Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ганоцька О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Ганоцька О. В. 
Еволюція ексклюзивних парфумерних флаконів [Електронний ресурс] / О. В. Ганоцька // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2007. - № 5. - С. 14-22. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2007/

Розглянуто питання зародження та розвитку галузі виготовлення ексклюзивних парфумерних флаконів від стародавніх часів до сучасного періоду. Зазначено, що особливості парфумерних флаконів свідчать про епоху та побут суспільства.

Рассмотрен вопрос зарождения и развития отрасли изготовления эксклюзивных парфюмерных флаконов от древних времен до современного периода. Отмечено, что особенности флаконов свидетельствуют об эпохе и быте общества.

The article is devoted to the question of conception and development of making of the exclusive bottles of perfume from ancient times till the modern period. Sure, bottles of perfume are more majestic, than simple package for an aromatic liquid, they say about an epoch, people and times. They can become an original guide in history, it is needed only more attentive to look at them.


Ключ. слова: дизайн, ексклюзив, парфумерна галузь, флакон
Індекс рубрикатора НБУВ: Л433.41г

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ганоцька О. В. 
Принцип стандарту та ексклюзиву у дизайні етикетки [Електронний ресурс] / О. В. Ганоцька // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 11. - С. 33-41. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто стандартні та ексклюзивні способи виготовлення етикетки, визначено критерії, характеристики та сфери застосування ексклюзивних етикеток на сучасному етапі.

Рассмотрены стандартные и эксклюзивные способы изготовления этикетки, определены критерии и характеристики, а также сферы применения эксклюзивных этикеток на современном этапе.

The article is devoted to the question of standard and exclusive approaches in making of label, to the definition criteria and descriptions, and also spheres of application of the exclusive labels at the present.


Ключ. слова: етикетка, дизайн, стандарт, ексклюзив
Індекс рубрикатора НБУВ: М899.1 + Щ158.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ганоцька О. В. 
Сегмент ексклюзивної упаковки у таропакувальній галузі [Електронний ресурс] / О. В. Ганоцька // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 3. - С. 9-14. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Висвітлено питання ексклюзивного підходу у виготовленні упаковки, коли упаковка постає, передусім, як одиничний витвір мистецтва, де враховується дорожнеча виготовлення: матеріал і технічні можливості, а також ефект престижу, сувеніру та подарунку.

Рассмотрен вопрос эксклюзивного подхода в изготовлении упаковки, когда упаковка предстает, прежде всего, как единичное произведение искусства, где учитывается дороговизна изготовления: материал и технические возможности, а также эффект престижа, сувенира и подарка.

The article is devoted to the question of exclusive approach in making of packing, when packaging pretends to be foremost a single work of art, where expensiveness of its making is taken into account: material and economic feasibilities, and also effect of prestige, souvenir and gift.


Ключ. слова: упаковка, дизайн, ексклюзив
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж679-3 + Щ158.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ганоцька О. В. 
Елегантна упаковка для вишуканого товару / О. В. Ганоцька // Упаковка. - 2008. - № 2. - С. 40-41. - укp.

Ринкові відносини та економічне благополуччя населення сприяли збільшенню асортименту товарів та зростанню купівельної спроможності споживачів. Все це підготувало основу для формування нової групи продукції - елітна, яка у свою чергу потребує ексклюзивної упаковки. На прикладі фірми Pott (Німеччина) розкрито підходи до створення ексклюзивної упаковки для столових приборів. Аналіз результатів маркетингових досліджень щодо споживання різних товарів показав, що індивідуальна подарункова упаковка є сьогодні перспективним і рентабельним напрямом у бізнесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж679-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ганоцька О. В. 
Дизайн споживчої упаковки в Україні: стандарт та ексклюзив : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / О. В. Ганоцька; Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено еволюцію дизайну упаковки як галузі графічного дизайну зі стародовніх часів до сьогодення. На підставі аналізу конкретно-історичних обставин визначено й обгрунтовано етапи розвитку та становлення стандартної й ексклюзичної упаковки. Встановлено, що еволюція дослідженого дизайну відбувалась за певними циклами. Стандартна упаковка мала усі ознаки ексклюзиву, а стародавня з'явилася на вимогу стандартизації самої продукції. На сучасному етапі ці два напрями розвиваються паралельно, проте спостерігається часткове витиснення стандарту ексклюзивом в окремих галузях таропакування, а також перехід упаковки класу "люкс" до категорії "мас-маркет". Введено до наукового обігу певну кількість маловідомих окремих фактів, взаємопов'язаних з еволюцією дизайну упаковки в Україні. Досліджено специфіку ексклюзивної та стандартної споживчої упаковки, зумовлену історико-культурними та соціально-економічними чинниками. Сформульовано критерії ексклюзивної та стандартної упаковки, надано визначення відповідних понять. Зазначено, що упаковки, виготовлені стандартним чи ексклюзивним шляхом, значно відрізняються за утилітарними, технологічними, художніми, рекламними, соціально-економічними функціональними аспектами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж679-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357387 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ганоцька О. В. 
Сучасні ідеї при створенні ексклюзивної упаковки / О. В. Ганоцька // Упаковка. - 2010. - № 6. - С. 44-46. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сегмент ексклюзивної упаковки, а також питання індивідуальної упаковки багаторазового використання для ювелірних виробів. Висвітлено як це питання вирішують студенти кафедри графічного дизайну на заняттях з дисципліни "Макетування та моделювання упаковки".


Індекс рубрикатора НБУВ: М772

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15241 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського