Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Гришак С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Харченко С. Я. 
Гендерна соціалізація сучасної жіночої молоді : монографія / С. Я. Харченко, Л. Г. Харченко, С. М. Гришак, О. А. Болотська; НДЦ пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України та Луган. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 318 c. - Бібліогр.: с. 283-317. - укp.

Висвітлено проблеми гендерної соціалізації жіночої молоді в контексті соціально-педагогічної діяльності. Охарактеризовано сучасні гендерні стереотипи, розкрито особливості та зміст гендерного виховання жінок-лідерів. Розглянуто процес професіональної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності.

Освещены проблемы гендерной социализации женской молодежи в контексте социально-педагогической деятельности. Охарактеризованы современные гендерные стереотипы, раскрыты особенности и содержание гендерного воспитания женщин-лидеров. Рассмотрен процесс профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к реализации идеи гендерного равенства.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*148:Ч30 + Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гришак С. М. 
Підготовка майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійнії діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. М. Гришак; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності. На базі теоретичного аналізу досліджень гендерної спрямованості, а також наукових праць, присвячених проблемі підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери в контексті ідей гендерного підходу встановлено, що визначальним у понятті "гендерна рівність" є феномен гендеру. Розкрито сутність понять "гендерна рівність" та "гендер". Встановлено взаємозв'язок гендерної рівності з соціальною роботою, досліджено її співвідношення з іншими категоріями гендерного порядку. Вперше розроблено на теоретичному, змістовому та технологічному рівнях педагогічні умови підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності, основою яких є формування в них гендерних уявлень, створення кооперативно-моделюючого середовища та впровадженні в навчальний процес інтерактивних форм і методів його засвоєння, орієнтація процесу навчання на розвиток гендерної компетентності, гендерної сенситивності, гендерної діяльності та домінуючих професійно значущих якостей спеціалістів соціальної сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гришак С. М. 
Проблеми становлення гендерної освіти в пострадянських суспільствах / С. М. Гришак // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19, ч. 2. - С. 125-132. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто спільні проблеми становлення гендерної освіти в суспільствах пострадянського простору, серед яких - вплив загальних політичних процесів, спільна радянська соціалізація, тенденція вкорінення гендерних теорій у національний контекст, близькі контакти з міжнародними організаціями по інтеграції гендерних досліджень, просування гендерних програм в освіті "знизу", обмеженість навчальних ресурсів. Визначено, що початок розвитку гендерної освіти в знов утворених державах після розпаду радянського союзу припадає на другу половину 90-х рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гришак С. М. 
Організація позанавчальної діяльності студентів коледжу в процесі соціалізації на основі гендерного підходу / С. М. Гришак, Н. С. Шабаєва // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 47-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано організацію позанавчальної діяльності студентів коледжу у процесі соціалізації на основі гендерного підходу, що потребує перегляду методологічних та ідеологічних орієнтирів виховання студентської молоді з позиції ідеї гендерної рівності. Ідея гендерної рівності, поєднуючи всі компоненти системи позанавчальної діяльності, тобто зміст, принципи, завдання й напрямки виховання, педагогічні технології, у результаті сприятиме визначенню певних шляхів створення сприятливих умов для розвитку здібностей студента незалежно від статі, а також партнерської гендерної взаємодії вихователя й студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.332

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гришак С. 
Сутність та особливості гендерної культури як теоретичне підгрунтя її формування в підростаючого покоління / С. Гришак, І. Калько // Освіта на Луганщині. - 2015. - № 1. - С. 50-55. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Здійснено аналіз сутності гендерної культури та виявлено її особливості. У результаті вивчення підходів науковців до визначення поняття, надано власне розуміння досліджуваного феномену й окреслено певні його особливості: гендерна культура поєднує два поняття - "гендер" і "культура", серед яких поняття гендеру вважаємо ключовим; гендерна культура є цілісною системою, що має певну структуру й відповідні функції; як і культура загалом, використовується суспільством для збереження й передачі гендерного досвіду; гендерна культура структурується за чоловічим або жіночим варіантом ("культура жінки" та "культура чоловіка"); гендерна культура - це особливий вид культури, властивий як суспільству в цілому, так і конкретній людині зокрема; буває патріархатного чи егалітарного типів; гендерна культура передбачає формування уявлень у підростаючого покоління про життєве призначення жінок і чоловіків. Критерієм її сформованості є встановлення егалітарних гендерних уявлень щодо взаємодії статей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гришак С. М. 
Теорія і практика розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн: порівняльний аналіз : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / С. М. Гришак; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Старобільськ, 2018. - 40 c. - укp.

Подано результати цілісного наукового аналізу теорії і практики розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн. Визначено теоретичні основи інтеграції гендерних досліджень як наукового напряму та навчальної дисципліни до вищої школи пострадянських країн: простежено генезу проблеми статевої диференціації в історико-педагогічному та соціокультурному контекстах; з’ясовано теоретичні передумови появи гендерних досліджень, що становлять ідеї західних теоретиків ліберального, радикального напрямів фемінізму та прибічників соціально-конструктивістського підходу. Здійснено аналіз міжнародних правових стандартів рівності жінок і чоловіків та виявлено бар’єри формування нової гендерної парадигми знань у пострадянських країнах, зумовлені відмінним від західних країн контекстом інституціонапізації гендерних досліджень на онтологічному, політичному, гносеологічному, когнітивному рівнях. Досліджено процес організації гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн. Визначено тенденції розвитку гендерної освіти у вищій школі та здійснено їх порівняльний аналіз згідно з розробленою критеріальною базою. Виявлено позитивний досвід гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн та виокремлено напрями його імплементації до освітнього процесу вищих навчальних закладів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/5)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436784 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського