Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Гусак М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Гусак М.  
Недійсність господарського зобов'язання за Господарським кодексом України / М. Гусак, В. Данішевська, Ю. Попов // Право України. - 2007. - № 7. - С. 45-49. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)9-324 + Х839(4УКР)920.43 + Х839(4УКР)043

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Гусак Ю. А. 
Рівняння руху снаряда в безконтактному електродинамічному прискорювачі при різних режимах прискорення / Ю. А. Гусак, М. Ю. Гусак // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2010. - Вип. 1. - С. 144-149. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано процес прискорення снаряду в безконтактному електродинамічному прискорювачі на основі моделі індукційного прискорення кілець та надано вивід рівняння руху снаряда для аперіодичного та критичного режимів прискорення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц541-11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Павленко М. А. 
Аналіз протоколів маршрутизації в телекомунікаційних мережах / М. А. Павленко, М. Ю. Гусак, Д. А. Калиновский // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 4. - С. 199-204. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розвиток телекомунікаційних систем, робить актуальною проблему пошуку оптимального методу маршрутизації у телекомунікаційних мережах. Розглянуто сучасні протоколи маршрутизації, які базуються на принципово різних алгоритмах вибору оптимального шляху (дистанційно-векторних алгоритмах й алгоритмах стану зв'язків) та запропоновано перспективні шляхи подальшого розвитку протоколів маршрутизації.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.3-016.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гусак М. А. 
Підвищення ефективності роботи залізничної колії при спеціалізації напрямків для вантажних і пасажирських перевезень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.06 / М. А. Гусак; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Д., 2012. - 21 c. - укp.

Розвинуто метод формування раціональної схеми етапного оволодіння перевезеннями для паралельних залізничних напрямків. Удосконалено метод імовірнісного моделювання потоку поїздів. Запропоновано критерій для порівняння варіантів розмежування вантажного й пасажирського руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павленко М. А. 
Розробка інформаційної моделі контролю технічного стану озброєння та техніки радіотехнічного батальйону / М. А. Павленко, Т. Ю. Міщенко, М. Ю. Гусак, С. І. Сімонов // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2014. - Вип. 1. - С. 101-104. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто способи відображення інформації про технічний стан озброєння радіотехнічного батальйону, методи моделювання діяльності оператора АСУ, їх переваги, практичну реалізацію та способи вдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц57(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гусак М. Ю. 
Метод сценарного проектирования системы информационного обеспечения для ситуационного анализа воздушной обстановки / М. Ю. Гусак, М. А. Павленко, В. Н. Руденко, Р. В. Сафронов // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2014. - Вип. 3. - С. 106-108. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Предложен метод разработки и формирования информационных моделей для информационного обеспечения деятельности операторов автоматизированных систем управления при ситуационном анализе воздушной обстановки. Предложенный метод позволяет формировать набор информационных моделей, соответствующий этапам деятельности оператора и тем задачам, которые решаются в различных условиях обстановки. Данный подход позволяет повысить адекватность и полноту информационных моделей, что, в свою очередь, повышает оперативность принимаемых решений оператором в критических условиях обстановки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц8(4УКР) + Ц821/824

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Матющенко О. Г. 
Обгрунтування вибору методу розв'язання задачі розпізнавання ситуацій в повітряному просторі / О. Г. Матющенко, М. Ю. Гусак, В. М. Руденко, А. В. Довбня // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з дослідженням методу формалізації знань про процес розпізнавання ситуацій порушення правил руху повітряними судами для використання одержаних результатів при розробці спеціального математичного та програмного забезпечення в перспективних комплексах засобів автоматизації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гусак М. Ю. 
Використання методу екологічного проектування інформаційних елементів при формуванні інформаційної моделі / М. Ю. Гусак, П. Г. Берднік, О. І. Тимочко, О. С. Бодяк // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 5. - С. 109-111. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто методику розробки інформаційного елементу та етапи формування інформаційної моделі. На основі представленого методу розроблено інформаційний елемент та порівняно його з аналогічними інформаційними елементами, що використовувався в автоматизованих системах управління попередніх поколінь. За одержаними результатами зроблено висновок про те, який інформаційний елемент ефективніший і про доцільність застосування представленої методики для розробки інформаційних елементів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц821/824

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Макаренко А. О. 
Дослідження ефективності роботи телекомунікаційних систем за допомогою інтерактивного програмного забезпечення / А. О. Макаренко, Г. О. Гринкевич, М. О. Гусак, Д. Б. Лелявський, С. Ю. Рихальський, В. В. Пазюра // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2014. - Вип. 3. - С. 137-140. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проведено аналіз процесу математичного моделювання телекомунікаційних систем. Показано необхідність використання програм математичного моделювання в ході навчального процесу. Представлено імітаційну модель, що побудовано в програмному середовищі VisSim.


Індекс рубрикатора НБУВ: З88-02 + Ч231.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Макаренко А. О. 
Дослідження ефективності роботи телекомунікаційних систем за допомогою інтерактивного програмного забезпечення / А. О. Макаренко, Г. О. Гринкевич, М. О. Гусак, Д. Б. Лелявський // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2014. - Вип. 4. - С. 98-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проведено аналіз процесу математичного моделювання телекомунікаційних систем. Показано необхідність використання програм математичного моделювання в ході навчального процесу. Представлена імітаційна модель побудована в програмному середовищі VisSim.


Індекс рубрикатора НБУВ: З88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Венгер І. К. 
Реваскуляризація нижніх кінцівок в умовах ризику розвитку реперфузійних ускладнень / І. К. Венгер, С. Я. Костів, А. Я. Господарський, О. Б. Колотило, О. І. Зарудна, О. І. Костів, М. О. Гусак // Серце і судини. - 2018. - № 1. - С. 76-79. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Мета роботи - запобігти розвитку реперфузійних ускладнень (РУ) під час реваскуляризаційного оперативного лікування пацієнтів з атеросклеротичною оклюзією магістральних артерій нижніх кінцівок і з високим ризиком розвитку РУ. У роботу було залучено 52 пацієнтів з високим ризиком розвитку РУ, який оцінювали за вмістом C-реактивного білка, лактату, ступенем синдрому ендогенної інтоксикації. Передопераційна підготовка пацієнтів охоплювала пролонговану епідуральну анестезію, сеанси лейкаферезу, внутрішньовенне введення розчину гідроксиетилкрохмалю й алпростадилу, корвітину. Реваскуляризацію артеріального русла здійснювали із застосуванням низки прийомів - методів хірургічного втручання. Дотримуючись наведених принципів, прооперували 52 пацієнтів. У післяопераційний період діагностовано 7 (13,5 %) випадків вияву реперфузійного синдрому. Висновки: патогенетично обгрунтована передопераційна підготовка й застосування прийомів і хірургічних втручань у складі реваскуляризаційного оперативного лікування пацієнтів з атеросклеротичною багаторівневою оклюзією магістральних артерій нижніх кінцівок і з високим ризиком розвитку РУ надали змогу запобігти розвитку низки реперфузійних та тромботичних ускладнень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.865-5 + Р457.862.041

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
12.

Курган М. Б. 
Оцінка безпеки руху транспортних засобів на перетині автомобільної дороги й залізниці в одному рівні / М. Б. Курган, Д. М. Курган, М. А. Гусак, М. О. Гаврилов, О. Ф. Лужицький // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2022. - № 2. - С. 45-58. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Основна мета статті - оцінка стану безпеки руху транспортних засобів на перетині автомобільної дороги й залізниці в одному рівні, а також розробка заходів щодо підвищення безпеки руху. У зв'язку з тим, що оцінка ступеня безпеки дорожнього руху на залізничних переїздах є одним із головних завдань як дорожньої експлуатаційної служби, так і служб залізничного транспорту, доцільно впровадити систему оцінки рівня безпеки для виявлення небезпечних ділянок і впровадження заходів із поліпшення умов руху на них. Для отримання вихідних даних і методики оцінки стану безпеки руху транспортних засобів на перетині автомобільної дороги й залізниці водному рівні автори провели огляд світової літератури за темою дослідження. На основі аналізу різних методичних підходів було обрано метод підсумкового коефіцієнта аварійності, який дає змогу оцінити стан безпеки в результаті проведеної модернізації чи нових проектних рішень, тобто в умовах відсутності даних про ДТП. З'ясовано, що за величиною підсумкового коефіцієнта аварійності залізниці переїзди можна віднести до одного з чотирьох класів: безпечні, малобезпечні, небезпечні, дуже небезпечні. Досліджено питання зниження ризику аварійності у випадку взаємодії залізничного й автомобільного транспорту. Набули подальшого розвитку наукові підходи до оцінки безпеки руху транспортних засобів на перетині автомобільної дороги й залізниці в одному рівні з обчисленням коефіцієнтів аварійності та показників небезпеки на основі даних підсистеми "АІС Переїзд", яку впроваджують на залізницях України. Отримані результати будуть корисні для проведення заходів із підвищення безпеки руху транспорту на залізничних переїздах, особливо на напрямках упровадження швидкісного руху поїздів. Застосування автоматизованої інформаційної підсистеми "АІС Переїзд" дозволить без додаткових трудових витрат за методом підсумкового коефіцієнта аварійності оцінювати безпеку руху залізничного й автотранспорту в зоні залізничних переїздів.



Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського