Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Волошанська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Волошанська І. В. 
Дитина як суб'єкт виховання у спадщині К.Д. Ушинського : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І. В. Волошанська; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сутність і зміст суб'єкт-суб'єктних стосунків у виховному процесі, визначено головні ознаки суб'єктності дитини, досліджено суспільно-політичні та культурно-освітні умови становлення педагогіки партнерства. Обгрунтовано особистісно зорієнтовані принципи виховання та психолого-педагогічні умови становлення дитини як суб'єкта виховання в контексті педагогічних поглядів К. Ушинського, з'ясовано особливості впливу інституцій, соціального середовища та чинників на становлення демократичних стосунків у виховному процесі. Висвітлено пріоритетні аспекти підготовки вчителя до реалізації завдань виховання дитини як суб'єкта в контексті поглядів К. Ушинського. Розглянуто можливості використання педагогічних ідей К. Ушинського у практиці сучасного українського виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч30 в01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Волошанська І. 
К. Д. Ушинський про використання методів вільної гри та праці у навчально-виховному процесі / І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 97-100. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано методи вільної гри та праці у навчально-виховному процесі. Обгрунтовано педагогічні погляди К. Ушинського на процес формування статусу суб'єктності дитини у навчанні та вихованні. Визначено умови використання педагогічних ідей ученого щодо застосування методів вільної гри та праці у виховному процесі в сучасній вітчизняній педагогічній теорії та практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волошанська І. 
Цільовий компонент навчально-виховного процесу та значення мети для становлення особистості у працях К. Д. Ушинського / І. Волошанська, З. Хало // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 96-99. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено основні цілі навчання та виховання, проаналізовано сутність мети у навчально-виховному процесі, розкрито її значення для становлення особистості крізь призму педагогічної спадщини. Вміщено матеріали про те, як К. Ушинський у своїх працях довів необхідність існування високої мети для виховання всебічно розвиненої особистості, якій притаманна самостійність, відповідальність, творчість та любов до праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хало З. 
Специфіка формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови у процесі комунікації у позаурочній та позашкільній роботі / З. Хало, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 69-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність і специфіку формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови засобами позаурочної та позашкільної виховної роботи. Висвітлено сутність нових цілей розвитку сучасної іноземної освіти за умов реформування вітчизняної системи освіти. Проаналізовано принципи виховної роботи з точки зору їх впливу на реалізацію завдання залучення дітей та молоді до різнопланової діяльності. Основними засобами позаурочної роботи визначено вивчення іноземної літератури, ознайомлення з культурою інших країн, дослідження життя ровесників за кордоном. Розглянуто процес впровадження демократичних цінностей у виховний процес: збереження балансу між домаганнями особистості і навчальним потенціалом освіти. Охарактеризовано нові підходи та завдання щодо виховання дитини в сім’ї, зокрема організації позашкільної та позаурочної роботи школярів. Наголошено на потребі відновлення принципів природовідповідності виховання як елементу цілісної системи навчання.

Обоснованы необходимость и специфика формирования интереса учащихся к изучению иностранного языка средствами внеурочной и внешкольной воспитательной работы. Освещена сущность новых целей развития современной иностранной образования в условиях реформирования отечественной системы образования. Проанализированы принципы воспитательной работы с точки зрения их влияния на реализацию задачи привлечения детей и молодежи к разноплановой деятельности. Основными средствами внеурочной работы определены изучение иностранной литературы, ознакомление с культурой других стран, исследование жизни ровесников за рубежом. Рассмотрен процесс внедрения демократических ценностей в воспитательный процесс: сохранение баланса между притязаниями личности и учебным потенциалом образования. Охарактеризованы новые подходы и задачи воспитания ребенка в семье, в частности организации внешкольной и внеурочной работы школьников. Отмечена необходимость восстановления принципов природосоответствия воспитания как элемента целостной системы обучения.

Grounded is the necessity and the specific formation of student interest in the study of foreign languages and school facilities extracurricular educational work. Elucidated is the essence of the new objectives of modern foreign education in the reform of the national education system. Analyzed are the principles of educational work in terms of their impact on the implementation of task involving children and youth in diverse activities. The main means of overtime work are defined the study of foreign literature, exploring the culture of other countries, the study of life peers abroad. Considered is the process of implementation of democratic values in the educational process: maintaining a balance between the claims of the individual and the educational potential of education. Characterized are the new approaches and targets raising a child in the family, especially the organization of extra-curricular and extracurricular work of students. Emphasized is the need to restore the principles of nature compliance training as part of an integrated system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кемінь Г. 
Особливості застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 60-64. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто проблему застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами. Проаналізовано зміст і сутність комунікативного підходу, з’ясовано вікові особливості дітей молодшого шкільного віку у процесі вивчення іноземної мови, висвітлено пріоритетні вимоги до вчителя, виділено умови, форми та методи комунікативного навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку.

Рассмотрена проблему применения коммуникативного подхода в процессе изучения иностранного языка младшими школьниками. Проанализированы содержание и сущность коммуникативного подхода. Выяснены возрастные особенности детей младшего школьного возраста в процессе изучения иностранного языка. Освещены приоритетные требования к учителю. Выделены условия, формы и методы коммуникативного обучения иностранному языку детей младшего школьного возраста.

Consider the problem of the application of the communicative approach in the process of learning a foreign language younger students. Analyzed the content and nature of the communicative approach. Found age characteristics of children of primary school age in the process of learning a foreign language. lit priority requirements for teacher. Emphasis conditions, forms and methods of communicative foreign language teaching primary school children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кемінь Г. 
Формування у студентів вищих навчальних закладів комунікативної компетенції на заняттях англійської мови / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 48-52. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано зміст та сутність комунікативної компетенції, охарактеризовано вікові особливості юнацького віку. Визначено психолого-педагогічні умови, форми та методи формування такої компетенції у студентів на заняттях іноземної мови. Обгрунтовано вплив професійної підготовки викладача на рівень формування комунікативної компетенції у студентів педагогічних ВНЗ.

Проанализированы содержание и сущность коммуникативной компетенции, охарактеризованы возрастные особенности юношеского возраста. Выделены психолого-педагогические условия, формы и методы формирования такой компетенции студентов на занятиях иностранного языка. Обосновано влияние профессиональной подготовки преподавателя на уровень формирования коммуникативной компетенции у студентов педагогических ВУЗ.

The problem of formation of university students in the classroom communicative competence in English. Analyzed the content and nature of communicative competence, found age characteristics of adolescence, isolated conditions, forms and methods of communicative competence of the students in the classroom foreign language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського