article deals with the analysis of the problem of the unemployed professional training in pedagogical theory and practice of the USA. There have been revealed the key principles of adults education in the USA. The basic labour-market requirements to the professional training of the unemployed and the USA state policy trends as to the security and employment guarantee for the unemployed have been characterized. Main principles of organizing the professional training of the unemployed and its didactic aspects have been substantiated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7СПО)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бідюк Н. 
Особливості змісту і форм організації навчання безробітних фахівців у системі освіти дорослих США / Н. Бідюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 284-292. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано особливості організації професійної підготовки та перепідготовки безробітних фахівців у системі освіти дорослих США. Наведено класифікацію видів системи професійної освіти дорослих, яка поділяється на формальну, неформальну та інформальну. Особливу увагу приділено принципам організації процесу навчання, формам і методам навчання, особливостям змісту, педагогічним технологіям. Підкреслено, що необхідність удосконалення професійного навчання безробітних фахівців вимагає андрагогічного підходу до його організації.

Охарактеризованы особенности организации профессиональной подготовки и переподготовки безработных специалистов в системе образования взрослых США. Приведена классификация видов системы профессионального образования взрослых, которое разделяется на формальное, неформальное и информальное. Особое внимание уделено принципам организации процесса обучения, формам и методам обучения, особенностям содержания, педагогическим технологиям. Подчеркнуто, что необходимость усовершенствования профессионального обучения безработных специалистов требует андрагогического подхода к его организации.

The article reveals the peculiarities of unemployed specialists' professional studying in the USA system of adults education. Special attention is paid to the basic principles of studying process organization, teaching forms and methods, contents structure and educational technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(7СПО)763.53 + У9(7СПО)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бідюк Н. М. 
Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 87-95. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано головні напрямки перспективного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні та розроблено її концептуальні положення з урахуванням прогностичних тенденцій розвитку світової та вітчизняної економіки, інформаційних і технологічних процесів, вимог ринку праці до кваліфікації працівників. Наведено головні вимоги, яким має відповідати система професійного навчання безробітних, і визначено підходи до розроблення її змісту. Зосереджено увагу на комплексі взаємопов'язаних організаційно-педагогічних, науково-методичних, адміністративно-управлінських, законодавчих і соціально-економічних заходів, що сприяють ефективній реалізації змісту системи професійного навчання безробітних.

Обоснованы основные направления перспективного развития системы профессионального обучения безработных в Украине и разработаны ее концептуальные положения с учетом прогностических тенденций развития мировой и отечественной экономики, информационных и технологических процессов, требований рынка труда к квалификации работников. Приведены основные требования, которым должна соответствовать система профессионального обучения безработных, и определены подходы к разработке ее содержания. Сосредоточено внимание на комплексе взаимосвязанных организационно-педагогических, научно-методических, административно-управленческих, законодательных и социально-экономических мероприятий, способствующих эффективной реализации содержания системы профессионального обучения безработных.

The author has substantiated new approaches to forming conceptual foundations for prognostic development of unemployed professional training system in Ukraine and improved the existing ones. Primary attention has been attached to the main directions of its development: conceptual, administrative and managerial, legislative, social and economic, organizational and pedagogical ones.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)763.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бідюк Н. 
Ретроспективний огляд розвитку освітнього напряму "міжнародні відносини" як складової гуманітарної освіти у США / Н. Бідюк, О. Тарасова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 2. - С. 242-253. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4 р31(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Бідюк Н. М. 
Підготовка фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах України / Н. М. Бідюк // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2000. - № 3. - С. 99-102. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості підготовки фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах України. Головну увагу приділено вимогам щодо технології організації навчального процесу відповідно до нормативних документів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Зорочкіна Т. С. 
Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи в університетах Великої Британії: теорія і практика : монографія / Т. С. Зорочкіна; ред.: Н. М. Бідюк. - Черкаси : Чабаненко Ю. А., 2019. - 386 c. - Бібліогр.: с. 359-385 - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади становлення й розвитку вищої педагогічної освіти у Великій Британії, зокрема: сутність і провідні тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в різні періоди становлення та розвитку освіти у Великій Британії, а також законодавче забезпечення вищої педагогічної освіти Великої Британії та професійну підготовку вчителя початкових класів у контексті євроінтеграційних процесів. Окреслено моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи у розвинених країнах Європейського союзу. Проаналізовано структуру системи підготовки майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії та систему управління педагогічною освітою Великої Британії. Розглянуто теоретико-методичні засади змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи Великої Британії. Схарактеризовано форми й методи підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності, а також особливості організації педагогічної практики майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії. Обгрунтовано використання прогресивного досвіду Великої Британії щодо підготовки вчителів початкової школи в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3(4НІМ) + Ч489.518.3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти Японії та країн Європейського Союзу (на прикладі Польщі) : монографія / О. А. Біда, О. В. Кучай, Т. П. Кучай, Н. М. Бідюк. - Черкаси : Бідюк Є. І., 2021. - 293 c. - Бібліогр.: с. 256-292 - укp.

Вивчено досвід прогресивних ідей, а саме: підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти Японії та країн Європейського Союзу (на прикладі Польщі), для переосмислення та ефективної організації процесу освіти України засобами новітніх технологій. Спрямовано на успішне вирішення комплексу теоретичних і практичних питань педагогіки вищої освіти. Результатами та висновками дослідження доцільно послуговуватися для обґрунтування концепцій, нормативних документів, подальшого розвитку стратегій модернізації системи підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладах вищої освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3(5ЯПО) + Ч489.518.3(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : тези доп. XI міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 листоп. 2021 р. / ред.: Н. Г. Ничкало, М. Є. Скиба, В. О. Радкевич, Л. Б. Лук'янова, О. М. Коберник, Н. М. Бідюк, Л. О. Базиль, І. В. Андрощук, І. П. Андрощук, С. А. Матюх, І. І. Герніченко; Національна академія педагогічних наук України, Хмельницький національний університет, Інститут професійно-технічної освіти, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Федеральний інститут професійної освіти, Вища технічна школа, Люблінська політехніка, Європейський інститут безперервної освіти. - Хмельницький : ХНУ, 2021. - 268 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - пол. - англ.

Досліджено концептуальні підходи до формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх інженерів з охорони праці. Увагу приділено професійному становленню особистості як умова розвитку національної економіки. Розглянуто роль педагогічної практики у професійному становленні особистості педагога. Висвітлено шляхи подолання кваліфікаційного розриву в підготовці майбутніх фахівців. Досліджено теоретичні засади оцінювання якості підготовки фахівців у закладах фахової передвищої освіти. Проаналізовано педагогічні умови формування професійної компетенції особистості студента ВНЗ. Охарактеризовано дисбаланс між фактичним і потрібним рівнем кваліфікації випускників як проблема сучасної освіти. Визначено процес впровадження та переваги пріоритетних інтерактивних методів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203 я431(0) + Ч481.203 я431(0) + Ю952.2 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО37907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Граматика у контексті прикладної лінгвістики: практичні аспекти = Grammar in the Context of Applied Linguistics: Practical Aspects : навч. посіб. / О. О. Лапшина, Н. М. Бідюк, О. М. Дорофєєва. - Хмельницький : ХНУ, 2024. - 120, [1] c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870326 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського