Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Гавриш Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Стулишенко А. Ю. 
Горно-статистический метод прогноза смещений в участковых выработках шахт / А. Ю. Стулишенко, Н. Н. Гавриш // Изв. Донец. горн. ин-та. - 2000. - № 1. - С. 10-11. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Обоснована необходимость применения горно-статистического метода для прогноза смещений в участковых выработках действующих шахт. Изложена суть наблюдений и расчетов по данному методу и поставлена задача создания специального пакета прикладных программ для ПЭВМ, обеспечивающих компьютерное сопровождение метода на шахтах.


Індекс рубрикатора НБУВ: И15с116

Шифр НБУВ: Ж69629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гавриш Н. В. 
Розвиток словесної творчості дітей як педагогічна проблема / Н. В. Гавриш // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 5-12. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему творчості, визначено її сутність, структуру і соціальну роль. Досліджено один з видів дитячої художньої творчості - словесну творчість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ш12-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гавриш Н. В. 
Методика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Гавриш; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2004. - 131 c. - укp.

Розкрито зміст педагогічної роботи з розвитку зв'язного мовлення та навчання дошкільників рідної мови. Розглянуто особливості формування мовленнєвих вмінь і навичок у дітей дошкільного віку. Наведено методики навчання дошкільників діалогічного та монологічного мовлення, а також вміння розповідати за картиною та переказувати літературні твори. Розроблено методику стимулювання словесної творчості та вправи, що сприяють розвитку вміння самостійно будувати художню розповідь. Запропоновано репродуктивні та творчі завдання, які рекомендовано використовувати у модульно-рейтинговому контролі знань студентів або слухачів підвищення кваліфікації дошкільних працівників.

Раскрыто содержание педагогической работы по развитию связной речи и обучению дошкольников родному языку. Рассмотрены особенности формирования языковых умений и навыков у детей дошкольного возраста. Приведены методики обучения дошкольников диалогической и монологической речи, а также рассказа по картине и пересказа литературных произведений. Разработана методика стимулирования словесного творчества и упражнения, способствующие развитию умения самостоятельно создавать художественный рассказ. Предложены репродуктивные и творческие задания, рекомендованые использовать в модульно-рейтинговом контроле знаний студентов или слушателей повышения квалификации дошкольных работников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бавбекова Е. А. 
Природно-ресурсове право України : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Е. А. Бавбекова, Л. О. Бондар, Н. С. Гавриш, О. В. Глотова, В. К. Гуревський; ред.: І. І. Каракаш; Одес. нац. юрид. акад. - К. : Істина, 2005. - 376 c. - укp.

Висвітлено історію становлення та розвитку природно-ресурсного законодавства і права в Україні, питання правового забезпечення управління та контролю у галузі природокористування. Розглянуто проблеми правового регулювання використання лісових, земельних та водних ресурсів, надр, об'єктів та ресурсів рослинного і тваринного світу, територій та об'єктів природно-заповідного фонду, курортних, оздоровчих та лікувальних об'єктів і територій, природних рекреаційних ресурсів, континентального шельфу, а також екологічно уражених об'єктів та забруднених територій.

Освещены история становления и развития природноресурсного законодательства и права в Украине, вопросы правового обеспечения управления и контроля в области природопользования. Рассмотрены проблемы правового регулирования использования лесных, земельных и водных ресурсов, недр, объектов и ресурсов растительного и животного мира, территорий и объектов природно-заповедного фонда, курортных, оздоровительных и лечебных объектов и территорий, природных рекреационных ресурсов, континентального шельфа, а также экологически пораженных объектов и загрязненных территорий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пилюгин В. И. 
Прогнозирование геомеханических условий разработки пологих угольных пластов : Моногр. / В. И. Пилюгин, Н. Н. Гавриш, А. Е. Кочин, В. В. Ремизов; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецк, 2004. - 144 c. - Библиогр.: 97 назв. - рус.

Проанализированы влияния рельефа залегания угольных пластов на условия их отработки, складчатости на напряженное состояние горного массива и условия разработки угольных пластов. Описаны методы построения и визуализации рельефа залегания угольных пластов в горном массиве. Рассмотрены вопросы разработки метода моделирования рельефа залегания угольного пласта в горном массиве с учётом его складчатости. Приведена оценка сложности рельефа залегания разрабатываемых угольных пластов.


Індекс рубрикатора НБУВ: И310.16,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гавриш Н. В. 
Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному віці / Н. В. Гавриш. - Донецьк : ТОВ "Лебідь", 2001. - 218 c. - Бібліогр.: 409 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему розвитку одного з найскладніших видів дитячої творчості - мовленнєтворчу діяльність, розглянуту з позицій філософії, психології, лінгвістики, лінгводидактики. Проаналізовано еволюцію педагогічних поглядів на проблему розвитку дитячої творчості у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Розкрито особливості розвитку мовленнєвої творчості у дошкільників. Запропоновано оригінальну методику діагностики та стимулювання розвитку мовленнєтворчої діяльності дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Беженарь А. М. 
Земельное право Украины : Учеб. пособие / А. М. Беженарь, Е. С. Бердников, Л. А. Бондарь, Н. С. Гавриш, В. К. Гуревский; Одес. нац. юрид. акад. - К. : Истина, 2002. - 496 c. - рус.

Освещены вопросы реализации права собственности на земельные участки, права землепользования, а также порядок ограничения соответствующих прав на землю. Приведена подробная характеристика нового института - права земельного сервитута. Описаны механизмы приобретения земельных участков на основании гражданских соглашений, а также порядок продажи земли на конкурентной основе. Проанализировано современное земельное законодательство Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)11я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Богуш А. М. 
Діти і соціум: особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Моногр. / А. М. Богуш, Л. О. Варяниця, Н. В. Гавриш, С. М. Курінна, І. П. Печенко; Н.-д. центр з проб. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України, Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2006. - 368 c. - укp.

Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень різних аспектів вивчення проблеми дітей і дитинства, зокрема, їх соціалізації. Розкрито категоріальні та характерологічні ознаки сучасної субкультури дітей на початкових етапах соціалізації - у дошкільному та молодшому шкільному віці. Описано методики діагностування та розкрито особливості процесу соціалізації дітей даного віку - мешканців міст і сіл, представників різних соціальних груп населення. Висвітлено технології соціально-виховної роботи у різних типах освітніх закладів.

Приведены результаты теоретических и експериментальных исследований различных аспектов изучения проблемы детей и детства, в частности, их социализации. Раскрыты категориальные и характерологические признаки современной субкультуры детей на начальных этапах социализации - в дошкольном и младшем школьном возрасте. Описаны методы диагностирования и раскрыты особенности процесса социализации детей данного возраста - жителей городов и сел, представителей разных социальных групп населения. Освещены технологии социально-воспитательной рабты в разных типах учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ч421.350.0 + С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Богуш А. М. 
Дошкільна лінгводидактика : теорія і методика навчання дітей рідної мови: підруч. для студ. / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. - К. : Вища шк., 2007. - 542 c. - укp.

Висвітлено науково-теоретичні положення лінгводидактики на підставі здобутків вітчизняної та зарубіжної методики розвитку мовлення дошкільників. Розглянуто мову як суспільне явище, мовленнєве спілкування як діяльність. Зазначено, що метою опанування рідною мовою у дошкільному закладі (ДЗ) є засвоєння літературних норм, культури мовлення та спілкування. Наведено історичний огляд становлення та розвитку дошкільної лінгводидактики. Проаналізовано особливості становлення та розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку, виховання звукової культури та формування граматичної правильності мовлення. Запропоновано методики розвитку виразності мовлення, організації словникової роботи у ДЗ. Розкрито зміст поняття зв'язного мовлення.

Освещены научно-теоретические положения лингводидактики на основе достижений отечественной и зарубежной методики развития речи дошкольников. Рассмотрены язык как общественное явление, речевое общение как деятельность. Указано, что целью овладения родным языком в дошкольном заведении (ДЗ) является освоение литературных норм, культуры речи и общения. Приведен исторический обзор становления и развития дошкольной лингводидактики. Проанализированы особенности становления и развития речи детей раннего и дошкольного возраста, воспитания звуковой культуры и формирования грамматической правильности речи. Предложены методики развития выразительности речи, организации словарной работы в ДЗ. Раскрыто содержание понятия связной речи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Богуш А.  
Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах : підруч. / А. Богуш, Н. Гавриш, Т. Котик. - К. : Слово, 2006. - 304 c. - Бібліогр.: с. 299-302. - укp.

Висвітлено зміст, завдання та методи організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Описано види театралізованої діяльності, методи організації театральних вистав у дошкільному закладі, проведення бесід на морально-етичні теми, роботи з поетичними творами та казками. Розкрито засоби розвитку словесної творчості та формування почуття гумору у дошкільнят.

Освещены содержание, задачи и методы организации художественно-речевой деятельности детей дошкольного возраста. Описаны виды театрализованной деятельности, методы организации театральных представлений в дошкольном учреждении, проведения бесед на морально-этические темы, работы с поэтическими произведениями и сказками. Раскрыты средства развития словесного творчества и формирования чувства юмора у дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.2 я73 + Ч489.511.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гавриш Н. В. 
Сучасне заняття в дошкільному закладі : навч.-метод. посіб. / Н. В. Гавриш; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 494 c. - Бібліогр.: с. 468-470. - укp.

Висвітлено теоретичні дидактико-методичні аспекти організації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі. Подано класифікацію й охарактеризовано види занять з дітьми на підставі інтеграції. Запропоновано практичний матеріал, зокрема, зміст перспективного планування освітньої роботи на засадах тематичного принципу, атлас інтелектуальних карт для інтегрованих занять з дітьми. Проаналізовано типові помилки в плануванні та проведенні занять з дошкільнятами.

Освещены теоретические дидактико-методические аспекты организации учебно-воспитательного процесса в дошкольном заведении. Дана классификация и охарактиризованы виды занятий с детьми на основе интеграции. Предложен практический материал, в частности, содержание перспективного планирования образовательной работы на основе тематического принципа, атлас интеллектуальных карт для интегрированных занятий с детьми. Проанализированы типичные ошибки в планировании и проведении занятий с дошкольниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381р30

Шифр НБУВ: ВА699411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Богуш А. М. 
Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі : підручник / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. - К. : Слово, 2008. - 408 c. - Бібліогр.: с. 397-403. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні засади, зміст, завдання, форми, засоби, методи та прийоми ознайомлення дітей дошкільного віку з предметним довкіллям. Наведено рекомендації щодо використання методів спостереження, екскурсії-огляду, розглядання предметів і бесіди про них, а також дидактичної гри у виховному процесі. Розкрито особливості становлення особистості дошкільника у предметно-розвивальному середовищі дошкільного закладу. Обгрунтовано принципи взаємовідносин дітей і дорослих у сучасному освітньому просторі. Розкрито значення стосунків з однолітками як чинників формування уявлень про соціальний і предметний світ. Запропоновано методики ознайомлення дітей з якостями та властивостями предметів, правилами пожежної безпеки та дорожнього руху. Проаналізовано багатовекторність дитячих стосунків, шляхи соціалізації дитини та ставлення соціуму до дитинства. Висвітлено питання формування у дітей дошкільного віку патріотичних почуттів, основ національної свідомості й економічної культури.

Рассмотрены научно-теоретические основы, содержание, задачи, формы, средства, методы и приемы ознакомления детей дошкольного возраста с предметным миром. Даны рекомендации по использованию методов наблюдения, обзорной экскурсии, рассматривания предметов и беседы о них, а также дидактической игры в воспитательном процессе. Раскрыты особенности становления личности ребенка в предметно-развивающей среде дошкольного учреждения. Обоснованы принципы взаимоотношения детей и взрослых в современном образовательном пространстве. Раскрыто значение отношений с ровесниками как фактора формирования представлений о социальном и предметном мире. Приведены методики ознакомления детей с качествами и свойствами предметов, а также правилами пожарной безопасности и дорожного движения. Проанализирована многовекторность детских отношений, пути социализации ребенка и отношение социума к детству. Освещены вопросы формирования у детей дошкольного возраста патриотических чувств, основ национального сознания и экономической культуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387 я73 + Ч411.350.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петрушанко Т. О. 
Зв'язок стоматологічної захворюваності лікарів з їх психологічним статусом / Т. О. Петрушанко, Н. В. Гавриш // Соврем. стоматология. - 2009. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Вивчено показники стоматологічного та психологічного статусу лікарів-стоматологів і лікарів-терапевтів віком 35 - 44-х років. Застосований кореляційний аналіз досліджуваних показників виявив високу залежність стану тканини пародонта в лікарів-стоматологів від рівня їх особистої тривожності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)026.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гавриш Н. В. 
Розвиток мовленнєвотворчої діяльності в дошкільному дитинстві : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Гавриш; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 32 c. - укp.

Розглянуто концептуально-методичний підхід до розв'язання проблеми розвитку мовленнєвотворчої діяльності дітей дошкільного віку. Обгрунтовано й опрацьовано лінгводидактичну модель стимулювання та розвитку мовленнєвої творчості, що поєднує художньо-естетичний, мовленнєвий, інтелектуально-творчий і особистісний компоненти. Визначено суть понять "мовленнєвотворча діяльність", "мовленнєвотворчі здібності", "образотворчо-мовленнєва діяльность", "музично-мовленнєва діяльність", уточнено та структуровано зміст понять словесної творчості, художньо-мовленнєвої діяльності. Досліджено особливості, характерні риси, типи мовленнєвотворчої діяльності дошкільнят та встановлено її залежність від педагогічних умов організації навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гавриш Н. Б. 
Галузева інформація в контексті діяльності університетської бібліотеки (на прикладі фармацевтичної інформації) / Н. Б. Гавриш // Проблеми розвитку інформаційного суспільства: матеріали міжнар. форуму, 7 - 9 жовт. 2009 р., Львів. - К., 2009. - С. 310-314. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито значення галузевої інформації (на прикладі фармацевтичної інформації (ФІ)) за умов університетської бібліотеки. Проаналізовано види та джерела ФІ, зокрема, особливості галузевої класифікації документів. Показано значення ФІ для обгрунтування інформаційно-комунікаційної бази бібліотеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч736.702.2:Р28

Шифр НБУВ: Ва719286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Аматьєва О. П. 
Дитина - педагог: сучасний погляд. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти сучасної дошкільної та початкової освіти : колект. моногр. / О. П. Аматьєва, Г. В. Бєлєнька, Н. В. Гавриш, В. В. Докучаєва, В. В. Желанова; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2010. - 492 c. - укp.

Наведено результати дослідження проблем дітей і дитинства. Висвітлено теоретико-методологічні та технологічні підходи до процесу підготовки компетентних фахівців педагогічної галузі, зокрема дошкільної та початкової освіти. Охарактеризовано соціально-психологічну ситуацію становлення особистості сучасної дитини та забезпечення професійної майстерності педагога. Увагу приділено особливостям сприймання та розуміння гумору дітьми дошкільного віку, розвитку допитливості шестирічних першокласників, уявленням сучасних дітей про ціну та цінності, формуванню проектувальної компетентності майбутнього педагога в інноваційному перетворенні освітнього простору, соціально-психологічному супроводу сім'ї, яка має дитину з особливими потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ю983.402.1 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Стоколос Н. Г. 
Драма Церкви (до історії скасування Греко-Уніатської Церкви в Російській імперії та викорінення її духовно-культурних надбань) : монографія / Н. Г. Стоколос, Р. М. Шеретюк; ред.: Н. Гавриш; НАН України, Ін-т філос. ім. Г.С. Сковороди, Від-ня релігієзнавства, Київ. славіст. ун-т, Рівнен. ін-т слов'янознавства. - Рівне, 2011. - 316 c. - Бібліогр.: 401 назв. - укp.

Проаналізовано чинники та перебіг основних етапів скасування греко-уніатської церкви в Російській імперії, а також особливості викорінення її набутків у сакральній царині до офіційних "возз'єднань" 1839 р. на Правобережній Україні та 1875 р. на Холмщині та Підляшші з російською православною церквою (РПЦ). Розглянуто питання трансформації греко-уніатської церкви на Правобережній Україні внаслідок поділів Речі Посполитої в 1772 - 1795 рр. Висвітлено становище греко-уніатської церкви за правління імператорів Павла І та Олександра І. Визначено чинники та наслідки зміни становища греко-уніатів на межі XVIII - XIX ст., лібералізації ставлення самодержавства до греко-уніатів на початку XIX ст. Описано технологію інкорпорації уніатської Холмської єпархії до складу РПЦ 1875 р. в контексті її наслідків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э377.109(4РОС)-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тарасенко Г. С. 
Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навч.-метод. посіб. / Г. С. Тарасенко, Н. В. Гавриш, Н. В. Кудикіна, Н. В. Лисенко, Л. О. Калмикова, Т. І. Поніманська, Г. Ф. Древаль, Г. А. Іваниця, Л. С. Русан, Г. І. Колосінська, Ю. М. Олійник, Г. Г. Кіт; ред.: Г. С. Тарасенко. - К. : Слово, 2010. - 318 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Висвітлено проблему реалізації наступності дошкільної та початкової освіти, надійним засобом чого може стати узгодженість змісту та методів організації ігрової діяльності дошкільників і молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні засади та психолого-педагогічні особливості включення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в ігровий процес. Презентовано особливості дидактичних і творчих ігор у контексті їх навчально-виховного потенціалу. Розкрито методичні аспекти організації дитячих ігор (мовленнєвих, математичних, природничих, художньо-мистецьких).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375 я7 + Ч421.252.46 я7 + Ю983.612 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бєлєнька Г. В. 
Підготовка вихователів до розвитку особистості дитини в дошкільному віці : монографія / Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, З. Н. Борисова, Н. В. Гавриш, Н. М. Голота, І. І. Загарницька, Н. М. Кот, Н. В. Левінець, І. О. Луценко, М. А. Машовець; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т розв. дитини. - К., 2009. - 310 c. - Бібліогр.: 256 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні основи професійної підготовки вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку. Описано сучасні технології науково-педагогічної підготовки дошкільних педагогів за умов навчання у ВНЗ, процес формування готовності фахівців до навчання дітей іноземної мови, методику формування готовності студентів до використання досвіду народної педагогіки у фізичному вихованні дітей за умов дошкільного навчального закладу. Проаналізовано педагогічні ідеї та досвід В.О. Сухомлинського як джерело технологій удосконалення фахової підготовки спеціалістів дошкільного профілю.

Освещены теоретические основы профессиональной подготовки воспитателей к работе с детьми дошкольного возраста. Описаны современные технологии научно-педагогической подготовки дошкольных педагогов в условиях обучения в ВУЗ, процесс формирования готовности специалистов к обучению детей иностранному языку, методика формирования готовности студентов к использованию опыта народной педагогики в физическом воспитании детей в условиях дошкольного учебного заведения. Проанализированы педагогические идеи и опыт В.А. Сухомлинского как источник технологий усовершенствования профессиональной подготовки специалистов дошкольного профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бондар Л. О. 
Екологічне право України : підруч. для студ. ВНЗ / Л. О. Бондар, Н. С. Гавриш, А. Й. Годованюк, І. І. Каракаш, Т. Р. Короткий; ред.: І. І. Каракаш; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". - О. : Фенікс, 2012. - 775 c. - укp.

Розглянуто методологію та форми взаємодії людини та суспільства з природним середовищем у різні періоди розвитку цивілізації. Висвітлено історію розвитку та становлення екологічного законодавства та права. Досліджено правове регулювання природокористування як форми охорони природного середовища. Викладено законодавчі основи стандартизації та нормування у сфері природокористування й охорони навколишнього природного середовища. Наведено правові вимоги щодо використання й охорони надр і корисних копалин. Увагу приділено державному управлінню та державному контролю в галузі організації й охорони природно-заповідного фонду. Проведено загальну характеристику законодавства зарубіжних країн про регулювання охорони навколишнього середовища. Розкрито поняття й особливості міжнародного права навколишнього середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54374 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського