Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Димченко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Димченко С.  
Кобзарський етнографічний концерт Гната Хоткевича (до 105-ї річниці Археологічного з'їзду) / С. Димченко // Нар. творчість та етнографія. - 2007. - № 5. - С. 89-93. - Бібліогр.: с. 93. - укp.

Висвітлено діяльність Г.Хоткевича - дослідника кобзарського мистецтва, етномузикознавця та інструментознавця, який заклав основи системного підходу щодо вивчення музичних інструментів, що побутують в Україні. Зазначено, що багатогранна діяльність Г.Хоткевича глибоко пов'язана з народною творчістю і має величезне значення для долі кобзарів і кобзарства в Україні.

Освещена деятельность Г.Хоткевича - исследователя кобзарского искусства, этномузыковеда и инструментоведа, заложившего основы системного подхода к изучению музыкальных инструментов, которые бытуют в Украине. Указано, что многогранная деятельность Г.Хоткевича глубоко связана с народным творчеством и имеет большое значение для судьбы кобзарей и кобзарства в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ312г(4УКР)5/6 + Щ315.696(4УКР)-83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Димченко С.  
Лицар чарівних струн (До 90-річчя від дня народження Андрія Бобиря) / С. Димченко // Нар. творчість та етнографія. - 2005. - № 5. - С. 107-111. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто широкий спектр плідної педагогічної та диригентської діяльності А.Бобиря - видатного знавця кобзарської справи, талановитого бандуриста-віртуоза, інтерпретатора українських народних пісень і дум, автора численних обробок музичних творів для бандури. Підкреслено його вагомий внесок у розвиток кобзарського мистецтва.

Рассмотрен широкий спектр плодотворной педагогической и дирижерской деятельности А.Бобыря - выдающегося знатока кобзарского дела, талантливого бандуриста-виртуоза, интерпретатора украинских народных песен и дум, автора многочисленных обработок музыкальных произведений для бандуры. Подчеркнут его весомый вклад в развитие кобзарского искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.697-73(4УКР)6-83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Димченко С. 
Специфічні прийоми вивчення музичних творів напам'ять у класі ударних інструментів / С. Димченко // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 167-169. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі детального і всебічного аналізу досліджень прийомів вивчення музичних творів визначено основні характеристики сучасного стану прийомів вивчення музичних творів напам'ять у класі ударних інструментів, перспективи їх розвитку, першочергові дослідницькі завдання. Проаналізовано сучасні методики викладання, навчально-методичну літературу, що опублікована кафедрою музичного мистецтва (відділ духових та ударних інструментів) Інституту мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету. Підкреслено, що кожен акт засвоєння музичного твору у своєму психологічному аспекті - це діяльність не однієї психологічної функції (сприйняття, пам'яті, мислення чи емоцій), а складна динамічна та взаємопроникна єдність і різноманітність усіх функцій і сторін психологічно цілісної особистості.

На основе детального и всестороннего анализа исследования приемов изучения музыкальных произведений определены основные характеристики современного состояния приемов изучения музыкальных произведений наизусть в классе ударных инструментов, перспективы их развития, первоочередные исследовательские задания. Проанализированы современные методики преподавания, учебно-методическая литература, которая опубликована кафедрой музыкального искусства (отдел духовых и ударных инструментов) Института искусств Ровенского государственного гуманитарного университета. Подчеркнуто, что каждый акт усвоения музыкального произведения в своем психологическом аспекте - это деятельность не одной психологической функции (восприятия, памяти, мышления или эмоций), а сложное динамическое единство и разнообразие всех функций и сторон психологически целостной личности.

On the basis of the detailed and comprehensive analysis of research of receptions of study of pieces of music basic descriptions of the modern state of receptions of study of pieces of music are certain by heart in the class of shock instruments, prospects of their development, primary research tasks. The modern methods of teaching, literature which is published the department of musical art (department of wind and shock instruments) of Institute of arts of the Rovenskogo state gumanitarnogo university, are analyzed. Underline, that every act of mastering of piece of music in the psychological aspect is activity of one psychological not function (perception, memory, thought or emotions), but difficult dynamic unity and variety of all functions and sides psychologically to integral personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.8 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Димченко С. 
Формування творчої самостійності студентів у класі диригування на сучасному етапі / С. Димченко // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 117-119. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

На підставі аналізу сучасних методик викладання та спостережень за навчальним процесом в Інституті мистецтв Рівненського державного гуманітарного університету за спеціалізацією "Оркестрові духові та ударні інструменти" виокремлено ряд питань, пов’язаних із самостійною підготовкою студента до диригування музичним твором. Розкрито деякі особливості прочитання тексту оркестрової партитури, попереднього уявлення оркестрового звучання, процесу формування необхідних емоційних і моторних реакцій диригента. Зроблено висновок, що формування творчої самостійності студентів у класі диригування як метод впливу сприяє кращому вирішенню поставлених перед педагогом завдань. Визначено майбутні теоретичні пошуки з метою систематизації методологічного підгрунтя забезпечення широкої профільної підготовки студентів мистецьких навчальних закладів.

На основании анализа современных методик преподавания и наблюдений за учебным процессом в Институте искусств Ровенского государственного гуманитарного университета по специальности "Оркестровые духовые и ударные инструменты" выделен ряд вопросов, связанных с самостоятельной подготовкой студента к дирижированию музыкальным произведением. Раскрыты некоторые особенности прочтения текста оркестровой партитуры, предварительного представления оркестрового звучания, процесса формирования необходимых эмоциональных и моторных реакций дирижера. Сделан вывод, что формирование творческой самостоятельности студентов в классе дирижирования как метод влияния способствует лучшему решению поставленных перед педагогом задач. Определены будущие теоретические изыскания с целью систематизации методологической основы обеспечения широкой профильной подготовки студентов художественных учебных заведений.

The article deals with a problems of a student’s self-dependent training for conducting a musical composition: some peculiarities of score text perception and presenting orchestral phonation are analyzed here, some features of forming necessary emotional and motive reactions of a conductor are represented in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Димченко С. 
Диригентська партитура життя Стефана Турчака / С. Димченко // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 166-170. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розкрито етапи становлення та творчі грані таланту видатного українського музиканта, педагога, диригента, визначного представника української національної виконавської симфонічно-диригентської школи С. Турчака, що характеризує унікальність його виконавської манери. Проаналізовано та узагальнено різноманітні наукові, музикознавчі, виконавські погляди щодо діяльності митця в контексті музично-театрального життя України 1960 – 1980-х рр., які не втратили своєї актуальності за умов сьогодення. Акцентовано увагу на особливій заслузі Турчака-диригента – пропаганді української музичної культури. Зроблено висновок, що С. В. Турчаку належить особливе місце у національній музичній культурі, це ціла епоха в українському мистецтві – десятки оперних вистав, сотні новаторських інтерпретацій симфонічних творів. Підкреслено, що його талант сприяв піднесенню виконавської культури 1960 – 1980-х років і її успішній інтеграції в світовий художній процес.

Раскрыты этапы становления и творческие грани таланта выдающегося украинского музыканта, педагога, дирижера, видного представителя украинской национальной исполнительской симфоническо-дирижерской школы С. Турчака, характеризующие уникальность его исполнительской манеры. Проанализированы и обобщены различные научные, музыковедческие, исполнительские взгляды относительно деятельности художника в контексте музыкально-театральной жизни Украины 1960 - 1980-х гг., не потерявшие своей актуальности в сегодняшних условиях. Акцентировано внимание на особой заслуге Турчака-дирижера – пропаганде украинской музыкальной культуры. Сделан вывод о том, что С. В. Турчаку принадлежит особое место в национальной музыкальной культуре, это целая эпоха в украинском искусстве – десятки оперных спектаклей, сотни новаторских интерпретаций симфонических произведений. Подчеркнуто, что его талант способствовал подъему исполнительской культуры 1960 - 1980-х гг. и ее успешной интеграции в мировой художественный процесс.

Reveals the stages of formation and creative sides of talent prominent Ukrainian musician, teacher, conductor, an outstanding representative of the Ukrainian national performing symphonic conducting school-Stefan Turchak characterizing the uniqueness of his performing style. Analyzed and summarized the various scientific, musicological, and performing on the workings of the artist in the context of music and theatrical life of Ukraine 60-80 years of the twentieth century, who have not lost their relevance in today's environment. The attention is focused on a particular merit Turchak-conductor – the promotion of Ukrainian musical culture. It is concluded that S. Turchak holds a special place in the national musical culture, a whole era in the Ukrainian art - dozens of operas, hundreds of innovative interpretations of symphonic works. It’s emphasized that his talent contributed to the rise of performing culture 60-80 years and its successful integration into the world artistic process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-83 Турчак С.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського