Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Гордєєва Ж$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Андрієвська В. В. 
Психологічні особливості творення наукового тексту : метод. рек. / В. В. Андрієвська, Л. Й. Ботіна, В. Й. Верба, Ж. В. Гордєєва, Е. І. Драніщева, Л. О. Лещенко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 215 c. - Бібліогр.: с. 208-215. - укp.

Розглянуто різні аспекти проблеми творення наукового тексту. Розкрито специфіку наукового стилю мовлення, вимоги до термінологічної культури, діалогічної спрямованості, змістової організації та нормативного оформлення наукового тексту. Висвітлено особливості наукової статті з психології. Наведено результати емпіричних досліджень процесу творення тексту науковцями (від проектування статті до її редагування). Проаналізовано зміст і особливості формування операцій авторського самоконтролю. Розглянуто роль технічних засобів у процесі текстотворення.

Рассмотрены разные аспекты проблемы создания научного текста. Раскрыты специфика научного стиля речи, требования к терминологической культуре, диалогической направленности, содержательной организации и нормативному оформлению научного текста. Освещены особенности научной статьи по психологии. Приведены результаты эмпирических исследований процесса создания текста учеными (от проектирования статьи до ее редактирования). Проанализированы содержание и особенности формирования операций авторского самоконтроля. Рассмотрена роль технических средств в процессе создания текста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-712 + Ю945.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гордєєва Ж. В. 
Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук / Ж. В. Гордєєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему динаміки прояву регулятивної функції самооцінки в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Ця динаміка полягає у зміні структурних компонентів самооцінки, зокрема, у тому, що з віком у дитини зростає перевага когнітивного компонента над емоційним. Це призводить до підвищення ступеня адекватності самооцінки підростаючої особистості. Внаслідок переходу дітей до систематичного шкільного навчання відбуваються зміни у структурі самооцінки, які на його першому етапі проявляються у випереджальному розвитку емоційного компонента у порівнянні з когнітивним. Регулятивна функція самооцінки дітей порушується за умов переживання ними негативного ставлення з боку значущого оточення. За цього емоційний компонент "перекриває" когнітивний, що зумовлює тривожність дітей та гальмування їх самооцінкової активності як суб'єктів діяльності та спілкування. Розроблену програму з психокорекції для подолання деформації регулятивної функції самооцінки та взаємопов'язаних з нею проявів тривожності у дітей, експериментально випробовано та підтверджено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.401.2 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Андрієвська В. В. 
Мова і мовлення в просторі наукової і практичної діяльності психологів : монографія / В. В. Андрієвська, С. П. Тіщенко, О. В. Виноградна, Ж. В. Гордєєва, Е. І. Драніщева; ред.: В. В. Андрієвська; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2013. - 139 c. - Бібліогр.: с. 127-139 - укp.

Зреалізовано дискурсний підхід до аналізу та класифікації видів мовлення в діяльності професійного психолога й опрацьовано методологічні засади побудови інтегральної моделі його мовно-мовленнєвої компетентності. На основі емпіричних досліджень проаналізовано специфіку наукового дискурсу (писемна наукова творчість, усний науковий дискурс, дискурс емпірико-дослідницької діяльності), дискурсу практичної діяльності психологів, що практикують з різними категоріями клієнтів, особливості психолого-педагогічного, консультативного та терапевтичного дискурсу, своєрідність дискурсу психолога в його роботі у віртуальному просторі. Розглянуто дискурсно-аналітичний підхід до інтерпретації внутрішнього світу особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.13-223 + Ю949.2:Ш + Ш107.70

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775353 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського