Добротвор О. В. Комунікативна компетентність як предмет наукового дослідження / О. В. Добротвор // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 3. - С. 56-62. - Бібліогр.: 21 назва - укp.Розглянуто проблему трактування комунікативної компетентності як результату у навчальному процесі. Систематизовано основні підходи до розуміння предмету комунікації, до визначення сутності комунікативної компетентності людини. Доведено, що результатом комунікації є ефект взаєморозуміння у діалозі з іншою людиною в межах співробітництва та співтворчості, який досягається за рахунок самовизначення і має прояв у текстах комунікації, що супроводжують вирішення колективних завдань. Акцентовано увагу на передумові одержання продуктивного результату у сумісних роботах – комунікативності, а також неодміній якості ділової людини, зорієнтованої на розвиток колективної діяльності - комунікативній компетентності. Рассмотрена проблема трактовки коммуникативной компетентности как результата в учебном процессе. Систематизированы основные подходы в понимании предмета коммуникации, в определении сути коммуникативной компетентности человека. Акцентировано внимание на предпосылке получения продуктивного результата в совместных работах - коммуникативности, а также обязательного качества делового человека, ориентированной на развитие коллективной деятельности - коммуникативной компетентности. In the article the problem of interpretation of communicative competence as a result of study process is being considered. The main approaches in understanding of the subject of communication in order to determine the nature of the communicative competence of a person are systematized. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ
|