1. |
Делянченко В. М. Педагогічні умови формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів в системі вищої освіти / В. М. Делянченко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 1. - С. 157-163. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Проаналізовано педагогічні умови, що забезпечують процес соціальної адаптації студентів майбутніх соціальних педагогів до умов відкритого культурно-освітнього середовища України. Зроблено висновки, що дослідження студентів майбутніх соціальних педагогів призводить до виникнення проблеми, пов'язаної з появою у них фрустраційних станів. Невідповідність між побажаннями одержати певну професію (основна мета студента під час вступу у виш) і необхідність задоволення соціальної потреби (обов'язкове дослідження дисциплін гуманітарного циклу) призводить до різних стресових ситуацій як когнітивного, так і соціального характеру. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р30 + Ч481.352.16
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
|