Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Голінська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Голінська В. Я. 
Взаємодія інтелектуального та емоційного аспектів у формуванні естетичних потреб майбутніх учителів музики / В. Я. Голінська // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 421-427. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - рус. - англ.

Проаналізовано наукові праці вчених з питань розвитку естетичної культури та формування естетичних потреб майбутніх учителів музики. Розкрито специфіку взаємодії інтелектуального та емоційного аспектів у вихованні естетичних потреб майбутніх учителів музики в чотирикомпонентній структурі. Охарактеризовано когнітивний, емоційний, діяльнісний, етичний компоненти. Наголошено на особливій ролі вокально-хорової підготовки, оскільки вона забезпечує можливість ознайомлення з великим різноманітним репертуаром, виховуючи в такий спосіб естетичний ідеал виконання твору.

Проанализированы научные труды ученых по вопросам развития эстетической культуры и формирования эстетических потребностей будущих учителей музыки. Раскрыта специфика взаимодействия интеллектуального и эмоционального аспектов в воспитании эстетических потребностей будущих учителей музыки в четырехкомпонентной структуре. Охарактеризованы когнитивный, эмоциональный, деятельностный, этический компоненты. Подчеркнута особая роль вокально-хоровой подготовки, поскольку она обеспечивает возможность ознакомления с большим разнообразным репертуаром, воспитывая, таким образом, эстетический идеал исполнения произведения.

Scientists analyzed scientific papers on the development of aesthetic culture and the formation of the aesthetic needs of future music teachers. Specificity of the interaction of intellectual and emotional aspects of education in the aesthetic needs of future music teachers in the four- structure. Characterized by cognitive, emotional , activity , ethical components. Emphasized the special role of vocal and choral training, as it provides a great opportunity to get acquainted with diverse repertoire , raising thus the aesthetic ideal of a performance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9 + Щ31р + Ю700.68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського