Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Голубочка І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Голубочка І. С. 
Ресоціалізація та соціальний розвиток дітей-сиріт в історико-педагогічному контексті (друга половина XIX - початок XX ст.) / І. С. Голубочка // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 8. - С. 63-66. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено проблему ресоціалізації та соціального розвитку дітей-сиріт в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Голубочка І. С. 
Проблема соціального розвитку дітей-сиріт в історії вітчизняної педагогіки (друга половина XIX - початок XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. С. Голубочка; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2013. - 20 c. - укp.

Уточнено зміст понять "соціальний розвиток" та "діти-сироти" у контексті розвитку вітчизняної педагогіки зазначеного періоду. Розглянуто умови та зміст соціального розвитку дітей-сиріт, суб’єкти, форми, тенденції його забезпечення. Проаналізовано стан вивчення проблеми в історико-педагогічній літературі, а також ідеї виховання дітей-сиріт у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX - початку XX ст. В історичній ретроспективі охарактеризовано діяльність інституційних закладів для дітей, позбавлених батьківського піклування, з’ясовано її ознаки. Виявлено специфіку змісту соціального розвитку дітей-сиріт, які виховувалися в інституційних закладах. Охарактеризовано сімейні форми влаштування дітей-сиріт (опіку, піклування, прийомну сім’ю та усиновлення), визначено принципи та зміст їх функціонування у другій половині XIX - на початку XX ст. Запропоновано модель соціального розвитку дітей-сиріт у цей період, яка встановлює взаємозв’язок між умовами та змістовими характеристиками їх соціального розвитку і дозволяє дослідити витоки становлення сучасної системи виховання дітей-сиріт і наступність її розвитку. Обгрунтовано перспективи використання позитивних ідей історико-педагогічного досвіду за сучасних умов реформування системи опіки та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403202 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського