Василевська-Скупа Л. П. Художньо-педагогічне спілкування майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорової діяльності / Л. П. Василевська-Скупа // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 139-146. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто художньо-педагогічне спілкування вчителя музики в процесі вокально-хорової діяльності. Підкреслено, що повноцінна підготовка вчителя-музиканта потребує особливої уваги до проблеми формування його комунікативних навичок, що сприяє збагаченню естетичних ціннісних орієнтацій, культурних потреб учнів. Рассмотрено художественно-педагогическое общение будущего учителя музыки в процессе вокально-хоровой деятельности. Подчеркнуто, что полноценная подготовка учителя-музыканта требует особого внимания к проблеме формирования его коммуникативных умений, что способствует обогащению эстетических ценностных ориентаций, культурных потребностей школьников. It is considered art-teacher communication future teacher of music in vocal and choral activities. It was stressed that proper training of teacher-musician requires special attention to the problem of the formation of his communicative skills, which helps enrich the aesthetic value orientations, cultural needs of pupils. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Щ314.1-7 р(4УКР)2 + Щ31 р(4УКР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ
|