Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Врочинська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Врочинська Л. І. 
Виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л. І. Врочинська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан дослідження проблеми виховання гуманності та взаємодії дошкільного навчального закладу (ДНЗ) та сім'ї. Обгрунтовано підхід до розгляду гуманності як норми гуманної поведінки, що конкретизується відповідними правилами. Розкрито суть поняття "гуманна поведінка". Виявлено критерії, показники та рівні вихованості такої поведінки старших дошкільників. Визначено педагогічні умови її виховання у процесі взаємодії ДНЗ і сім'ї, а саме: організацію життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ на сучасних педагогічних засадах гуманістичного виховання; оновлення змісту та методів взаємодії дошкільного закладу та сім'ї щодо виховання гуманної поведінки в дітей; збагачення досвіду гуманного спілкування батьків з дітьми та залучення до активної участі в організації життєдіяльності дітей у дошкільному закладі на основі їх інтересів та потреб дитини. Розроблено й експериментально перевірено модель виховання даної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії ДНЗ і сім'ї та педагогічну технологію взаємодії дітей і дорослих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16 + Ч411.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Поніманська Т. І. 
Гуманістичне виховання дітей дошкільного віку в контексті інноваційної педагогічної діяльності : монографія / Т. І. Поніманська, І. М. Дичківська, Л. І. Врочинська, Ю. О. Глінчук, О. А. Козлюк; ред.: Т. І. Поніманська. - Рівне : Волин. обереги, 2012. - 206 c. - Бібліогр.: с. 188-206 - укp.

Науково обгрунтовано та розкрито психолого-педагогічні особливості відповідальної поведінки дітей старшого дошкільного віку, які полягають у різних рівнях прояву її кількісних та якісних характеристик. Визначено зміст системи знань дітей про норму відповідальної поведінки, виявлено педагогічні засоби перетворення ситуацій імпульсивно мотивованої поведінки у відповідально орієнтовані моральні дії. Виявлено та перевірено педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов гуманістичної спрямованості спілкування. Визначено структуру та зміст поняття "гуманістична спрямованість спілкування дітей старшого дошкільного віку", виявлено й охарактеризовано критерії та їх показники: гностичний, поведінковий, мотиваційний, емоційний. Обгрунтовано підхід до розгляду гуманності як норми гуманної поведінки, що конкретизується відповідними правилами. Вперше виокремлено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування гармонійних взаємин батьків і дітей старшого дошкільного віку. Набули подальшого розвитку питання про виховання дітей у сім'ї та педагогічну освіту батьків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Врочинська Л. 
Підготовка студентів до роботи з батьками як складова професійної компетентності майбутнього вихователя дошкільного закладу / Л. Врочинська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 104-112. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито особливості підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з батьками дошкільників. Визначено роль, місце, функції навчальної дисципліни «Теорія і методика співпраці ДНЗ з родинами» як однієї з основних у підготовці майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи з батьками. Розглянуто проблему пошуку нових шляхів взаємодії, довіри як одну з важливих потреб колективу дошкільного закладу. Висвітлено проблемні моменти здійснення взаємодії освітніх закладів і сім’ї. Окреслено основні напрями співпраці дошкільного навчального закладу з родинами.

Раскрыты особенности подготовки будущих специалистов дошкольного образования к работе с родителями дошкольников. Определены роль, место, функции учебной дисциплины «Теория и методика сотрудничества ДУЗ с семьями» как одной из основных в подготовке будущих воспитателей дошкольных учреждений к работе с родителями. Рассмотрена проблема поиска новых путей взаимодействия, доверия как одна из важных потребностей коллектива дошкольного учреждения. Освещены проблемные моменты осуществления взаимодействия образовательных учреждений и семьи. Представлены основные направления сотрудничества дошкольного учебного заведения с семьями.

The features of the preparation of future pre-school education specialists to work with parents of preschool children with their parents. Defines the role, place and function of academic discipline, "Theory and methods of cooperation with the families» as one of the main in the preparation of future preschool teachers to work with parents. The problem of finding new ways of interaction, trust, as one of the most important needs of the preschool staff. Highlight the problematic aspects of the interaction of educational institutions and families. The main directions of cooperation with the pre-school families.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Врочинська Л. І. 
Педагогічні умови виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного закладу і сім’ї / Л. І. Врочинська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 49-54. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зазначено, що актуальність ідей гуманістичної педагогіки, метою якої є виховання особистості, здатної до гармонійної взаємодії з соціальним довкіллям і собою, на сучасному етапі розвитку суспільства зумовлена активізацією людського фактора. Визначено педагогічні умови виховання гуманної поведінки старших дошкільників у процесі взаємодії ДНЗ і сім’ї та доведено їх ефективність. Зроблено висновок, що подальшої розробки потребують зміст і форми спільної роботи ДНЗ з родинами, діти яких не виховуються в дошкільному закладі.

Отмечено, что актуальность идей гуманистической педагогики, целью которой является воспитание личности, способной к гармоничному взаимодействию с социальным окружением, на современном этапе развития общества обусловлена активизацией человеческого фактора. Определены педагогические условия воспитания гуманного поведения старших дошкольников в процессе взаимодействия ДУЗ и семьи и показана их эффективность. Сделан вывод о том, что необходима дальнейшая разработка содержания и форм совместной работы ДУЗс семьями, дети которых не воспитываются в дошкольном учреждении.

The article deals with the research of pedagogical conditions which enable efficient upbringing and humane behaviour of senior pre-school children in the process of interaction between a preschool establishment and the family.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч411.352.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Врочинська Л. І. 
В.О. Сухомлинський про виховання гуманності в дітей / Л. І. Врочинська // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 21-24. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано погляди В.О. Сухомлинського на проблему виховання гуманності в дітей. Висвітлено різноманітні педагогічні підходи до формування гуманістичних ідей, зміст і методи педагогічної діяльності, спрямованої на виховання громадянина-гуманіста. Акцентовано увагу на необхідності активного використання здобутків минулого та трансформуванні досягнень сучасності у площину людського виміру.

Проанализированы взгляды В.А. Сухомлинского на проблему воспитания гуманности у детей. Освещены разнообразные педагогические подходы к формированию гуманистических идей, содержание и методы педагогической деятельности, направленной на воспитание гражданина-гуманиста. Акцентировано внимание на необходимости активного использования достижений прошлого и трансформации достижений современности в плоскость человеческого измерения.

The article analyses V. Suhomlynsky's pedagogical ideas, in particular his opinions on the problem of bringing up children's humaneness. Attention is accentuated on the contents, methods of bringing up humaneness, and the leading role of family in the process of bringing up humane personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч33(4УКР)6 д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Врочинська Л. І. 
Соціальні та психолого-педагогічні засади взаємодії дошкільного закладу та сім'ї у вихованні гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку / Л. І. Врочинська // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 76-79. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано результати вивчення соціальних та психолого-педагогічних аспектів взаємодії двох соціумів - дошкільного навчального закладу і сім'ї, розглянуто варіанти взаємодії цих соціальних інститутів. Охарактеризовано погляди провідних учених минулого та сьогодення на суть педагогічної взаємодії дошкільного навчального закладу та сім'ї в контексті її значущості для виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Підкреслено значення педагогічної просвіти батьків як одного з перших етапів у процесі взаємодії дошкільного закладу та родини.

Проанализированы результаты изучения социальных и психолого-педагогических аспектов взаимодействия двух социумов - дошкольного учебного заведения и семьи, рассмотрены варианты взаимодействия этих социальных институтов. Характеризированы взгляды ведущих ученых прошлого и современности на сущность педагогического взаимодействия дошкольного учебного заведения и семьи в контексте ее значимости для воспитания гуманного поведения детей старшего дошкольного возраста. Подчеркнуто значение педагогического просвещения родителей как одного из первых этапов в процессе взаимодействия дошкольного учреждения и семьи.

The results of the study of social, psychological and pedagogical aspects of the interaction between the two societies - pre-school and family, consider the interaction of these social institutions. A characterization of the views of leading scholars,past and present to the nature of pedagogical interaction of preschool educational institution and the family in the context of its relevance to the education of humane behavior of children under school age. Stressed the importance of teacher education as a parent of one of the first steps in the process of interaction between preschool and family.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.53 + Ч411.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Врочинська Л. І. 
Дослідження стану роботи педагогів ДНЗ з виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку / Л. І. Врочинська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 21-25. - Бібліогр.: с. 25 (8 назв) - укp.

Відзначено, що проблема гуманістичного виховання підростаючого покоління доволі гостро постає на сучасному етапі розвитку суспільства. Висвітлено результати експериментального дослідження стану роботи вихователів дошкільних навчальних закладів із виховання гуманної поведінки старших дошкільників за умов сьогодення. Зроблено висновок про те, що гуманізація освітньо-виховного процесу передбачає наявність нового типу професійного мислення та поведінки педагога, заснований на особистісно-гуманних цінностях.

Отмечено, что проблема гуманистического воспитания подрастающего поколения довольно остро стоит на современном этапе развития общества. Представлены результаты экспериментального исследования состояния работы воспитателей дошкольных учебных заведений по воспитанию гуманного поведения старших дошкольников в условиях современности. Сделан вывод о том, что гуманизация образовательно-воспитательного процесса предполагает наличие нового типа профессионального мышления и поведения педагога, основанный на личностно-гуманных ценностях.

The article reveals the results of experimental investigating the state of the pre-school institution tutor’ work which concerns forming the senior pre-schoolchildren’s humane behavior in nowadays’ situation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.42 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського