Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Віленський О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Віленський О.  
Застосування масажу та дихальної гімнастики в лікуванні хворих бронхіальною астмою [Електронний ресурс] / О. Віленський // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 1. - С. 56-58. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Розглянуто апробований на практиці варіант підключення фрагмента програми фізичної реабілітації до амбулаторного лікування хворих бронхіальною астмою, що включав застосування сегментарно-рефлекторного масажу, точкового масажу і респіраторної терапії, створення комплексної програми фізичної реабілітації хворих бронхіальною астмою різного ступеня ваги, проаналізуовано безпосередні результати реабілітації.

Рассмотрен апробированный на практике вариант подключения фрагмента программы физической реабилитации к амбулаторному лечению больных бронхиальной астмой, который включал применение сегментарно-рефлекторного массажа, точечного массажа и респираторной терапии, создание комплексной программы физической реабилитации больных бронхиальной астмой различной степени тяжести, проанализирован непосредственные результаты реабилитации.

Variant of including an element of physical rehabilitation programme of into out_patient treatment of patients with bronchial asthma which envisaged utilization of segmentaty_reflexive massage, acupressure and respiratory therapy is considered. It hasbeen aimed at establishment of complex rehabilitative programme for patients with bronchial asthma of different severity. Analysis of the results of rehabilitation is presented.


Ключ. слова: масаж, дихальна гімнастика
Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.202-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Віленський О.  
Програма фізичної реабілітації у комплексному лікуванні хворих бронхіальною астмою [Електронний ресурс] / О. Віленський // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 27-29. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Розглянуто апробовану на практиці програму фізичної реабілітації амбулаторних хворих з бронхіальною астмою, що включала застосування сегментарно-рефлекторного, дихального, перкусивного, точкового масажу, респіраторної терапії та лікувальної гімнастики. Проаналізовано безпосередні результати реабілітації.

Рассмотрена апробированная на практике программа физической реабилитации амбулаторных больных бронхиальной астмой, которая включала применение сегментарно-рефлекторного, дыхательного, перкуссионного, точечного массажа, респираторной терапии и лечебной гимнастики. Проанализированы непосредственные результаты реабилитации.

The program of physical rehabilitation of out patients with bronchial asthma which envisages utilization of segmentary-reflexive massage, respiratory massage, acupressure, respiratory therapy and remedial gymnastics. Analysis of the results of rehabilitation is presented.


Ключ. слова: реабілітація, бронхіал
Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.202-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шевченко А. В. 
Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств / А. В. Шевченко, О. Р. Віленський, Л. С. Пустовойт // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 11. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Предмет дослідження - методи та підходи до оцінки впливу маркетингової стратегії на економічний розвиток вітчизняних підприємств. Мета роботи - проаналізувати та визначити роль маркетингової стратегії у функціонуванні підприємств за сучасних умов господарювання та описати послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві. Методологія проведення роботи - положення теорії маркетингу та маркетингової діяльності підприємства, проблеми формування маркетингових стратегій сучасних підприємств, а також питання їх реалізації. Результати роботи - задля забезпечення успішної діяльності підприємства, обгрунтовано необхідність розробки довгострокового плану дій, спрямованого на досягнення місії організації з орієнтацією на ринкові потреби й врахування ринку як основного чинника зовнішнього середовища. Визначено сутність поняття "маркетингова стратегія" та описано послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві. Висновки: маркетингова стратегія це один з інструментів маркетингу, що має бути спрямований на досягнення маркетингових цілей за допомогою порівняння сильних і слабких сторін внутрішнього середовища з можливостями та загрозами ринку. Вдало обрана й ефективно реалізована стратегія не тільки дає змогу підприємству досягти конкурентних переваг, а й задовольнити потреби споживача. Тобто маркетингова стратегія виконує важливу як економічну роль у діяльності будь-якого суб'єкта господарювання, так і соціальну.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського