Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гузик Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Гузик Н. В. 
Розвиток ідеї особистісно орієнтованого навчання та її реалізація в сучасних умовах шкільної освіти / Н. В. Гузик // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 113-118. - укp.

Розглянуто питання теорії та практики "природовідповідного виховання". Зосереджено увагу на гуманістичних концепціях філософської освіти, які запроваджувались протягом ХХ ст. у школах США, Канади та деяких європейських країн. Зазначено, що ці концепції мають багато спільного з Комбінованою системою М. П. Гузика, за якою працює школа в м. Южний, а також декларувались в освіті Радянського Союзу та термінологічно використовуються в сучасній Україні, проведено їх детальний опис та аналіз. Охарактеризовано протилежні форми гуманізму: світський або секулярний гуманізм і біблійний або духовний гуманізм. Проаналізовано вплив гуманістичного екзистенціалізму на результати виховання молоді в США, Канаді. Розкрито педагогічні технології "Вільний урок", "Стилі навчання", "Кооперативне навчання", виділено їх цінні та хибні ідеї.

Рассмотрены вопросы теории и практики "природосоответствующего воспитания". Сосредоточено внимание на гуманистических концепциях философского образования, которые внедрялись на протяжении ХХ в. в школах США, Канады и некоторых европейских стран. Ввиду того, что эти концепции имеют много общего с Комбинированной системой М. П. Гузика, по которой работает школа в г. Южный, а также декларировались в образовании Советского Союза и терминологически используются в современной Украине, проведено их подробное описание и анализ. Охарактеризовано противоположные формы гуманизма: светский или секулярный гуманизм и библейский или духовный гуманизм. Проанализировано влияние гуманистического экзистенциализма на результаты воспитания молодежи в США, Канаде. Раскрыты педагогические технологии "Свободный урок", "Стили обучения", "Кооперативное обучение", выделены их ценные и ложные идеи.

Выявлены причины диспропорции между теорией и практикой воплощения идей гуманизма в отечественной советской педагогической науке и практике. Продолжение статьи в следующем номере журнала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гузик Н. В. 
Розвиток ідеї особистісно орієнтованого навчання та її реалізація в сучасних умовах шкільної освіти / Н. В. Гузик // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 150-155. - укp.

Охарактеризовано нові українські педагогічні технології, які дозволяють спрямувати шкільне навчання дитини на реалізацію та розвиток її особистісної неповторності. Основну увагу зосереджено на Комбінованій системі навчально-виховного процесу М.П. Гузика, педагогіці співробітництва, ідеї особистісно орієнтованої освіти І.С. Якиманської, "Адаптивної школи" С.О. Ямбурга, Б.О. Бройде. Окремо розглянуто складові особистісно орієнтованої шкільної освіти у працях М.О. Холодної і В.В. Рибалко. З'ясовано, що на даному етапі розвитку вітчизняної школи особистісно орієнтованих технологій розробка їх моделей є надзвичайно актуальною справою. Виділено тільки одну систему, яка за особистісно орієнтованими показниками організації шкільної освіти задовольняє сучасну гуманістично спрямовану стратегію навчання учнів шкіл, - Комбіновану систему організації навчально-виховного процесу М.П. Гузика.

Охарактеризованы новые украинские педагогические технологии, позволяющие направить школьное обучение ребенка на реализацию и развитие его личностной неповторимости. Основное внимание уделено Комбинированной системе учебно-воспитательного процесса М.П. Гузика, педагогике сотрудничества, идее личностно ориентированного образования И.С. Якиманской, системе "адаптивной школы" С.А. Ямбурга, Б.А. Бройде. Отдельно рассмотрены составляющие личностно ориентированного школьного образования в работах Н.А. Холодной и В. В. Рыбалко. Выяснено, что на данном этапе развития отечественной школы личностно ориентированных технологий разработка их моделей является чрезвычайно актуальной задачей. Выделена одна система, которая по личностно ориентированным показателям организации школьного образования удовлетворяет современную гуманистически направленную стратегию обучения учащихся школ, - Комбинированная система организации учебно-воспитательного процесса М.П. Гузика.

Characterized by new Ukrainian educational technology, you can direct your child's school fees for the implementation and development of his personal uniqueness. Focuses on the combined system of the educational process, M. Guzik, personality-oriented education, I. Yakimanskaya, Adaptive Schools S. Yamburg, B. Broido. Separately it's examined the components individually oriented school in the works N. Kholodnoy and V. Rybalko. Found that at this stage of the national school of personality-oriented technology development of their models is extremely urgent. Allocated to only one system, which focused on personality indicators of school education meets modern humanistic directed learning strategy in schools - a combined system of organizing the educational process M. Guzik.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гузик Н. В. 
Інноваційна парадигма формування змісту і кінцевого продукту навчання дітей в авторській школі М. П. Гузика / Н. В. Гузик // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 173-176. - укp.

Висвітлено нетрадиційні підходи до визначення типології компетентності у освіті та описано умови застосування авторських технологій для реалізації ключових компетентностей учнів у навчально-виховному процесі. Викладено мету навчання, розвитку та виховання особистості, сформовано критерії вибору змісту навчальної, розвивальної і виховної діяльності в процесі шкільного навчання конкретної дитини відповідно до її природних талантів. Проаналізовано сутність і можливості формування свідомого ставлення дитини до вибору виду діяльності. Розглянуто різновиди кінцевого продукту навчання учнів за персоніфікованими програмами, які пов'язані з конкретним талантом дитини.

Освещены нетрадиционные подходы к определению типологии компетентности в образовании и описаны условия применения авторских технологий для реализации ключевых компетентностей учащихся в учебно-воспитательном процессе. Изложены цели обучения, развития и воспитания личности, сформировано критерии выбора содержания учебной, развивающей и воспитательной деятельности в процессе школьного обучения конкретного ребенка в соответствии с его природными талантами. Проанализированы сущность и возможности формирования сознательного отношения ребенка к выбору вида деятельности. Рассмотрены разновидности конечного продукта обучения учащихся по персонифицированным программам, которые связаны с конкретным талантом ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гузик Н. В. 
Три типи природних ключових компетентностей, які притаманні кожній дитині. Авторський підхід / Н. В. Гузик // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 176-183. - укp.

Виходячи з досвіду роботи вчителів за Комбінованою системою організації навчально-виховного процесу М. П. Гузика, визначено та охарактеризовано типи універсальних ключових компетентностей, які обслуговують талант дитини: духовні, розумові та вольові. Обгрунтовано домінуючу роль духовної компетентності у забезпеченні усвідомлення людиною власного таланту. Детально розглянуто ознаки духовного відродження дитини, його вплив на мотивацію використання таланту особистістю та наведено шляхи формування у школярів ключових духовних компетентностей. Зосереджено увагу на проблемі вибору змісту шкільного навчання для реалізації розумових та вольових компетентностей у навчально-виховній діяльності з метою забезпечення успішного плодотворного життя дитини. Зазначено, що інтегровані персоніфіковані програми, коли предметний зміст інтегрується з конкретним талантом дитини, надзвичайно ефективні для виховання всіх ключових компетенцій дітей.

Исходя из опыта работы учителей по Комбинированной системе организации учебно-воспитательного процесса М. П. Гузика, определены и охарактеризованы типы универсальных ключевых компетентностей, которые обслуживают талант ребенка: духовные, умственные и волевые. Обоснована доминирующая роль духовной компетентности в обеспечении осознания человеком собственного таланта. Детально рассмотрены признаки духовного возрождения ребенка, его влияние на мотивацию использования таланта личностью и приведены пути формирования у школьников ключевых духовных компетенций. Сосредоточено внимание на проблеме выбора содержания школьного обучения для реализации умственных и волевых компетентностей в учебно-воспитательной деятельности с целью обеспечения успешной плодотворной жизни ребенка. Указано, что интегрированные персонифицированные программы, когда предметное содержание интегрируется с конкретным талантом ребенка, чрезвычайно эффективны для воспитания всех ключевых компетенций детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гузик Н. 
Христос - идеал учителя / Н. Гузик // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 6. - С. 58-70. - рус.

Освещена проблема системного кризиса современного отечественного образования - качество учительских кадров. Охарактеризована личность учителя, вопросы его подготовки, деятельности, развития, положения в обществе. Описаны черты Иисуса Христа, которые должен иметь каждый учитель в себе и своих питомцах, чтобы было спасения на земле. Представлены методы, с помощью которых Иисус Христос воспитывал своих учеников. Сделан вывод об актуальности чтения Священного Писания сегодня, его познания, что помогает директору, учителю углубиться в библейский материал.

Висвітлено проблему системної кризи сучасної вітчизняної освіти - якість учительських кадрів. Охарактеризовано особистість вчителя, питання його підготовки, діяльності, розвитку, місця в суспільстві. Описано риси Ісуса Христа, які мають бути притаманні кожному вчителю та його вихованцям, для того щоб було спасіння на землі. Наведено методи, за допомогою яких Ісус Христос виховував своїх учнів. Зроблено висновок про актуальність читання Святого Письма сьогодні, його пізнання, що допомагає директору, учителю заглибитися в біблійний матеріал.

Тhere is a problem of a systemic crisis of modern national education - the quality of the teaching staff. We characterize the personality of the teacher, the questions of its training activities, development, position in society. Describes the features of Jesus Christ, which every teacher should have in themselves and their pets to be saving the earth. Presents the methods by which Jesus Christ brought up his students. The conclusion about the relevance of reading the Scriptures today, his knowledge,help principals, teachers delve into the biblical material.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Э37-228.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гузик Н. М. 
Нелокальна обернена задача для параболічного рівняння з виродженням / Н. М. Гузик // Укр. мат. журн.. - 2013. - 65, № 6. - С. 765-779. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Установлены условия существования и единственности классического решения обратной задачи определения зависящего от времени старшего коэффициента в параболическом уравнении с вырождением при производной по времени. Заданы краевые условия Неймана и нелокальное условие переопределения. Исследован случай слабого вырождения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гузик Н. М. 
Визначення молодшого коефіцієнта у параболічному рівнянні з сильним степеневим виродженням / Н. М. Гузик // Укр. мат. журн.. - 2016. - 68, № 7. - С. 922-932. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Установлены условия существования и единственности классического решения обратной задачи определения зависящего от времени младшего коэффициента в одномерном параболическом уравнении с вырождением. Заданы краевые условия Дирихле и интегральное условие переопределения. Исследован случай сильного степенного вырождения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.626.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гузик Н. М. 
Нелокальна обернена задача для параболічного рівняння з сильним степеневим виродженням / Н. М. Гузик // Дослідж. в математиці і механіці. - 2016. - 21, вип. 2. - С. 37-45. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Встановлено умови існування та єдиності класичного розв'язку оберненої задачі визначення залежного від часу молодшого коефіцієнта у одновимірному параболічному рівнянні з виродженням. Задано крайові умови Неймана та нелокальну умову перевизначення. Досліджено випадок сильного степеневого виродження.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сокіл М. Б. 
Динаміка підресореної частини колісних легкоброньованих машин та ефективність ведення вогню із встановленої на неї стрілецької зброї / М. Б. Сокіл, Р. А. Нанівський, Н. М. Гузик, О. В. Ємельянов // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2018. - Вип. 4. - С. 94-100. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено вплив швидкості руху легкоброньованих машин та основних параметрів, які описують нелінійну силову характеристику їх системи підресорювання на вертикальні коливання підресореної частини, а також вплив коливань кузову на точність стрільби із встановленого на неї додаткового озброєння. Проведено аналіз підвіски колісних легкоброньованих машин, для покращення її силових характеристик,з метою підвищення стійкості її руху та зменшення негативного впливу коливань на ведення вогню з ходу та екіпаж машини. Показано властивості даної системи підресорювання на ведення стрільби, що зумовлені їх рухом по пересіченій місцевості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Величко Л. Д. 
Динаміка руху снаряду ОФ26, випущеного з гармати Д-81 / Л. Д. Величко, Н. М. Гузик, О. С. Петрученко // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2019. - Вип. 4. - С. 32-39. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Описана математична модель, яка дозволяє визначити функціональну залежність між величиною сили лобового опору повітря та швидкістю снаряду, його геометричними характеристиками і масою, температурою повітря, атмосферним тиском, швидкістю звуку в повітрі. Використовуючи цю залежність, визначають вплив зміни цих величин, а також дульної швидкості, величини кута прицілювання, швидкості вітру, та інше, на кінематичні параметри руху снаряду. Запропонована математична модель визначення сили лобового опору повітря рухові снаряду, дає можливість визначати кути прицілювання для стрільби на віддалі більші, ніж вказані в таблицях стрільб, з врахуванням нестандартних умов стрільби.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц541-11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вища математика: теорія та застосування у задачах військового спрямування : підручник / О. В. Білаш, Н. М. Гузик, Х. І. Ліщинська, О. С. Петрученко, Б. І. Сокіл, Н. Б. Сокульська, М. І. Сорокатий, О. В. Терещук. - Львів : Нац. акад. сухопут. військ, 2022. - 415 c. - Бібліогр.: с. 396-400 - укp.

Підручник «Вища математика: теорія та застосування у задачах військового спрямування» підготовлений колективом авторів кафедри інженерної механіки (озброєння та техніки інженерних військ) Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного. Він складається з восьми розділів, переліку умовних позначень, вступу, українсько-англійського словника ключових термінів, відповідей, предметного покажчика, списку використаної та рекомендованої літератури та додатків. Структура кожного розділу така: на початку подасться теоретичний матеріал, який містить основні означення, формулювання важливих теорем та деякі фрагменти їх доведень, ключові формули; далі - повні розв’язання відповідних задач, зокрема і військово-прикладних. У кожному розділі є теоретичні та практичні завдання для самостійного виконання, деякі з них військового спрямування. Розташування матеріалу підручника відповідає навчальним програмам дисциплін «Вища математика» та «Теорія ймовірностей і математична статистика».


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 я73-1 + Ц89 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858289 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Андрухів А. І. 
Динаміка гнучких елементів приводу під дією імпульсних збурень / А. І. Андрухів, Н. М. Гузик, Б. І. Сокіл, М. Б. Сокіл // Мат. методи та фіз.-мех. поля. - 2021. - 64, № 4. - С. 124-132. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Для гнучких елементів приводів, які характеризуються сталою швидкістю поздовжнього руху, розроблено методику аналітичного дослідження коливань зумовлених дією періодичної системи імпульсних збурень. На її основі отримано аналітичні співвідношення, які описують визначальні параметри нелінійних коливань розглядуваного класу систем як для нерезонансного, так і для резонансного випадків. Показано, що у резонансному випадку значення амплітуди переходу через резонанс істотно залежить від швидкості поздовжнього руху гнучкого елемента.


Індекс рубрикатора НБУВ: К447-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж64699 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського