Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Долинська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. Зелінська, Т. Лисянська, Н. Співак, Н. Зубалій, І. Булах, О. Артемчук, Л. Зінченко. - К. : А.П.Н., 1999. - 461 c. - укp.

Зроблено спробу представити загальну психологію на основі генетично-модульного підходу з урахуванням сучасних досягнень української та зарубіжної психології. Розглянуто місце психології в системі наук, зв'язок з іншими науками, історію психологічної думки в Україні, починаючи з дохристиянських часів до повоєнних років. Викладено методи психології, питання розвитку психіки та свідомості, індивідуальні внутрішні процеси (відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, уява, увага, почуття), вольова активність особистості, психологія міжособистісних взаємин тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Булах І. С. 
Викладач-студент: психологія міжособистісних взаємодій : Навч.-метод. посіб. / І. С. Булах, Л. В. Долинська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 106 c. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти міжособистісної взаємодії у системі "викладач - студент" та методики вивчення студентської групи. Проаналізовано особливості спілкування як форми міжособистісної взаємодії у ВНЗ. Розглянуто питання особистісно-професійного зростання в процесі взаємодії викладачів і студентів.

Освещены теоретические аспекты межличностного взаимодействия в системе "преподаватель - студент" и методики изучения студенческой группы. Проанализированы особенности общения как формы межличностного взаимодействия в ВУЗ. Рассмотрены вопросы личностно-профессионального роста в процессе взаимодействия преподавателей и студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04р30-252 + Ч481.430р30

Шифр НБУВ: ВА666991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Просвіта, 2004. - 413 c. - укp.

На основі досягнень психологічної науки систематизовано та наведено відомості з вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку дитини. Розкрито суть понять про психологію виховання, учіння, навчання. Розглянуто питання психології дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка, старшокласників. Визначено стилі педагогічної діяльності.

На основании достижений психологической науки систематизированы и приведены сведения, касающиеся возрастной и педагогической психологии. Освещены проблемы психического развития ребенка. Раскрыта сущность понятий психологии воспитания, учения, обучения. Рассмотрены вопросы психологии дошкольного и младшего школьного возраста, личности подростка, старшеклассников. Определены стили педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.3 я73 + Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Волошина В. В. 
Загальна психологія: практикум : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Волошина, Л. В. Долинська, С. О. Ставицька, О. В. Темрук. - К. : Каравела, 2005. - 279 c. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 270-279. - укp.

Запропоновано методики дослідження відчуттів, сприймання, логічної, механічної та асоціативної пам'яті, мислення, уваги. Наведено плани семінарських занять, тести, теми доповідей і рефератів з питань психології.

Предложены методики исследования чувств, восприятия, логической, механической и ассоциативной памяти, мышления, внимания. Приведены планы семинарских работ, тесты, темы докладов и рефератов по вопросам психологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська, Н. В. Співак, Т. М. Лисянська, Н. П. Зубалій, Л. М. Зінченко, Н. Д. Абрамян; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : "Просвіта", 2001. - 415 c. - укp.

Проаналізовано проблеми педагогічної психології на підставі особистісно-діяльнісного та вчинкового підходів у загальному контексті основних тенденцій розвитку сучасної освіти в Україні. Висвітлено проблему психічного розвитку дитини. Акцентовано увагу на питаннях психології дошкільного дитинства, молодшого шкільного віку, психології особистості підлітка, ранньої юності, дорослого віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4я73 + Ю984.0я73

Шифр НБУВ: ВА615480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Булах І. С. 
Психологічні аспекти міжособистісної взаємодії викладачів і студентів : Навч.-метод. посіб. / І. С. Булах, Л. В. Долинська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 116 c. - укp.

Висвітлено аспекти міжособистісної взаємодії у системі викладачів і студентів, запропоновано методики вивчення студенської групи. Розглянуто особливості психології взаєморозуміння, зокрема, рефлексію (самосприйняття) самого себе, розуміння іншого, визначено психологічні правила спілкування. Охарактеризовано конфліктні ситуації та стилі поведінки, запропоновано способи їх вирішення за допомогою діалогу-спілкування. Визначено рівень міжособистісних взаємодій студентів академічної групи, обговорено психологічні особливості установлення контакту викладача з батьками студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994я73 + Ч481.430я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 12 / ред.: Л. В. Долинська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 467 с. - укp.

Висвітлено методологічні та теоретичні питання психології, проблеми становлення особистості у ході навчально-виховного процесу, особливості професійної підготовки спеціалістів різного профілю: вчителів, практикуючих психологів, психотерапевтів, військовослужбовців, менеджерів. Детально розглянуто динаміку егоцентризму в підлітковому віці та особливості психокорекції його негативних проявів. Значну увагу приділено комунікативним аспектам міжкультурної взаємодії, особливостям морально-психологічного забезпечення несення служби військовослужбовцями-прикордонниками, викладено теоретичне підгрунтя внутрішньоособистісних конфліктів курсантів військового вузу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Волинець Л. С. 
Соціальне становлення дитини у прийомній сім'ї: соціальний супровід : Навч.-метод. посіб. / Л. С. Волинець, А. Й. Капська, Н. М. Комарова, І. В. Пєша, Г. М. Бевз, Л. В. Долинська, О. О. Яременко; Укр. ін-т соц. дослідж. - К., 2000. - 127 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Розкрито соціально-педагогічні та правові засади вирішення проблем сирітства. Викладено правові аспекти захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, описано особливості їх розвитку. Висвітлено методику підготовки дітей до переходу в прийомну сім'ю, методику підготовки прийомних батьків до створення прийомної сім'ї, проведення тренінгу з прийомними батьками, соціальної роботи з прийомними сім'ями. Наведено соціально-педагогічні характеристики дітей з прийомних сімей. Розглянуто основні напрями соціально-педагогічної допомоги дитині, яка виховується у прийомній сім'ї.

Раскрыты социально-педагогические и правовые основы проблем сиротства. Изложены правовые аспекты защиты прав детей-сирот и детей, лишенных родительской заботы, описаны особенности их развития. Освещена методика подготовки детей к переходу в приемную семью, методику подготовки приемных родителей к созданию приемной семьи, проведения тренинга с приемными родителями, социальной работы с приемными семьями. Приведены социально-педагогические характеристики детей с приемных семей. Рассмотрены основные направления социально-педагогической помощи ребенку, который воспитывается в приемной семье.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.05я7 + С5*644.123я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Долинська Л. В. 
Формування комунікативної компетентності майбутніх менеджерів : Навч.-метод. посіб. / Л. В. Долинська, В. П. Черевко; Ліга соц. працівників м.Києва. - К., 2001. - 95 c. - Бібліогр.: с. 94. - укp.

Розглянуто психологічні особливості діяльності менеджера, описано їх функції. Розкрито теоретичні засади підвищення комунікативної компетентності майбутнього менеджера, сформульовано його конкретні завдання, а також визначено чинники, які викликають особистісні деструктивні зміни професійно-рольової деформації особистості. Проаналізовано зміст роботи щодо розвитку комунікативної компетентності менеджера, охарактеризовано принципи її організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА617676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. Зелінська, Т. Лисянська, Н. Співак, Н. Зубалій, І. Булах, О. Артемчук, Л. Зінченко. - К. : А.П.Н., 2002. - 461 c. - укp.

Висвітлено історію психологічної думки в Україні. Описано методи психології, проаналізовано відмінність психіки людини від психіки тварин. Розглянуто поняття відчуття, сприймання, пам'яті, мислення, уяви, уваги, почуттів. Наведено класифікацію вольових якостей особистості, основні характеристики особистості. Розкрито структуру активності та діяльності. Особливу увагу приділено психології міжособистісних взаємин, спілкуванню, темпераменту, характеру, здібностям.

Освещена история психологической мысли в Украине. Описаны методы психологии, проанализированы отличия психики человека от психики животных. Рассмотрены понятия ощущения, восприятия, памяти, мышления, воображения, внимания, чувств. Приведена классификация волевых качеств личности, основные характеристики личности. Раскрыта структура активности и деятельности. Особое внимание уделено психологии межличностных взаимоотношений, общению, темпераменту, характеру, способностям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73

Шифр НБУВ: ВА629503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Психологія / ред.: Л. В. Долинська. - К. - 246 с. - (Зб. наук. пр. Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова; Вип. 18). - укp.

Розглянуто методи визначення ефективності розуміння тексту, проблему механізмів формування міжособистісних взаємин, питання методології досліджень взаємовпливу рухів та психіки і його розуміння в історії психології. Проаналізовано саморозвиток особистості як ієрархії смислів на психоособистісному ступені духовного розвитку. Висвітлено методологічну парадигму дослідження особистісного зростання сучасного підлітка. Викладено особистісно-диференційований підхід у дослідженні властивостей творчо обдарованої особистості. Розкрито роль гри в психічному розвитку школярів, вплив спілкування дошкільників різного віку на розвиток дитини як особистості. Описано особливості спілкування молодших школярів шкіл-інтернатів.

Рассмотрены методы определения эффективности понимания текста, проблема механизмов формирования межличностных взаимоотношений, вопросы методологии исследований взаимовлияния движений и психики, его понимания в истории психологии. Проанализировано саморазвитие личности как иерархии смыслов на психоличностной ступени духовного развития. Освещена методологическая парадигма исследования личностного раста современного подростка. Изложен личностно-дифференцированный подход в исследовании свойств творчески одаренной личности. Раскрыты роль игры в психическом развитии школьников, влияние общения дошкольников разного возраста на развитие ребенка как личности. Описаны особенности общения младших школьников школ-интернатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Волошина В. В. 
Розвиток пізнавальних інтересів у дошкільників та молодших школярів : Навч.- метод. посіб. з використанням модульно-дистанц. системи в курсі "Вік. та пед. психологія" для студ. пед. ВНЗ III - IV р. а. / В. В. Волошина, Л. В. Долинська, Л. В. Лохвицька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди. - К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2003. - 50 c. - Бібліогр.: с. 43-45. - укp.

Висвітлено історію виникнення модульної системи навчання в Україні. Розглянуто питання підготовки дітей до школи на сучасному етапі. Висвітлено особливості розумової готовності дошкільників до навчання, зокрема, розвитку пізнавальних детермінант як першооснови успішного засвоєння шкільної програми.

Освещена история возникновения модульной системы обучения в Украине. Рассмотрены вопросы подготовки детей к школе на современном этапе. Освещены особенности умственной готовности дошкольников к обучению, в частности, к развитию познавательных детерминант как первоосновы успешного усвоения школьной программы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч421.221 + Ю983.51я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639504 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Психологія : Зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: Л. В. Долинська. - К., 2003. - 292 с. - укp.

Висвітлено проблеми психології, професійного становлення спеціаліста, а також особливості організації навчально-виховного процесу в школі. Розглянуто питання судово-психологічної експертизи у справах, пов'язаних з дорожньо-транспортними подіями, а також мотивації суб'єкта управлінської діяльності. Запропоновано методику оцінки психічних станів дітей у професійній діяльності вихователя дошкільного закладу. Проаналізовано вплив чинника невизначеності на перебіг конфлікту, а також особливості взаємозв'язку між музичними здібностями дитини та її обдарованістю.

Освещены проблемы психологии, личностно-профессионального становления специалиста, а также особенности организации учебно-воспитательного процесса в школе. Рассмотрены вопросы судебно-психологической экспертизы в делах, связанных с дорожно-транспортными происшествиями, а также мотивации субъекта управленческой деятельности. Предложена методика оценки психических состояний детей в профессиональной деятельности воспитателя дошкольного заведения. Проанализированы влияние фактора неопределенности на течение конфликта, а также особенности взаимосвязи между музыкальными способностями ребенка и его талантом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, С. О. Ставицька, О. Г. Артемчук, Н. Д. Абрамян. - К. : Каравела, 2006. - 344 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено відомості з вікової та педагогічної психології (ВПП). Розглянуто історію ВПП, емпіричні та інтерпретаційні методи. Розкрито суть понять про психічний розвиток, навчання, психологію виховання, педагогічну діяльність. Висвітлено основні теорії психологічного розвитку дитини, зокрема, характерні особливості психології періоду немовлят, дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка. Охарактеризовано пізнавальну сферу та розвиток вищих психічних функцій в юнацькому віці.

На основе достижений психологической науки приведены сведения по возрастной и педагогической психологии (ВПП). Рассмотрена история ВПП, ее эмпирические и интерпретационные методы. Раскрыта сущность понятий о психическом развитии, обучении, психологии воспитания, педагогической деятельности. Освещены основные теории психологического развития ребенка, в частности, характерные особенности психологии грудничкового периода, дошкольного и младшего школьного возраста, личности подростка. Охарактеризованы познавательная сфера и развитие высших психических функций в юношеском возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська, С. О. Ставицька. - Вид. 2-ге, доповн. - К. : Каравела, 2008. - 399 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

Рассмотрены проблемы педагогической психологии на основе личностно-деятельностного и поступочного подходов в общем контексте основных тенденций развития современного образования в Украине. Охарактеризованы основные теории психического развития ребенка, особенности формирования у младших школьников умения учиться, проблемы смысла жизни в раннем юношеском возрасте. Уделено внимание психологии учителя, структуре педагогических способностей и стилям педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4я73 + Ю984.0я73 + Ч314я73

Шифр НБУВ: ВА702323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська. - 2-е вид., доповн. - К. : Каравела, 2007. - 400 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено найновіші відомості з вікової та педагогічної психології. Викладено питання її розвитку в Україні, проаналізовано внесок у дану галузь викладачів кафедри психології Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова, яка створювалась і розвивалась Г.С.Костюком, Д.Ф.Ніколенком, О.В.Скрипченком та іншими корифеями вітчизняної психології. Проаналізовано особливості психології дорослих. Наведено загальну характеристику педагогічної діяльності, розкрито зміст поняття про навчання й описано його психологічні механізми.

На основе достижений психологической науки приведены новейшие сведения о возрастной и педагогической психологии. Изложены вопросы ее развития в Украине, проанализирован вклад в данную отрасль преподавателей кафедры психологии Национального педагогического университета им. М.П.Драгоманова, которая создавалась и развивалась Г.С.Костюком, Д.Ф.Николаенком, О.В.Скприпченком и другими корифеями отечественной психологии. Проанализированы особенности психологии взрослых. Приведена общая характеристика педагогической деятельности, раскрыто содержание понятия об обучении и описаны его психологические механизмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73 + Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. Зелінська, Т. Лисянська. - К. : Просвіта, 2005. - 464 c. - Бібліогр.: с. 457. - укp.

Висвітлено питання загальної психології на підставі генетично-модельованого підходу з урахуванням сучасних досягнень української та зарубіжної психології. Розкрито суть понять про відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, уяву, увагу, почуття та емоції, волю, характер, темперамент, спілкування, здібності. Розглянуто діяльність як суттєвий вид активності людини, запропоновано класифікацію вольових якостей особистості.

Освещены вопросы общей психологии на основе генетически-моделированного подхода с учетом современных достижений украинской и зарубежной психологии. Раскрыта сущность понятий о чувствах, восприятии, памяти, мышлении, представлении, внимании, чувствах и эмоциях, воле, характере, темпераменте, общении, способностях. Рассмотрена деятельность как существенный вид активности человека, предложена классификация волевых качеств личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. М. Лисянська, Т. М. Зелінська, Н. В. Співак, Н. П. Зубалій, О. Г. Артемчук, Л. М. Зінченко. - К. : Либідь, 2005. - 463 c. - укp.

Розглянуто питання психології як науки та закономірності формування і розвитку психіки як особливої форми життєдіяльності особистості. Описано методи психологічного дослідження та особливості статистичного методу в психології. Проаналізовано вагомі здобутки українських психологів у напрямах, які визначають світовий рівень наукових досліджень, зокрема, щодо психічних процесів особистості, її психології, темпераменту, характеру, здібностей, вольової активності, а також психології міжособистісних стосунків.

Рассмотрены вопросы психологии как науки, закономерности формирования и развития психики как особенной формы жизнедеятельности личности. Представлены методы психологического исследования и освещены особенности статистического метода в психологии. Проанализированы видные достижения украинских психологов в направлениях, определяющих мировой уровень научных исследований, в частности, относительно психических процессов личности, её психологии, темперамента, характера, способностей, волевой активности, а также психологии межличностных отношений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93я73-1

Шифр НБУВ: ВА667816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Долинська Л. В. 
Комунікативна саморегуляція майбутнього вчителя : навч.-метод. посіб. / Л. В. Долинська, О. С. Ніколаєнко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 88 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Викладено теоретичні підходи до вивчення проблеми комунікативної саморегуляції учителів, описано механізми її розвитку у педагогічному спілкуванні та в процесі професійної підготовки.

Изложены теоретические подходы к изучению проблемы коммуникативной саморегуляции учителей, описаны механизмы её развития в педагогическом общении и в процессе профессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю959.0-994л7

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Долинська Л. В. 
Психологія ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя : навч. посіб. / Л. В. Долинська, Н. П. Максимчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : ФОП Сисин О.В., 2008. - 122 c. - Бібліогр.: с. 108-122. - укp.

Розглянуто ціннісну сферу особистості, зокрема проблеми життєво-професійного самовизнання майбутнього вчителя. Розкрито сутність таких понять, як цінності, ціннісні орієнтації, життєві цілі та плани, смисл життя особистості. Описано шляхи формування системи цінностей у юнацькому віці.

Рассмотрена ценностная сфера личности, в частности проблемы жизненно-профессионального самоопределения будущего учителя. Раскрыта сущность таких понятий, как ценности, ценностные ориентации, жизненные цели и планы, смысл жизни личности. Описаны пути формирования системы ценностей в юношеском возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231я73 + Ч481.511.203я73

Шифр НБУВ: ВА694009 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського