Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Воронцова Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Пушкарьова Т. 
Системи освіти країн-членів Ради Європи / Т. Пушкарьова, Е. Воронцова, О. Войтко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 5. - С. 15-44. - укp.

Розглянуто освітні системи країн-учасниць Ради Європи. Визначено наявність або відсутність дошкільної, загальної середньої, вищої, післядипломної освіти, проаналізовано різноманіття форм устрою досліджуваних систем освіти: державна або приватна форми, види навчальних закладів, наявність допрофільної, профільної, інклюзивної освіти тощо, устрій вищої освіти - типи закладів, їх мета, термін навчання, фінансування. Виявлено теоретичні та прикладні аспекти дослідження кваліметричних критеріїв інноваційних процесів в освітніх системах країн. Конкретизовано гуманітарні аспекти реалізації національної та мовної політики в країнах, рішення гендерних питань в освіті, реалізації права на освіту у різних категорій громадян. Узагальнено зарубіжний досвід, підкреслено актуальність дослідження в контексті підготовки стратегії розвитку освіти України на 2012 - 2021 рр.

Рассмотрены образовательные системы стран-участниц Совета Европы, определено наличие или отсутствие дошкольного, общего среднего, высшего, последипломного образования, проанализировано многообразие форм устройства исследуемых систем образования: государственная или частная формы, виды учебных заведений, наличие допрофильного, профильного, инклюзивного образования и т.п. устройство высшего образования - типы заведений, их цель, сроки обучения, финансирование. Освещены теоретические и прикладные аспекты исследования квалиметрических показателей и критериев инновационных процессов в образовательных системах стран. Конкретизированы некоторые аспекты реализации гуманитарного направления: национальная и языковая политики в странах, решение гендерных вопросов в образовании, реализация права на образование различных категорий граждан. Обобщен зарубежный опыт, подчеркнута актуальность данного исследования в контексте подготовки стратегии развития образования Украины на 2012 - 2021 гг.

We keep reviewing the educational systems of the Council of Europe countries. The latter has already solved numerous challenges that Ukraine is facing nowadays. This research is of high importance for our country due to the national strategy being developed. We should be aware of any kind of the foreign experience: positive, risks and challenges arising in the Ukrainian society in order to establish effective education system in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Воронцова Е. А. 
Синтез секущих и отделяющих плоскостей в одном методе негладкой оптимизации / Е. А. Воронцова, Е. А. Нурминский // Кибернетика и систем. анализ. - 2015. - 51, № 4. - С. 137-150. - Библиогр.: 37 назв. - рус.

Предложен алгоритм решения задач недифференцируемой оптимизации семейства методов отделяющих плоскостей с дополнительными отсечениями, порождаемыми решением вспомогательной задачи метода секущих плоскостей. Доказана сходимость данного алгоритма, приведены результаты вычислительных экспериментов при решении транспортных задач. Задачи транспортного типа с ограничениями на потоки сводятся к задачам проекции достаточно удаленной точки на допустимое множество.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.113.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воронцова Е. В. 
Визначення рівня обізнаності учнів і вчителів основної школи щодо здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів (результати дослідження) [Електронний ресурс] / Е. В. Воронцова, Ю. Г. Носенко, А. С. Сухіх // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 6. - С. 93-106. - Бібліогр.: 13 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1156

Окреслено актуальні напрями співпраці між Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України й Інститутом інноваційних технологій і засобів навчання МОН України. У результаті спільної діяльності у 2013 – 2014 рр. було здійснено дослідно-експериментальну роботу, спрямовану на визначення рівня обізнаності учнів і вчителів основної школи щодо здоров’язберігального використання програмно-апаратних засобів у навчальному процесі. До опитування залучені учні й учителі з різних регіонів (Вінницької, Дніпропетровської, Київської, Кіровоградської, Луганської, Одеської та Полтавської областей), загальною кількістю — 351 особа (246 учнів, 105 учителів). Подано аналіз основних результатів дослідження і визначено перспективи подальшої роботи в означеному напрямі.

Обозначены основные направления сотрудничества между Институтом информационных технологий и средств обучения НАПН Украины и Институтом инновационных технологий и средств обучения МОН Украины. В результате совместной деятельности в 2013 – 2014 гг. была проведена опытно-экспериментальная работа, направленная на определение уровня осведомленности учеников и учителей основной школы о здоровьесберегающем использовании программно-аппаратных средств в учебном процессе. В опросе приняли участие ученики и учителя из разных регионов (Винницкой, Днепропетровской, Киевской, Кировоградской, Луганской, Одесской и Полтавской областей), общим количеством – 351 человек (246 учащихся, 105 учителей). Представлен анализ основных результатов опроса и определены перспективы дальнейшей работы в данном направлении.

The article outlines the key areas of cooperation between the Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAPS of Ukraine and the Institute of Innovation Technologies and Content of Education of MES of Ukraine. As a result of joint activities in 2013-2014 the experimental work was carried out, aimed at determining the level of awareness of students and teachers of basic school on health-saving use of software and hardware in the learning process. The survey involved students and teachers from different regions (Vinnytsia, Dnipropetrovsk, Kyiv, Kirovohrad, Luhansk, Odessa and Poltava region). The total number of respondents was 351 people (246 students, 105 teachers). The analysis of the main results of the research and the prospects for further work in this direction was identified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського