Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Васілакін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Васілакін В. В. 
Принципи організації системи моніторингу самостійної роботи студентів засобами програмної моделі / В. В. Васілакін, О. А. Рижов // Мед. інф-ка та інженерія. - 2008. - № 2. - С. 65-70. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

В результаті проведеного на кафедрі медичної і фармацевтичної інформатики і НТ ЗДМУ дослідження, де розглянуто апаратні і програмні моделі моніторингу навчальної діяльності студентів в розподіленому інформаційному середовищі, виділено програмний продукт NetOp School компанії Danware. Використання даної програмної моделі дозволило викладачеві здійснювати дистанційне консультування і моніторинг самостійної роботи студентів в межах студентського містечка CAMPUS.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Васілакін В. В. 
Інформаційна система моніторингу знань студентів на основі об'єктно-орієнтованої моделі предметної області : автореф. дис... канд. біол. наук : 14.03.11 / В. В. Васілакін; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему синтезу систем моніторингу знань для управління самостійною роботою кредитно-модульного навчання в розподіленому інформаційно-освітньому середовищі. Розроблено концепцію інформаційної системи моніторингу знань студентів для організації персоніфікованої самостійної роботи студентів в єдиному інформаційно-освітньому середовищі. Розроблено модель такої системи щодо теоретичних знань студентів на підставі принципів функціональної системи П. Анохіна, яка уможливлює саморегуляцію навчального процесу. Створено технологію аналізу змісту структури навчальних курсів "Біохімія" та "Медична інформатика" з метою побудови об'єктно-орієнтованої еталонної моделі знань предметної області, описаної за допомогою онтології. Створена біологічно-орієнтована інформаційна технологія дозволяє динамічно перебудувати сценарій навчання в автоматизованій навчальаній системі відповідно до рівня знань студента. На підставі результатів проведеного експериментального дослідження доведено ефективність розробленої інформаційної технології використання інформаційної системи моніторингу знань студентів у навчальному процесі під час виконання самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рижов О. А. 
Структурно-функціональна модель педагогічної системи кафедри медичного навчального закладу із застосуванням автоматизованої навчальної системи / О. А. Рижов, В. В. Васілакін // Мед. інф-ка та інженерія. - 2009. - № 4. - С. 76-84. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано організаційні засади застосування автоматизованої навчальної системи на кафедрах вищого медичного навчального закладу. Використання методології системного аналізу, а також програмного забезпечення BPWIN, дозволило виконати структурно-функціональний аналіз педагогічної системи кафедри, виявити ієрархію людино-машинної взаємодії в складній біотехнологічній системі, яка формується у разі застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-33 с51 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського