Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Верблюдов І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Верблюдов І. Б. 
Психорегуляція при виконанні індивідуальних тренувальних програм студентами педагогічних вузів / І. Б. Верблюдов, Т. О. Лоза // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 24. - С. 29-32. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Аргументовано, що оволодіння майбутніми вчителями навичок проведення індивідуальних тренувальних програм є суттєвим фактором під час виконання державної програми з оздоровлення української нації. Наголошено на необхідності розвивати в учнів потребу вдосконалення особистої культури щодо свого тіла.


Ключ. слова: студент, навчання, вчитель, індивідуальний, програма, психологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Верблюдов І. Б. 
Вправи аеробного напрямку в індивідуальних тренувальних програмах студентів педагогічних вузів / І. Б. Верблюдов, Т. А. Лоза // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 3. - С. 15-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Доведено доцільність впровадження у побут студентів педагогічних вузів індивідуальних тренувальних програм, що сприяють розвитку навичок тілесної культури. Запропоновано оптимальний зміст даних програм, в яких значне місце повинні займати вправи аеробного напрямку.


Ключ. слова: студент, індивідуальний, програма, вчитель, учні, аеробний, здоров'я
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Верблюдов І. Б. 
Вплив комплексного фізичного навантаження на особливості довільної уваги студентів педагогічних вузів / І. Б. Верблюдов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що довільна увага є однією із важливих якостей майбутніх вчителів. Ця якість може бути сформована завдяки виконанню комплексу вправ індивідуальної тренувально-оздоровчої програми. Розглянуто вплив цих вправ на довільну увагу.

Отмечено, что произвольное внимание является одним из важнейших качеств будущих учителей, которое может быть сформировано благодаря выполнению комплекса мероприятий тренировочно-оздоровительной программы. Рассмотреновлияние этих мероприятий на произвольное внимание.

The arbitrary attention is one of the most important qualities of the future teachers. This quality can be formed owing to execution measures of individual training-sanitary programme. In this article is regarded the influence of these measures on the arbitrary attention.


Ключ. слова: студент, навантаження, засоби, довільна, увага
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ю935.153

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Верблюдов І. Б. 
Застосування ритмічної гімнастики в індивідуальних тренувально-оздоровчих програмах студентів педагогічних вузів / І. Б. Верблюдов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що метою індивідуальних тренувально-оздоровчих програм є створення такого психофізичного стану студентів, який характеризується відсутністю патологічних змін і функціональним станом, достатнім для повноцінної біосоціальної адаптації та збереження фізичної і психологічної працездатності за умов природного середовища життєдіяльності. Ритмічна гімнастика може бути одним із компонентів таких програм.

Отмечено, что целью индивидуальных тренировочно-оздоровительных программ является создание такого психофизического состояния студентов, которое характеризуется отсутствием патологических изменений и функциональным состоянием, достаточным для полноценной биосоциальной адаптации и сохранения физической и психической работоспособности в условиях природной среды жизнедеятельности. Ритмическая гимнастика может быть одним из компонентов таких программ.

The aim of individual training-sanitary programmes is the creation of such students' mental and physical condition, which characterizes by absence of pathological changes and functional conditions which sufficient for biosocial adaptation and preservation of physical and mental capacity for work in conditions of natural environment life activity. Rhythmical gymnastics can be one of such programme's components.


Ключ. слова: студент, ритмічна гімнастика, здоров'я, організм, фізичний, психічний, стан
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч516.52 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Верблюдов І. Б. 
Основні вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних вузів / І. Б. Верблюдов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 28. - С. 8-11. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що програма з фізичного виховання у вищій школі враховує усі особливості майбутньої професійної діяльності студентів вузів різного напрямку, зокрема, студентів педагогічного профілю. Це викликає необхідність конкретизувати професійно-прикладну фізичну підготовку у зв'язку з особливостями майбутньої професії. Це має значення і під час складання індивідуальних тренувально-оздоровчих програм для майбутніх учителів. Визначено основні вимоги студентів до професійно-прикладної фізичної підготовки.

Отмечено, что программа по физическому воспитанию в высшей школе учитывает все особенности будущей профессиональной деятельности студентов вузов разного направления, в том числе и студентов педагогического профиля. Это вызывает необходимость конкретизировать профессионально-прикладную физическую подготовку в связи с особенностями будущей профессии, что имеет значение и при составлении индивидуальных тренировочно-оздоровительных программ для будущих учителей. Определены основные требования студентов к профессионально-прикладной физической подготовке.

The physical training program in the higher school has not any opportunity to take into account all peculiarities of feature profession students' activity in the Higher Educational of different trends, including students of pedagogical type. But necessary to concretize occupational-applied physical training in connection with particularities of feature profession. It also has significance in compiling of individual training-sanitary program for the feature teachers. In connection with it we decide to clear up the basic demands of students to the professional-applied physical training.


Ключ. слова: студент, фізпідготовка, вчитель, здоров'я, стомлюваність, м'язи, якості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Верблюдов І. Б. 
Деякі аспекти індивідуальної тренувально-оздоровчої роботи у ВУЗах / І. Б. Верблюдов, М. C. Шаповал // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 23-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що програма з фізичного виховання у вищій школі не дає можливості здійснювати повноцінний вплив на розвиток фізичних якостей студентів. Цьому повинна допомагати їх індивідуальна тренувально-оздоровча робота. Але, щоб вона проводилась ефективно, треба встановити спрощений контроль за рівнем розвитку фізичних якостей, в першу чергу: витривалості, сили та гнучкості, як основних.

Отмечено, что программа по физическому воспитанию в высшей школе не может оказывать полноценное воздействие на развитие физических качеств студентов. Этому должна помогать их индивидуальная тренировочно-оздоровительная работа. Но для того, чтобы она проводилась эффективно, необходимо установить упрощенный контроль за уровнем развития их физических качеств, прежде всего: выносливости, силы, гибкости, как основных.

The physical training program in the higher school can't give a full effect at development of student's physical skills. That problem must be solved by individual training-improving work. But for his effect realize, it need to establish simple controlof level of student physical skills development, first of all stamina: force, flexibility like primary skills.


Ключ. слова: студенти, фізична підготовленість, спеціальні таблиці
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Верблюдов І. Б. 
Оптимізація індивідуальної тренувально-оздоровчої програми для студентів вищих педагогічних навчальних закладів : Автореф. дис... канд. наук. з фіз. виховання та спорту / І. Б. Верблюдов; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено сучасний стан самостійного оздоровчого тренування студентів під час навчання у вищих педагогічних навчальних закладах (ВПНЗ). Доповненно уявлення про структуру й оптимальний склад тренувально-оздоровчої програми для самостійного використання студентами ВПНЗ. Показано специфіку тренувального компонента під час організації самостійних занять. Оптимізовано паспортну структуру догляду за функціональним станом і рівнем фізичної підготовки студентів протягом навчання у ВПНЗ. Вперше розроблено й експериментально апробовано модель уніфікованої тренувально-оздоровчої програми для студентів й обгрунтовано можливість її впровадження у процес фізичного виховання ВПНЗ у вигляді спецкурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.466.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лоза Т. О. 
Застосування інтервальних гіпоксичних вправ у тренувально-оздоровчому комплексі майбутніх учителів / Т. О. Лоза, І. Б. Верблюдов // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 1. - С. 34-37. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано дослідження в педагогічному ВНЗ питань вивчення впливу на функціональний стан студентів застосування тренувально-оздоровчого комплексу, основу якого складали інтервальні гіпоксичні вправи (ІГВ). Як тест використано показник індексу Руф'є. З'ясовано, що дібрані ІГВ можуть ефективно застосовувати майбутні вчителі в самостійному оздоровчому тренуванні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського