Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Гушулей Й$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Гушулей Й. М. 
Загальнотехнічна підготовка учнів у процесі трудового навчання: дидактичний аспект / Й. М. Гушулей; ред.: Г. В. Терещук; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2000. - 312 c. - Бібліогр.: 163 назв. - укp.

Розглянуто концепцію поглибленої загальнотехнічної підготовки учнів у системі безперервної освіти "школа - вищий заклад освіти". Розкрито дидактичні умови реалізації структурно-функціональної моделі поглибленого вивчення техніки у ліцеї. Значну увагу приділено аналізу змісту та структури загальнотехнічних знань, процесу їх засвоєння, шляхів реалізації проблемного підходу. Обгрунтовано рівні вивчення технічних об'єктів, виділено аспекти даного процесу - загальноосвітній та професійний. Проведено систематизацію навчального матеріалу про технічні об'єкти з урахуванням функціональної специфіки їх основних органів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.202 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гушулей Й. М. 
Технічна підготовка школярів: проблеми змісту / Й. М. Гушулей; ред.: Д. О. Тхоржевський; Терноп. держ. пед. ін-т. - Т., 1997. - 159 c. - Бібліогр.: 127 назв. - укp.

Розглядається структура змісту технічної підготовки школярів як цілісна система, спрямована на вирішення завдання всебічного розвитку особистості. Висвітлюються проблеми технічної підготовки учнів у педагогічній науці і практиці, роль технічних знань у трудовій підготовці старшокласників, психолого-дидактичні передумови навчання основам техніки, педагогічне керівництво процесом навчання основам техніки. Представлені деякі методи і засоби формування системи технічних знань і умінь учнів. Повідомляється про досвід технічної підготовки школярів у зарубіжній педагогіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)2-3 + Ч421.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гушулей Й. М. 
Теорія і практика загальнотехнічної підготовки учнів у процесі трудового навчання : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Й. М. Гушулей; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 36 c. - укp.

Викладено дидактичну концепцію поглиблення вивчення техніки у процесі трудового навчання, що розкриває особливості загальнотехнічної підготовки школярів до безперервної освіти. Розроблено структурно-функціональну модель загальнотехнічної підготовки школярів. Визначено цикл навчальних предметів і політехнічних практикумів, спрямованих на оволодіння предметами і засобами праці, технологією, економікою. Розкрито шляхи та психолого-дидактичні умови формування техніко-технологічних знань і вмінь у системі політехнічної освіти ліцеїстів. Запропоновано методику формування професійної готовності майбутніх учителів до викладання основ техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гушулей Й. М. 
Використання інтерактивних технологій як засобу формування раціоналізаторських умінь в процесі технологічної освіти школярів / Й. М. Гушулей, І. В. Гушулей // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 275-278. - укp.

Визначено методичні особливості формування раціоналізаторських умінь в процесі технологічної освіти школярів. Конкретизовано виробничі напрями відбору та педагогічного моделювання раціоналізаторських ситуацій. Обгрунтовано основні інтерактивні методи і прийоми, спрямовані на формування інтелектуальних умінь учнів. Висвітлено методичні особливості реалізації методу проектів на базі сучасних інформаційних технологій у процесі організації навчального раціоналізаторства.

Определены методические особенности формирования рационализаторских умений в процессе технологического образования школьников. Конкретизированы производственные направления отбора и педагогического моделирования рационализаторских ситуаций. Обоснованы основные интерактивные методы и приемы, направленные на формирование интеллектуальных умений учащихся. Раскрыты методические особенности реализации метода проектов на базе современных информационных технологий в процессе организации учебного рационализаторства.

The methodical rationalization of particular skills in the technological education of students are defined. More specific directions of the selection and production of pedagogica innovations and simulation environments are being specified. The main interactive techniques and skills aimed at creating intellectual skills of students are graunded. The methodical features of the project method based on information technologies in educational process of rationalization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.24 + Ж6 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гушулей Й. М. 
Використання електронного навчально-методичного комплексу в технологічній підготовці учнівської молоді / Й. М. Гушулей, В. П. Калушка, І. В. Гушулей // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3. - С. 410-414. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено основні напрями технологічної підготовки учнів технічного ліцею та коледжу. Розглянуто проблему використання інформаційних технологій у процесі створення електронного навчально-методичного комплексу у технологічній підготовці учнівської молоді. Обґрунтовано основні прийоми, спрямовані на формування інтелектуальних умінь учнів. Наведено «Кейси» викладача і учня.

Определены основные направления технологической подготовки учащихся технического лицея и колледжа. Рассмотрена проблема использования информационных технологий в процессе создания электронного учебно-методического комплекса в технологической подготовке учащейся молодежи. Обоснованы основные интерактивные методы и приемы, направленные на формирование интеллектуальных умений учащихся. Представлены «Кейсы» преподавателя и учащегося.

The main directions of technological preparation of technical school students and college. The problems of information technology in the process of creating an e-training complexes in the technological preparation of students. The main skills aimed atcreating intellectual skills of students. Presented «Cases» teacher and student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гушулей Й. 
Використання структурування при підготовці електронного комплексу з фундаментальних економічних дисциплін / Й. Гушулей // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 29-33. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання формування якісної моделі підготовки фахівців у закладах економічного профілю із застосуванням комп'ютерних технологій, які допомагають: швидко знайти необхідну інформацію, переходити від короткого навчального тексту до розширеного викладу даного матеріалу, завдяки розробленим тестовим завданням дозволяють швидко перевірити знання з окремої частини навчального матеріалу. Відмічено, що електронний навчальний комплекс - це сукупність інформаційних і програмних об'єктів, впорядкованих та структурно пов'язаних між собою. Зосереджено увагу на основних елементах структури навчального матеріалу з теоретичної економіки: на алгоритмізації процесу навчання, яке передбачає побудову моделей послідовних розумових дій, які найкоротшим шляхом ведуть до вирішення навчальних завдань та графічних моделей, без яких важко змоделювати ситуацію, показати наслідки, які можуть відбутися в економіці зміні одного з чинників.

Рассмотрен вопрос формирования качественной модели подготовки специалистов в заведениях экономического профиля с применением компьютерных технологий, которые помогают: быстро найти необходимую информацию; переходить от короткого учебного текста в расширенное изложение данного материала; благодаря разработанным тестовым заданиям позволяют быстро проверить знания по отдельной части учебного материала. Отмечено, что электронный учебный комплекс - это совокупность информационных и программных объектов, которые определенным образом упорядочены и структурно связаны между собой. Сосредоточено внимание на основных элементах структуры учебного материала по теоретической экономике: на алгоритмизации процесса обучения, которое предусматривает построение моделей последовательных умственных действий, которые кратчайшим путем ведут к решению учебных задач и на графических моделях, без которых трудно смоделировать ситуацию, показать последствия, которые могут произойти в экономике при изменении одного из факторов.

The question of forming a qualitative model of training institutions in the economic profile of using computer technologies that help: finding relevant information, to move from short educational text in the extended presentation of the material developed by the test tasks allow you to quickly check the knowledge for a specific part of the training material. It is noted that an electronic training package - a collection of information and software objects, which in some way ordered and structurally linked. These relations constitute the structure of educational material on theoretical economics: the algorythmization learning process, which involves the construction of models of successive mental acts that the shortest path leading to the solution of educational problems, and on graphical models, without which it is difficult to simulate the situation, show the effects that may occur in economy when one of the factors.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Методика викладання основ підприємництва : конспекти лекцій з практикумом / В. К. Сидоренко, Й. М. Гушулей, О. М. Торубара, Ю. М. Ковбаса; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів : ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2017. - 214 c. - Бібліогр.: с. 206-212 - укp.

Розглянуто загальні питання методики викладання основ підприємництва в середніх загальноосвітніх і професійних навчальних закладах. Приділено увагу добору ефективних форм організації навчального процесу, методів і засобів навчання на основі принципів навчання основ підприємництва. Подано поради щодо планування навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі організації їх самостійної навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.33 я72 + У9(4УКР)0-131.1 я72

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА811960 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського