![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Горобченко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Михайлов В. И. Гидрохимический режим и загрязнение Азовского моря / В. И. Михайлов, Н. Н. Горобченко // Метеорологія, кліматологія та гідрологія. - 2008. - Вип. 50, ч. 2. - С. 309-314. - Библиогр.: 2 назв. - рус.Исследованы гидрохимический режим Азовского моря и состояние загрязнения морской среды и донных осадков основными загрязняющими веществами. Показано значительное загрязнение Азовского моря. Происходит значительное концентрирование основных загрязняющих веществ в донных осадках и халистатических зонах моря. Індекс рубрикатора НБУВ: Д221(922.9)9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж60277 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Горобченко Н. В. Навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення (початковий ступінь) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Горобченко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2006. - 21 c. - укp.Теоретично обгрунтовано та розроблено методику навчання поетапного паралельного написання дискурсу-опису/розповіді у навчальному процесі мовного вищого навчального закладу. Проаналізовано мету та завдання навчання писемного мовлення (ПМ) майбутніх учителів німецької мови. Обгрунтовано доцільність навчання студентів написання німецького дискурсу-опису/розповіді, охарактеризовано особливості й етапи його створення. За результатами дослідження виділено загальні й специфічні вміння створення дискурсу-опису/розповіді. Запропоновано систему вправ для формування і розвитку навичок і вмінь цього створення, модифіковано чинну шкалу оцінювання дискурсу для студентів I курсу. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації навчання написання німецькою мовою дискурсу-опису/розповіді у навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА341904 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|