Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Біланчук С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Біланчук С. М. 
Основні характеристики та чинники інформаційної інтенсифікації на телебаченні як засіб впливу на реципієнта / С. М. Біланчук // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 130-133. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено основні характеристики та чинники інформаційної інтенсифікації на телебаченні, засоби впливу на реципієнта. Розглянуто такі характеристики, як: візуалізація інформації, мова диктора та психологічні основи сприйняття людини. Увагу приділено вивченню питання маніпулювання свідомістю через засоби масової комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Біланчук С. М. 
Творення та подання інформації в постмодерністичному просторі / С. М. Біланчук // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 1. - С. 123-126. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано взаємозв'язок модернізму й постмодернізму в контексті інформаційної інтенсифікації. Детально розглянуто інформаційні процеси в суспільстві сьогодення, а також їх вплив на інформаційне майбутнє. Увагу приділено вивченню питання трансформації та систематизації інформації людиною.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.221.88 + Ч231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Біланчук С. М. 
Інформація в контексті виражальної парадигми ХХ століття / С. М. Біланчук // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 2. - С. 149-152. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано надання інформації у ХХ ст. Розглянуто взаємозв'язки інформації з різними науковими дисциплінами, а також бачення світу людиною в різні історичні періоди існування людства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч231.31 + З811

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Біланчук С. М. 
Інтенсифікаційні компоненти телевізійного ток-шоу / С. М. Біланчук // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 3. - С. 40-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено основні моменти історії розвитку жанру ток-шоу. Розглянуто складові популярності ток-шоу на телебаченні. Перераховано основні чинники, що впливають на популярність ток-шоу. Увагу приділено висвітленню засобів і форм інформаційної інтенсифікації на телебаченні в ток-шоу. Детально розглянуто такі компоненти, як декоративне оформлення, яке посилює сприйняття інформації аудиторією, маневрування інформацією, дозування та управління інформаційними потоками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Біланчук С. М. 
Інформаційна інтенсифікація як домінанта сучасного телевізійного дискурсу : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / С. М. Біланчук; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено домінантний аспект специфіки сучасного телевізійного дискурсу - інформаційній інтенсифікації, що досягається завдяки синтезу вербальних, візуальних і технологічних компонентів. Окреслено еволюцію наукової думки щодо проблеми інформаційної інтенсифікації в мас-медіа взагалі та в теледискурсі зокрема, що стало підгрунтям для проведення власних емпіричних досліджень. Проаналізований корпус продукції телеканалів України дозволяє визначити домінуючі особливості використання засобів інформаційної інтенсифікації: зокрема, змістові характеристики відеосюжетів є визначальними інтенсифікаційними компонентами, що мають вплив на аудиторію, й є значнішими, порівняно з емоційними та візуальними. Окреслено ряд інтенсифікаційних компонентів, від яких залежать рейтинги телепрограм, таких як: імідж, темпоритм, технологічні та зображально-естетичні компоненти інтенсифікації теледискурсу. За допомогою факторного та регресійного аналізу узагальнено інтенсифікаційні домінанти в інформаційних, аналітичних і розважальних програмах. Встановлено, що найбільш вагомими факторами інформаційної інтенсифікації теледискурсу виявилися змістово-тематичні, їх вплив на аудиторію був більш відчутним, ніж вплив емоційних і візуальних інтенсифікаційних компонентів. Подано рекомендації щодо вдосконалення методики розробки новинних, аналітичних і розважальних телепрограм і перспективи подальших досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400094 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського