Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (76)
Пошуковий запит: (<.>A=Дубовик О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дубовик О. В. 
Оцінка вагомості параметрів конкурентоспроможності суб'єктами ринку / О. В. Дубовик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи: Зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 1. - С. 518-528. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Дубовик О. В. 
Управління маркетинговими дослідженнями у процесі формування конкурентних переваг : Моногр. / О. В. Дубовик; Нац. банк України. Львів. банк. ін-т. - Л. : ЛБІ НБУ, 2005. - 230 c. - Бібліогр.: с. 160-168. - укp.

Розглянуто особливості теоретико-методологічного забезпечення та наведено практичні рекомендації щодо проведення маркетингових досліджень факторів мікро- та макросередовища маркетингу на вітчизняному міжгалузевому ринку товарів і послуг для формування конкурентних переваг українських підприємців на ринку функціональної, видової, предметної та цінової конкуренції. Проаналізовано маркетингову діяльність українських підприємств та особливості створення факторів конкурентного позиціювання.

Рассмотрены особенности теоретико-методологического обеспечения и приведены практические рекомендации по проведению маркетинговых исследований факторов микро- и макросреды маркетинга на отечественном межотраслевом рынке товаров и услуг для формирования конкурентных преимуществ украинских предпринимателей на рынке функциональной, видовой, предметной и ценовой конкуренции. Проанализированы маркетинговая деятельность украинских предприятий и особенности создания факторов конкурентного позицирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гірченко Т. Д. 
Кейсовий метод навчання в процесі виховання творчої особистості студента / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 63-69. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему підготовки високоосвічених фахівців у вищій школі. На підставі кейс-методу й узагальнення зарубіжного досвіду, його адаптації до вітчизняних умов охарактеризовано інтерактивні методики навчання, які сприяють формуванню творчого мислення в студентів. Наведено методику диференційованого підходу до застосування кейс-методу в процесі вивчення економічних дисциплін у вищій школі для студентів із різними психологічними характеристиками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дубовик О. В. 
Управління маркетинговими дослідженнями / О. В. Дубовик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 204-210. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Гірченко Т. Д. 
Маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. Д. Гірченко, О. В. Дубовик; Нац. банк України. Львів. банк. ін-т. - Л. : ЛБІ НБУ, 2004. - 256 c. - (Дистанц. навчання). - Бібліогр.: с. 255. - укp.

Розглянуто засади соціально-етичного маркетингу, а також його роль, суб'єкти, функції та принципи. Запропоновано концепції маркетингової діяльності. Розкрито сутність управління маркетингом, проаналізовано стани попиту та види. Описано види конкуренції, наведено методику оцінки конкурентних позицій підприємства. Обгрунтовано вибір стратегії досягнення конкурентних переваг. Висвітлено особливості формування товарної політики в комплексі маркетингу.

Рассмотрены основы социально-этического маркетинга, а также его роль, субъекты, функции и принципы. Предложена концепция маркетинговой деятельности. Раскрыта сущность управления маркетингом, проанализированы состояния спроса. Описаны виды конкуренции, приведена методика оценки конкурентных позиций предприятия. Обоснован выбор стратегии достижения конкурентных преимуществ. Освещены особенности формирования товарной политики в комплексе маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73

Шифр НБУВ: ВА655896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дубовик О. В. 
Дослідження факторів конкурентоспроможності банку / О. В. Дубовик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Євроінтеграц. курс України: фін. вимір. - 2006. - Вип. 3 ч. 1. - С. 352-360. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Денис О. Б. 
Інноваційний потенціал України: загальнодержавні та регіональні аспекти розвитку / О. Б. Денис, О. В. Дубовик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 1. - С. 37-43. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Дубовик О. В. 
Маркетинг у банку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Дубовик, С. М. Бойко, М. А. Вознюк, Т. Д. Гірченко; Нац. банк України. Львів. банк. ін-т. - Л., 2006. - 276 c. - укp.

Висвітлено загальну концепцію маркетингу у банківській сфері. Проаналізовано еволюцію маркетингової думки у банківському середовищі України. Визначено місце стратегічної маркетингової діяльності банку в системі управління конкурентоспроможністю. Охарактеризовано споживчі особливості банківського маркетингу, особливу увагу приділено питанню вибору цільових ринків, а також розгляду сучасних технологій і моделей впливу на поведінку клієнтів. Висвітлено теоретичні засади операційного маркетингу у банку. Описано інструменти банківського маркетингу, методологію та методи планування поточної маркетингової діяльності в банку. Розглянуто законодавчі та галузеві обмеження конкуренції, наведено огляд ефективних стратегій формування конкурентних переваг, методики оцінки конкурентоспроможності окремих банківських продуктів та банку в цілому. Представлено близько двох десятків спеціально розроблених практичних методик банківського маркетингу, адаптованих до українських умов.

Изложена общая концепция маркетинга в банковской сфере. Проанализирована эволюция маркетинговой теории в банковской среде Украины. Показано место стратегической маркетинговой деятельности банка в системе управления конкурентоспособностью. Охарактеризованы потребительские особенности банковского маркетинга, особое внимание уделено вопросу выбора целевых рынков, а также рассмотрению современных технологий и моделей влияния на поведение клиентов. Освещены теоретические основы операционного маркетинга в банке. Описаны инструменты банковского маркетинга, методология и методы планирования текущей маркетинговой деятельности в банке. Рассмотрены законодательные и отраслевые ограничения конкуренции, приведен обзор эффективных стратегий формирования конкурентных преимуществ, методики оценки конкурентоспособности некоторых банковских продуктов и банка в целом. Представлены около двох десятков специально разработанных практических методик банковского маркетинга, адаптированных к украинским условиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)262.10-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кузнєцова А. Я. 
Фінансове стимулювання інвестиційно-інноваційної діяльності малого і середнього бізнесу в Україні : моногр. / А. Я. Кузнєцова, Г. В. Возняк, О. В. Дубовик, Н. В. Тувакова; Нац. банк України. Львів. банк. ін-т. - Л., 2006. - 367 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування системи фінансування інвестиційно-інноваційної діяльності (ІІД) малого та середнього бізнесу в Україні. Здійснено методологію системи фінансування ІІД у контексті формування необхідних і достатніх для фінансування ІІД фінансових ресурсів з різноманітними джерелами походження. Особливу увагу приділено проблемам вибору ефективних форм і способів не- та державного фінансування інноваційних проектів. Проаналізовано досвід функціонування вітчизняних і закордонних інноваційних підприємницьких структур (венчурних фондів, промислово-фінансових груп, технологічних парків і бізнес-інкубаторів), наведено рекомендації щодо активізації їх діяльності в Україні.

Освещены проблемы формирования системы финансирования инвестиционно-инновационной деятельности (ИИД) малого и среднего бизнеса в Украине. Осуществлена методология системы финансирования ИИД финансовых ресурсов в контексте формирования необходимых и достаточных для финансирования ИИД финансовых ресурсов с разнообразными источниками происхождения. Особое внимание уделено проблемам выбора эффективных форм и способов не- и государственного финансирования инновационных проектов. Проанализирован опыт функционирования отечественных и заграничных инвестиционных предпринимательских структур (венчурных фондов, промышленно-финансовых групп, технологических парков и бизнес-инкубаторов), приведены рекомендации по активизации их деятельности в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-55-93 + У9(4УКР)291.9-56-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дубовик О. В. 
Формування конкурентоспроможності банку : Моногр. / О. В. Дубовик, А. Я. Кузнєцова, Т. Д. Гірченко; Львів. банк. ін-т. - Л., 2005. - 215 c. - Бібліогр.: с. 184-193. - укp.

Висвітлено проблеми формування конкурентоспроможності банківської установи на макро- та мікрорівнях. Розглянуто галузеву специфіку системи управління конкурентоспроможністю банків. Запропоновано методику оцінки рівня конкурентоспроможності окремих банківських продуктів і банківських установ загалом. Наведено результати первинних маркетингових досліджень з метою кількісної оцінки різноманітних конкурентних переваг.

Освещены проблемы формирования конкурентоспособности банковского учреждения на макро- и микроуровнях. Рассмотрена отраслевая специфика системы управления конкурентоспособностью банков. Предложена методика оценки уровня конкурентоспособности отдельных банковских продуктов и банковских учреждений в целом. Приведены результаты первичных маркетинговых исследований для количественной оценки разнообразных конкурентных преимуществ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гирик О.  
Корпоративна соціальна відповідальність : підручник / О. Гирик, О. Денис, О. Дубовик, І. Жеребило, А. Зінченко; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К., 2009. - 258 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку, сутність, значення, моделі корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Показано взаємозв'язок корпоративної культури організації та КСВ. Розкрито особливості формування КСВ у відносинах з працівниками, споживачами, конкурентами, державою та міжнародною спільнотою. Проаналізовано економічну мотивацію формування соціальної відповідальності бізнесу. Розглянуто фінансово-кредитні механізми як об'єкт соціальної відповідальності.

Освещены история развития, сущность, значение, модели корпоративной социальной ответственности (КСО). Показана взаимосвязь корпоративной культуры организации с КСО. Рассмотрены особенности формирования КСО в отношениях с сотрудниками, потребителями, конкурентами, государством и международным сообществом. Проанализирована экономическая мотивация формирования социальной ответственности бизнеса. Рассмотрены финансово-кредитные механизмы как объект социальной ответственности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)272 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дубовик О. В. 
Планування та управління кар'єрою : навч. посіб. / О. В. Дубовик, О. В. Босак, Н. З. Шегинська; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К., 2008. - 348 c. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.

Розкрито сутність кар'єри й її типологію, особливості успішної професійної кар'єри. Проаналізовано роль мотивації в управлінні кар'єрою, цінності людини в процесі планування кар'єри. Визначено вплив корпоративної культури на процес перебігу кар'єри та фактори кар'єрного процесу. Проведено оцінку психологічних якостей і здібностей індивідів, наведено визначення психотипів та описано особливості темпераментів. Розкрито значення іміджу керівника для успішної кар'єри, психологічні передумови його формування та формулу кар'єрного успіху. Розглянуто питання про конфлікт-менеджмент у процесі управління кар'єрою, наведено класифікацію конфліктів і способи їх управління, зокрема стресами як методу запобігання конфліктам. Висвітлено технології приймання на роботу, умови ефективного працевлаштування, методики складання резюме, рекомендаційного й аплікаційного листів, види співбесід і підготовки до них.

Раскрыты сущность карьеры и её типология, особенности успешной профессиональной карьеры. Проанализированы роль мотивации в управлении карьерой, ценности человека в процессе планирования карьеры. Определены влияние корпоративной культуры на процесс протекания карьеры и факторы карьерного процесса. Проведена оценка психологических качеств и способностей индивидов, приведены определения психотипов и описаны особенности темпераментов. Раскрыты значение имиджа руководителя для успешной карьеры, психологические предпосылки его формирования и формула карьерного успеха. Рассмотрен вопрос о конфликт-менеджменте в процессе управления карьерой, приведены классификация конфликтов и способы их управления, в частности стрессами как метода предотвращения конфликтов. Освещены технологии приема на работу, условия эффективного трудоустройства, методики составления резюме, рекомендационного и аппликационного писем, виды собеседований и подготовки к ним.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)24я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дубовик О. В. 
Мерчандайзинг і поведінка споживачів / О. В. Дубовик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 50-55. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано трактування терміна "мерчандайзинг" різними авторами. Запропоновано авторське визначення цього терміна, розкрито його характерні риси. Обгрунтовано необхідність розробки маркетингового комплексу мерчандайзингу як одного із елементів системи маркетинг - мікс підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дубовик О. С. 
Методичні аспекти проблемного навчання біології / О. С. Дубовик, Т. М. Ткаченко // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 130-137. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто рівні проблемного навчання (ПН), дидактичні особливості ПН. Надано алгоритм моделювання проблемного уроку, у тому числі види ПН, а також методи реалізації проблемної технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)3-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Петунін Ю. Ф. 
Шляхи удосконалення та розвитку системи інформаційного забезпечення управління технічним станом, організацією експлуатації та ремонту військових засобів вимірювальної техніки / Ю. Ф. Петунін, О. І. Дубовик, Ю. В. Красинський // Системи озброєння і військ. техніка. - 2006. - Вип. 3. - С. 105-108. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто можливі шляхи удосконалювання системи збору й обробки інформації про технічний стан (ТС), організацію експлуатації та ремонту військових засобів вимірювальної техніки (ВЗВТ). Запропоновано підходи щодо вибору оптимальної системи показників, що характеризують ТС ВЗВТ, організацію їх експлуатації та ремонту, а також напрямки розробки нової концептуальної моделі досліджуваної системи.


Ключ. слова: системи збору й обробки інформації, вимірювальна техніка
Індекс рубрикатора НБУВ: З970.6 + Ж10 + Ц89

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дубовик О. А. 
Натриевые мыла. Экспериментальное исследование окисляемости кислородом воздуха / О. А. Дубовик // Хім. пром-сть України. - 2008. - № 2. - С. 18-25. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л785.13-1с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14738 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Дубовик О. В. 
Управління маркетинговими дослідженнями підприємств в процесі формування конкурентних переваг : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / О. В. Дубовик; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2005. - 20 c. - укp.

Установлено співвідношення параметрів "ціна - якість", якими керуються споживачі під час вибору товарів повсякденного попиту та довготермінового користування, а також послуг, що дало змогу розробити механізм ефективного позиціонування і формування конкурентних переваг на регіональному ринку. Надано кількісну оцінку параметрів конкурентоспроможності для різних груп товарів на даному ринку, наведено методику оцінки конкурентоспроможності товарів на ринку функціональної, видової, предметної та цінової конкуренції. Удосконалено концепцію трирівневого підходу до визначення суті товару, що дало змогу сформувати потенційні напрямки створення конкурентних переваг. Запропоновано бенчмаркінговий підхід на сучасному українському ринку та представлено кількісну оцінку факторів конкурентоспроможності на регіональному ринку з розмежуванням специфіки товарів. Розвинуто методику оцінки конкурентоспроможності товарів на ринку функціональної, видової, предметної та цінової конкуренції та механізм формування конкурентного позиціонування для вітчизняних підприємств. Визначено механізм ідентифікації українських підприємств щодо ступеня їх маркетингової орієнтації. Запропоновано схематичну модель диференціації вітчизняних підприємств та визначення їх категорії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Денис О.  
Корпоративна соціальна відповідальність : підручник / О. Денис, О. Дубовик, А. Зінченко, Є. Матвєєв; ред.: Т. С. Смовженко, А. Я. Кузнєцова; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - 2-ге вид., виправл. і доповн. - К., 2010. - 314 c. - Бібліогр.: 15 назв - укp.

Висвітлено історію розвитку корпоративної соціальної відповідальності (КСВ). Показано взаємозв'язок корпоративної культури організації та КСВ. Охарактеризовано складові моделі КСВ. Розкрито особливості американської, європейської, японської моделей КСВ. Увагу приділено аналізу вітчизняного законодавства у сфері захисту прав споживачів, європейським стандартам праці, принципам добросовісної конкуренції та етичної поведінки компаній щодо контрагентів з бізнесу, впливу громади на роботу компаній і відповідальності компаній перед населенням. Доведено доцільність формування корпоративної культури організації як передумови зародження КСВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)272 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Теоретичні й практичні досягнення молодих учених-аграріїв : матеріали обл. наук.-практ. конф. молодих учен. та асп., присвяч. 80-річчю з дня заснування НААН України, 23 груд. 2011 р. / ред.: М. П. Бондаренко, М. Г. Собко, О. О. Дубовик; упоряд.: Н. І. Огієнко; НААН України, Ін-т сіл. госп-ва Північ. Сходу. - Суми : Мрія, 2012. - 94 c. - укp.

Наведено результати досліджень з актуальних питань землеробства, рослинництва, тваринництва, інноваційного провайдингу й історії сільськогосподарської науки. Проаналізовано вплив основного обробітку на оструктурення грунту в посівах озимої пшениці. Доведено доцільність застосування фізіологічно активних речовин в процесі вирощування сої. Розкрито можливості використання багаторічних бобових трав з метою стабілізації родючості грунту. Проаналізовано врожайність сортів гречки різного екотипу залежно від застосування доз добрив і норм висівання насіння. Оцінено рівень ефективності витрат кормових ресурсів і їх вплив на продуктивність молочного стада. Охарактеризовано перспективні лінії українських порід молочної худоби. Проведено оцінювання кількісного та якісного складу молока корів генофондного стада лебединської породи. Розкрито особливості патентно-ліцензійної діяльності науково-дослідних установ аграрної сфери. Висвітлено перспективи розвитку аграрних бірж в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА749678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дубовик О. В. 
Управління Інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Дубовик; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Запропоновано засади класифікації інтернет-реклами, які адаптовані до функціонування торговельних підприємств, що сприятиме оптимізації планування комунікаційних заходів у мережі Інтернет. Проведено класифікацію інтернет-магазинів з метою диференційованого підходу до цілеспрямованого впливу на діяльність підприємства зі створення та розповсюдження рекламної інформації. Запропоновано методичні підходи до формування комплексу заходів, інструментів інтернет-реклами, рекламних технологій та інтернет-мерчандайзингу з урахуванням еволюції застосування мережі Інтернет у діяльності торговельних підприємств і цільових сегментів споживачів. Визначено засади структурування маркетингової інформаційної системи торговельного підприємства шляхом виокремлення підсистеми управління інтернет-рекламою, що сприятиме створенню обгрунтованих рекламних кампаній у мережі Інтернет, оцінці результативності управління інтернет-рекламою в підприємствах торгівлі. Розроблено систему оцінювання результативності управління інтернет-реклами, яка передбачає агрегування оцінних (організаційних, економічних, комунікаційних і технічних) компонентів інтернет-реклами, яка допомагатиме формуванню та імплементації інтегрованих маркетингових комунікаційних програм підприємств торгівлі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375951 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського