Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Джурило А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Джурило А. П. 
Реформування загальної середньої освіти у Федеративній Республіці Німеччина : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. П. Джурило; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розглянуто особливості реформування загальної середньої освіти у ФРН. Вивчено стан розробленості проблеми у науковому вітчизняному та зарубіжному освітньому просторах. Окреслено термінологічне поле дослідження через тлумачення базових та споріднених понять. Охарактеризовано концептуальні ідеї німецьких учених щодо сутнісних ознак освітніх реформ. Проаналізовано ключові реформи в історії становлення та розвитку шкільництва Німеччини. Розроблено періодизацію освітніх реформ у ФРН, виявлено особливості кожного періоду реформування. Здійснено оцінку сучасних змін німецької школи та прогноз їх результативності. Розроблено періодизацію освітніх реформ у Німеччині на основі соціально-політичних та освітніх чинників. Авторська періодизація охоплює два періоди: 1989 - 2000 рр. - реформи у процесі об'єднання ФРН та НДР, які характеризуються як інтеграційні реформи; початок XXI ст. - реформи підвищення якості шкільної освіти. Показано можливості екстраполяції досвіду ФРН з питань реформування шкільної освіти в Україні на стратегічному, освітньому та дослідницькому рівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415558 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Джурило А. 
Вплив міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччини / А. Джурило // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 1. - С. 76-83. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання впливу міжнародних порівняльних досліджень якості знань учнів на реформування шкільної освіти ФРН. Висвітлено результати участі Німеччини у міжнародних порівняльних дослідженнях TIMSS та PISA у контексті впливу на реформування шкільної освіти. Описано етапи досліджень рейтингу досягнень німецьких школярів та реакцію федерального уряду й суспільства на результати порівняльних досліджень. Зазначено, що участь країни у міжнародних порівняльних дослідженнях успішності школярів є дієвим інструментом підвищення якості національної освіти.

Рассмотрены вопросы влияния международных сравнительных исследований качества знаний учащихся на реформирование школьного образования ФРГ. Представлены результаты участия Германии в международных сравнительных исследованиях TIMSS и PISA в контексте влияния на реформирование школьного образования. Описаны этапы исследований рейтинга достижений немецких школьников и реакцию федерального правительства и общества на результаты сравнительных исследований. Отмечено, что участие страны в международных сравнительных исследованиях успеваемости школьников является действенным инструментом повышения качества национального образования.

The questions of the impact of international comparative studies of the quality of students' knowledge on the reform of the German school. The results of Germany's participation in international comparative studies TIMSS and PISA in the context of the impact of the reform of school education. The stages of research achievements ranking German students and the reaction of the federal government and the public on the results of comparative studies. Noted that the country's participation in international comparative studies of achievement of pupils is an effective tool for improving the quality of national education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(НІМ) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Джурило А. 
Стратегії реформування загальної середньої освіти НДР і ФРН у другій половині ХХ століття / А. Джурило // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 95-102. - Бібліогр.: с.102 (7 назв) - укp.

Розглянуто особливості реформування загальної середньої освіти НДР і ФРН у другій половині ХХ ст. Висвітлено здобуті результати у реформуванні освіти об’єднаної Німеччини. Описано шляхи розвитку шкільної освіти у кожній із країн у контексті стратегічних орієнтирів освітньої політики держав та наявні проблеми після їх об’єднання.

Рассмотрены особенности реформирования общего среднего образования ГДР и ФРГ во второй половине ХХ в. Освещены полученные результаты в реформировании образования объединенной Германии. Описаны пути развития школьного образования в каждой из стран в контексте стратегических ориентиров образовательной политики государств и существующие проблемы после их объединения.

The features of the reform of secondary education East and West Germany in the second half of the twentieth century. Highlight the results in education reform united Germany. Describes the development of school education in each of the countries in the context of strategic guidance and educational policies of the existing problems after their union.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Джурило А. 
Оцінювання якості шкільної освіти у Шотландії на прикладі діяльності інспекторату її величності / А. Джурило // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 26-31. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено питання організації оцінювання якості шкільної освіти в Шотландії, її структурні та функціональні елементи. Розглянуто роботу Інспекторату її Величності в Шотландії. Розкрито основні відмінності в роботі інспекторів шкіл Англії та Шотландії. Приділено увагу процесу самооцінювання шкіл як ключовому елементу забезпечення якості шкільної освіти. Викладено механізми проведення самооцінювання, які представлено в інструкціях Королівської інспекції; виділено сім об’єктів шкільної діяльності, які підлягають оцінюванню їхньої якості: навчальний план, освітні досягнення учнів, освітній процес (навчання та викладання), психолого-педагогічний супровід учнів, клімат школи, ресурси, управління, діяльність директора, система забезпечення якості. На основі результатів самооцінювання визначено сильні та слабкі сторони діяльності школи, виділено пріоритетні напрямки розвитку конкретного навчального закладу. Зазначено, що з 2000 р. школи в Шотландії зобов’язані складати щорічний план розвитку, в якому визначаються заходи з підвищення якості освітніх досягнень учнів; план розвитку також повинен включати цілі поліпшення, поставлені регіональним органом освітнього управління, та завдання з урахуванням побажань шкільної ради, вчителів, батьків та учнів.

Охарактеризованы основные отличия в работе инспекторов школ Англии и Шотландии. Уделено внимание процессу оценивания школ как ключевому элементу качества школьного образования. Изложены механизмы проведения самооценки, представленные в инструкциях Королевской инспекции, выделены семь объектов школьной деятельности, подлежащих оцениванию их качества: учебный план, образовательные достижения учащихся, образовательный процесс (обучение и преподавание), психолого-педагогическое сопровождение учащихся, психологический микроклимат школы, ресурсы, управление, менеджмент, система обеспечения качества. На основании результатов самооценки определены сильные и слабые стороны деятельности школы, выделены приоритетные направления развития конкретного учебного заведения. Отмечено, что с 2000 г. в школах Шотландии составляют ежегодный план развития, в котором определяются мероприятия по повышению качества образовательных достижений учащихся; план развития включает комплекс мер по улучшению управления школой и задачи с учетом пожеланий школьного совета, учителей, родителей и учеников.

The questions of evaluating the quality of school education in Scotland, its structural and functional elements. We consider the work of HM Inspectorate for Scotland. The characteristic of the main differences in the inspector of schools in England and Scotland.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(ВЕЛ1)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США : монографія / А. П. Джурило, О. З. Глушко, О. І. Локшина, І. О. Маріуц, М. М. Тименко, О. М. Шпарик; ред.: О. І. Локшина; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2018. - 191 c. - укp.

Розглянуто проблему трансформацій в освіті в аспектах децентралізаційно-централізаційних, гуманізаційних процесів, стандартизації та диференціації освіти в країнах ЄС і США. Охарактеризовано підходи до трактування освітніх трансформацій в освітньому просторі у зарубіжжі та в Україні. Розкрито підходи країн зарубіжжя, застосовувані для реалізації реформ. Окреслено перспективи використання зарубіжного досвіду в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч424(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833101 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського