Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Валько Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Хомченко А. Н. 
Дискретные аналоги интегрального условия гармоничности функции / А. Н. Хомченко, Н. В. Валько // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2004. - № 1. - С. 17-19. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

На основі інтегральної умови гармонічності функції (теорема І. І. Привалова) розглянуто дискретні обчислювальні шаблони та відповідні формули для наближеного визначення гармонічної функції. Встановлено, що властивість інтегрального середнього має тісний зв'язок з принципом барицентричного усереднення граничних потенціалів, який реалізується в однокрокових (несіткових) схемах випадкових блукань методів Монте-Карло.


Індекс рубрикатора НБУВ: В192.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Валько Н. В. 
Наближений розв'язок методом барицентричного усереднення задачі про стаціонарний розподіл температури у пластині / Н. В. Валько // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 3(19). - С. 55-58. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

За допомогою методу барицентричного усереднення розраховано розподілу температури у пластині.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.630.65

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Валько Н. И. 
Повышение качества обработки на мяльных машинах / Н. И. Валько, И. А. Селиверстов // Пробл. лег. и текстил. пром-сти. - 2003. - № 1. - С. 113. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: М321.010.7-5-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16407 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Валько Н. В. 
Модели взвешенного усреднения и несеточные алгоритмы метода Монте-Карло / Н. В. Валько, А. Н. Хомченко // Журн. обчисл. та приклад. математики. - 2004. - № 2. - С. 77. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: В171.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23887 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Хомченко А. Н. 
Гармонические функции и геометрическая вероятность / А. Н. Хомченко, Н. В. Валько // Вестн. Херсон. нац. техн. ун-та. - 2005. - № 2. - С. 335-339. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Исследована связь интегрального критерия Привалова гармоничности функций с геометрической вероятностью. Рассмотрены возможные обобщения критерия гармоничности.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.524

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Валько Н. В. 
Імовірнісні моделі і методи барицентричного усереднення граничних потенціалів : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук : 01.05.02 / Н. В. Валько; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2005. - 19 c. - укp.

Побудовано моделі барицентричного усереднення граничних потенціалів. Розроблено новий підхід щодо об'єднання класичних методів зваженого усереднення та запропоновано більш ефективні алгоритми даного процесу. Одержано умови збіжності схеми барицентричного усереднення під час розв'язування задачі Діріхле для рівняння Лапласа та Пуассона в окремих областях. Розроблено ефективні алгоритми барицентричного усереднення на основі використання вузлів суперзбіжності, що дозволяє зменшити кількість розрахунків для одержання наближеного розв'язку окремих задач. Показано доцільність використання методу барицентричного усереднення для одержання наближеного розв'язку рівнянь Лапласа та Пуассона в окремих точках області за допомогою невеликої кількості достатньо простих обчислень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В195.1,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Масленнікова Л. Д. 
Полімери, модифіковані глікольаеросилами. Ліофільно-ліофобні взаємодії в поверхневих шарах / Л. Д. Масленнікова, Ф. Г. Фабуляк, С. В. Іванов, К. В. Літвінчук, Н. В. Валько // Хім. пром-сть України. - 2009. - № 4. - С. 36-38. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Викладено матеріал по ліофільно-ліофобній взаємодії полімеру в поверхневих шарах на поверхні аеросилів, модифікованих глікольаеросилами. Встановлено, що прищеплення до поверхні аеросилів етилен-, діетилен- і триетиленгліколю роблять вклад у пластифікацію полімеру з одночасним укріпленням зв'язуючого. Збільшення довжини прищеплення призводить до збільшення вказаних ефектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Валько Н. В. 
Процедура усереднення у математичному моделюванні / Н. В. Валько // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 76-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Показано роль зваженого усереднення у різних обчислювальних методах. Показано зв'язок між різними методами на підставі усереднення.


Індекс рубрикатора НБУВ: В192.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Валько Н. В. 
Професійна спрямованість курсу "Комп'ютерні інформаційні технології" на прикладі електронних таблиць / Н. В. Валько // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8. - С. 47-49. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості вивчення матеріалу слухачами курсів підвищення кваліфікації, наведено приклади подання теми "Вивчення електронних таблиць" з курсу "Комп'ютерні інформаційні технології", які сприяють ефективному засвоєнню матеріалу, а також подальшому застосуванню одержаних знань за виробничих умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кушнир Н. А. 
Принципы создания современного курса для студентов педагогических специальностей: личностно-ориентированный подход / Н. А. Кушнир, А. М. Манжула, Н. В. Валько // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 263-275. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Рассмотрены особенности поколения современных студентов, их потенциал и проблемы удержания в профессии учителя. Предложены принципы построения учебных курсов, учитывающие профессиональную направленность и информационную "подкованность" нового поколения студентов на примере дисциплин "Вступление к информационным технологиям" и "Информационные технологии".


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.4 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Валько Н. В. 
Робототехніка як засіб підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін / Н. В. Валько // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3. - С. 38-47. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто питання використання робототехніки як засобу підготовки майбутніх вчителів до використання STEM-технологій у професійній діяльності. Впровадження інтегративних курсів вивчення біології, фізики та хімії потребує підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін для формування у них відповідних компетентностей. Освітня робототехніка, на наш погляд, у поєднанні з вивченням базових дисциплін, є інноваційним засобом для розуміння інтегративності предметів. У більш широкому розумінні, робототехніка є основою для сприйняття і підтримки соціального потенціалу технологій, а отже, і підняття престижу науково-технологічного напряму розвитку у суспільстві. В дослідженні розглянуто навчальні плани для загальноосвітніх навчальних закладів зі шкільних курсів хімії (7 - 9 класи), фізики (7 - 9 класи), біології (6 - 9 класи). Зміст навчальних матеріалів з цих предметів містить години для здійснення проєктної діяльності, в основі якої покладено формування цілісних уявлень про закономірності розвитку науки і технологій. Визначено теми з кожного предмету, які можуть бути реалізовані з використанням робототехніки, навели приклади таких проєктів, а також вказали етапи їх створення. На противагу встановленій думці про робототехнічний проєкт, як проєкт суто з інформаційних технологій чи фізики, наведено приклад трансферу знань з фізики, хімії та біології на різних етапах створення таких систем. Визначено компетентності, що формуються внаслідок реалізації STEM-проєктів з робототехніки, а також види діяльності, які впливають на їх формування. Наведено приклад взаємозв'язків між різними видами діяльності у STEM-проєктах з робототехніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Валько Н. В. 
Система підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій у професійній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Валько; Класичний приватний університет. - Запоріжжя, 2020. - 40 c. - укp.

Подано теоретичне узагальнення наукової проблеми підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій у професійній діяльності. Встановлено теоретико-методологічні засади дослідження; детерміновано й охарактеризовано сукупність організаційно-педагогічних умов, комплексно-методичне забезпечення системи підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій у професійній діяльності, а також визначено сукупність із дванадцяти принципів, дотримання яких сприятиме ефективній реалізації цієї системи. Сформульовано й обґрунтовано концепцію підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій у професійній діяльності, яка відтворює авторське бачення змін, необхідних для її реалізації, та уявлень про те, яким чином ці зміни повинні бути реалізовані. Розроблено структурно-функціональну модель, яка є графічним відображенням авторського бачення системи підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій, її мети, концептуальних, теоретичних і методологічних засад, етапів організації та їх завдань, організаційно-педагогічних умов, а також критеріїв і рівнів оцінювання готовності майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій у професійній діяльності. Для реалізації концептуальних положень моделі визначено й обґрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов: 1) оновлення змісту професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання STEM технологій; 2) реалізація майбутніми вчителями природничо-математичних дисциплін STEM-проєктів із робототехніки; 3) забезпечення в ході підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін їх соціальної взаємодії у професійному середовищі. Подано методику організації дослідно-експериментальної роботи з перевірки ефективності системи підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій. Висвітлено хід констатувального, формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту. Сформульовано висновки щодо ефективності авторської системи підготовки майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін до застосування STEM технологій у професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-253,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450373 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського