Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Дуб О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Дуб О. П. 
Дітям світла потрібні вчителі світла / О. П. Дуб // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.). - С. 35-36. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Акцентовано увагу на гуманізації освіти, що належить до визначальних цінностей сучасного суспільного життя і є умовою та результатом якісної шкільної освіти ХХІ ст. Наголошено на появі нової педагогіки, яка має свій філософський погляд на людину і ставить перед собоюконкретну мету щодо виховання цієї людини. Окреслено мету навчання в сучасній школі – передати суму знань, якими учень у дорослому житті буде в змозі скористатися. Описано сучасний навчально-виховний процес, в якому руйнується духовна спільність учителя і учня, обговорено його проблеми. Підкреслено роль учителя в гуманній педагогіці, основу характеру якого складають три якості – доброта, щирість та відданість

Акцентировано внимание на гуманизации образования, которое принадлежит к определяющим ценностям современной общественной жизни и является условием и результатом качественного школьного образования ХХІ в. Отмечено появление новой педагогики, которая имеет свой философский взгляд на человека и ставит перед собой конкретную цель относительно воспитания этого человека. Очерчена цель обучения в современной школе – передать сумму знаний, которыми ученик сможет воспользоваться во взрослой жизни. Описан современный учебно-воспитательный процесс, в котором разрушается духовная общность учителя и ученика, обсуждены проблемы этого процесса. Подчеркнута роль учителя в гуманной педагогике, основу характера которого составляют три качества – доброта, искренность и преданность.

Attention is Accented on humanizing of education which belongs to the determining values of modern public life and is a condition and result of high-quality school education of XXI age. Appearance of new pedagogics which has the philosophical look to the man and puts before itself a concrete purpose in relation to education of this man is marked. A teaching purpose is outlined at modern school – to pass the sum of knowledge’s which a student will be able to take advantage of in grown man life. A modern education process in which spiritual community collapses between a teacher and student is described; the problems of this process are discussed. The role of teacher is underline in Humane Pedagogics, basis of character of which is made by three qualities – kindness, sincerity and devotion.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гончар М. Г. 
Використання лейкоцитарних носіїв у хворих з бешиховим запаленням нижніх кінцівок / М. Г. Гончар, Я. М. Кучірка, О. І. Дуб, І. К. Чурпій, І. В. Мельник // Галиц. лікар. вісн.. - 2002. - 9, № 3. - С. 69-70. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

У 79 хворих на бешиху проведено внутрішньоартеріальне введення лейкоцитарних носіїв з гентаміцином. Внаслідок лікування зменшилася тривалість періоду лихоманки, вираженість загальнотоксичних проявів і місцевої реакції, що дозволило скоротити терміни перебування хворих у стаціонарі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.863.015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дуб О. І. 
Розвиток професійної етики соціальних працівників у системі неперервної освіти США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Дуб; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2012. - 20 c. - укp.

Розкрито проблему аналізу розвитку професійної етики соціальних працівників у системі неперервної освіти США. Виділено етапи становлення соціальної роботи у США як професійної діяльності. Встановлено зміст професійної діяльності соціальних працівників, який складається з компетентного вживання цінностей, принципів, методів і умінь для досягнення однієї або декількох цілей: надання допомоги людям в одержанні матеріальної допомоги, організація індивідуального, групового та сімейного консультування і психотерапевтичної допомоги, надання допомоги місцевим співтовариствам або групам громадян в досягненні соціально значущих цілей і покращенні діяльності соціальних служб; участь в законотворчому процесі з питань соціального добробуту. Показано, що в основі методики організації соціальної роботи є постійне розширення власної понятійної бази соціальних працівників на основі розширення розуміння філософської основи професії й інтелектуальної бази професійних знань. Встановлено етапи розвитку бази цінностей професії й етичних дилем в практиці роботи. Доведено, що становлення кваліфікаційної основи професії соціальних працівників відбувалося через розвиток технічних аспектів практики, до формування основних цінностей професії моральних цілей, і етичних норм. Показано, що встановлені проблеми залишаються дискусійними і є рушійними силами розвитку професії, які визначають зміст професійної освіти соціальних працівників у США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)6 + С40(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тимрук-Скоропад К. 
Фізична активність у реабілітації осіб із хронічним обструктивним захворюванням легень / К. Тимрук-Скоропад, О. Дуб, Л. Ціж, Н. Рудакова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2019. - № 3. - С. 63-72. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

За прогнозами Всесвітньої організації охорони здоров'я, до 2030 р. хронічне обструктивне захворювання легень (ХОЗЛ) стане третьою провідною причиною смертності у світі. Основні заходи боротьби з ХОЗЛ спрямовані на попередження виникнення, сповільнення прогресування та зменшення ймовірності ускладнень. Вищий рівень фізичної активності (ФА) пов?язаний із меншим ризиком загострень, госпіталізації та смертності в людей із ХОЗЛ і має переваги в покращенні рівня фізичної витривалості, задишки та якості життя, загалом. Тому ФА включена в програми легеневої реабілітації як необхідний компонент. Мета статті - проаналізувати рекомендації щодо фізичної активності в реабілітації осіб із ХОЗЛ. Методи дослідження - аналіз літературних джерел і клінічних настанов з фізичної терапії, легеневої реабілітації та фізичної активності із баз науково-доказової літератури Medline та PEDro. Фізична активність у хворих із ХОЗЛ значно знижена, а головним симптомом, який знижує можливість витримувати фізичне навантаження хворими на ХОЗЛ, є задишка. Зменшенню фізичної активності також можуть сприяти вікові зміни та наявність супутніх захворювань (хвороби серця, діабет, ожиріння, когнітивні порушення й ін.). У пацієнтів із ХОЗЛ, у котрих показники об'єму форсованого видиху за першу секунду видиху становлять 50 % від належного, та рекомендовано підвищити тижневу фізичну активність, згідно з рекомендаціями ВООЗ. Пацієнти з нижчими показниками функції зовнішнього дихання, фізичної витривалості й більшою задишкою або пацієнти після загострення скеровуються на легеневу реабілітацію, одним із компонентів якої повинна бути програма фізичної активності. Програми фізичної активності продовжуються також після завершення програми легеневої реабілітації. Висновки: фізична активність на сьогодні є невід'ємною складовою частиною в комплексному лікуванні ХОЗЛ та відіграє важливу роль у покращенні якості життя пацієнтів, зниженні ризику загострення, госпіталізації й смертності. Рекомендації щодо рівня ФА осіб із ХОЗЛ не відрізняються від таких для здорового населення. Бажано поступово досягати хоча б мінімального рівня фізичної активності, рекомендованого Всесвітньою організацією охорони здоров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.9 + Р412.3-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського