Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Вірковський А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Вірковський А. П. 
Формування гуманістичного ідеалу старшокласників у позанавчальній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. П. Вірковський; АПН України. Ін-т пробл. виховання. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано процес становлення, суть і складові гуманістичного ідеалу в історико-педагогічному контексті. Створено модель процесу формування гуманістичного ідеалу, що вміщує наступні компоненти: мотиваційно-цільовий, проектувальний, аксіологічний, комунікативний, актуалізаційний. Розроблено критерії та показники педагогічної діагностики та визначено рівні сформованості уявлень і знань старшокласників щодо гуманістичного ідеалу та практичної реалізації цих знань. Розглянуто педагогічні умови ефективного розвитку гуманістичних цінностей та духовно-моральних якостей, проаналізовано шляхи впровадження їх у позанавчальну діяльність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вірковський А. П. 
Особливості впливу деструктивної групи на особистість / А. П. Вірковський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 19. - С. 67-68. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено феномен маніпуляції індивідуальною та масовою свідомістю на основі аналізу особливостей впливу на особистість деструктивних груп. Проаналізовано формування індивідуального та групового досвіду як елементів механізму залежності особистості від групових процесів.

Исследован феномен манипуляции индивидуальным и массовым сознанием на основе анализа особенностей влияния на личность деструктивных групп. Проанализированы процессы формирования индивидуального и группового опыта как элементов механизма зависимости личности от групповых процессов.

The phenomenon of manipulation of individual and mass consciousness on the basis of the analysis of the peculiarities of the influence of destructive groups on a personality is researched. The processes of the formation of individual and group experience as the elements of the mechanism of personality dependence on group processes are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.314 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вірковський А. П. 
Про реалізацію діалогічного принципу в гуманізації освіти / А. П. Вірковський // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 4. - С. 27-29. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Викладено аналіз сучасних філософських та педагогічних гуманістичних концепцій за допомогою їх зіставлення, порівняння, синтетичного взаємопроникнення. Запропоновано новий підхід щодо гуманізації педагогіки - антропосоціальний гуманізм.

Изложен анализ современных философских и педагогических гуманистических концепций с помощью их сопоставления, сравнения, синтетического взаимопроникновения. Предложен новый подход к гуманистической педагогике - антропосоциальный гуманизм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в01

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вірковський А. П. 
Синергетичний підхід до освітніх технологій навчання й виховання / А. П. Вірковський, Т. С. Гужанова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 186-189. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Виокремлено деякі проблеми у системі освіти, які можуть бути вирішені за допомогою концепції функціональної асиметрії головного мозку людини.

Выделены некоторые проблемы в системе образования, которые могут быть решены с помощью концепции функциональной асимметрии головного мозга человека.

The authors allocate some problems in the system of education, which can be solved by means of functional symmetry of human brain.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Брандес В. М. 
Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти / В. М. Брандес, А. П. Вірковський, В. О. Вознюк, Є. М. Романенко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 240-244. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано навчально-дисциплінуючу та особистісно спрямовану педагогічну парадигму як підгрунтя традиційного та гуманістичного підходів у організації навчально-виховного процесу.

Проанализирована учебно-дисциплинирующая и личностно-ориентированная педагогическая парадигма как основа традиционного и гуманистического подходов в организации учебно-воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вірковський А. П. 
Синергетичний підхід до поняття "духовність" / А. П. Вірковський // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 14. - С. 51-54. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Застосування синергетичного підходу до поняття "духовність" дозволяє розкрити її головні риси та змістовно описати динаміку зростання цих рис у сучасної молоді.

Указано, что анализ духовности в плоскости синергетического подхода позволяет раскрыть ее основные черты и содержательно описать динамику роста духовности у современной молодежи.

The synergetic approach to the analysis of the concept of "spirituality" highlights the basic features of the concept of "spirituality" and gives a comprehensive description of the dynamism of its development among the youth.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю703.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вірковський А. П. 
Інноваційна діяльність педагога і студента як умова формування інноваційної культури / А. П. Вірковський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 49-51. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто готовність педагогів до інновацій та запропоновано модель інноваційної діяльності педагогів і студентів.

Рассмотрена готовность педагогов к инновациям и предложена модель инновационной деятельности педагогов и студентов.

The article deals with teachers ability of to introduce innovations and suggestsa model of innovative activity of the teachers and students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вірковський А. П. 
Методи "Супернавчання" як ефективна інновація в педагогіці / А. П. Вірковський, Н. Ю. Рудницька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 35. - С. 76-78. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано методи "Супернавчання" як інноваційний підхід у педагогіці. Подано практичні рекомендації у використанні цієї технології. Розглянуто організацію інноваційної діяльності педагогів у Житомирському державному університеті.

Проанализированы методы "Суперобучения" как инновационный подход в педагогике. Предложены практические рекомендации в использовании этой технологии. Рассмотрена организация инновационной деятельности педагогов в Житомирском государственном университете.

The article deals with the methods of "Superteaching" as innovative approach in pedagogy. The practical recommendations as for practical use of the technology are given. The organization of innovative activity of the Zhytomyr State University teachersis analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рудницька Н. Ю. 
Сучасні підходи до аналізу обдарованості та диференціації її видів і складових / Н. Ю. Рудницька, Т. С. Гужанова, А. П. Вірковський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 51-54. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано диференціацію видів обдарованості, розглянуто сучасні підходи до феномену обдарованості, визначено її складові. Обговорено деякі аспекти побудови моделі обдарованості й креативності, сформульовано мотиваційні чинники обдарованості. Сформовано зв'язок креативності з самореалізацією особистості.

Исследована дифференциация видов одаренности, рассмотрены современные подходы к феномену одаренности, определены ее составляющие. Обсуждены некоторые аспекты построения модели одаренности и креативности, сформированы мотивационные факторы одаренности. Сформирована связь креативности с самореализацией личности.

Differentiation of types of gift is analyzed in the article, modern approaches to the phenomenon of gift are examined, its constituents are determined. Some aspects of construction of model of gift and creativity come into question; the motivational factors of gift are formulated. Connection of creativity is formed with self-realization of personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вірковський А. П. 
Толерантність як соціально-педагогічне явище / А. П. Вірковський, Н. Ю. Рудницька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37. - С. 53-56. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано соціально-педагогічний аспект поняття "толерантність", історію розвитку цього поняття, умови формування толерантної культури. Визначено критерії полікультурного виховання. З'ясовано, що метою навчання інтеркультурної комунікації є формування інтеркультурної компетентності.

Проанализированы социально-педагогический аспект понятия "толерантность", история развития этого понятия, условия формирования толерантной культуры. Определены критерии поликультурного воспитания. Установлено, что целью обучения интеркультурной коммуникации является формирование интеркультурной компетентности.

The authors of the article analyse the socially-pedagogical aspect of concept "tolerance", history of this concept development, the terms of tolerant culture formation. The criteria of policultural education are defined in the article, and it is also found out that the purpose of intercultural communication teaching is the formation of intercultural competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Басюк Н. А. 
Обдарованість: її виявлення та розвиток / Н. А. Басюк, А. П. Вірковський, Т. П. Москвіна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 46. - С. 17-20. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано підходи вітчизняних і зарубіжних учених до визначення поняття обдарованості, її змістових компонентів. Розкрито характеристики інтелектуально обдарованої особистості. Досліджено чинники, що впливають на розвиток творчих здібностей. Аргументовано поняття інтелекту й інтелектуальних здібностей.

Проанализированы подходы отечественных и зарубежных ученых к определению понятия одаренности, ее составляющих компонентов. Раскрыты характеристики интеллектуально одаренной личности. Исследованы факторы, влияющие на развитие творческих способностей.

The article analyzes the approaches of home and foreign scholars to the determination of the notion of gift and its constituents. Characteristics of the intellectually gifted person are represented. Factors which influence the development of creative abilities are studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського