Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Денькович І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Денькович І. В. 
Освітній моніторинг навчального процесу ВНЗ / І. В. Денькович // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4. - С. 50-57. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано проблему освітнього моніторингу у ВНЗ, технології його здійснення та вплив на якість навчального процесу, підготовку майбутніх фахівців відповідно до сучасних вимог ринку та суспільства.

Проанализирована проблема образовательного мониторинга в ВУЗ, технологии его внедрения, а также влияние на качество учебного процесса, подготовку будущих специалистов согласно современным требованиям рынка труда и общества.

The problem of monitoring, learning monitoring in Higher School, technologies of its realization and influence on educational process quality as well as future specialists’ training according to modern demands of market and society have been analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Денькович І. В. 
Педагогічні умови моніторингу якості професійної підготовки майбутніх бакалаврів безпеки життєдіяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Денькович; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2013. - 20 c. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні аспекти проблеми якості професійної підготовки бакалаврів безпеки життєдіяльності. Проаналізовано поняття "моніторинг" і його роль у визначенні якості підготовки відповідно до вимог Болонського процесу у ВНЗ Державної служби України з надзвичайних ситуацій України. Розроблено модель та охарактеризовано педагогічні умови моніторингу якості професійної підготовки майбутніх бакалаврів безпеки життєдіяльності: формування цілісної системи моніторингу якості професійної підготовки; автоматизація моніторингу якості професійної підготовки; готовність науково-педагогічних працівників до здійснення моніторингу. Уточнено показники, критерії та рівні моніторингу якості професійної підготовки майбутніх бакалаврів безпеки життєдіяльності. Експериментально перевірено педагогічну ефективність запропонованої методики. За результатами досліджень укладено словник-глосарій, методичні рекомендації з проблеми дослідження для працівників ВНЗ Державної служби України з надзвичайних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц99 р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399075 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського