Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Дущенко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Дущенко В. В. Использование электромагнитного поля для управления характеристиками узлов подвески транспортных средств / В. В. Дущенко, Н. И Кумосин // Автомоб. трансп.. - 2011. - Вып. 28. - С. 27-31. - Библиогр.: 8 назв. - рус.На основании результатов вещественно-полевого анализа узлов подвески транспортных средств проведена классификация технических решений систем управления их характеристиками с использованием электромагнитного поля. Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.64
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Александров Е. Е. Математическое моделирование процессов возмущенного движения агрегатов и систем бронетанковой техники : учеб. пособие : в 2 т. Т. 1 / Е. Е. Александров, Д. О. Волонцевич, В. В. Дущенко, В. В. Епифанов, Н. В. Кохановский. - Х., 2012. - 354 с. - рус.Исследованы динамические системы и общие сведения об информационных технологиях их проектирования. Описаны математическое моделирование и функционально-физический анализ систем подрессоривания военных гусеничных и колесных машин. Раскрыты основные принципы построения комплексных функциональных математических моделей легкобронированных колесных машин. Описаны стендовые и натурные экспериментальные исследования поперечных колебаний гусеничной ветви. Показан обзор научно-технической литературы по математическому моделированию процессов топливоподачи транспортных дизелей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.6 в641.0 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: В353835/1 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Дущенко В. В. Застосування магнітореологічних еластомерів для керування характеристиками систем підресорювання колісних транспортних засобів / В. В. Дущенко, В. Г. Маслієв, Р. А. Нанівський, А. О. Маслієв // Електротехніка і електромеханіка. - 2019. - № 5. - С. 50-59. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Мета роботи - дослідження впливу керування пружними та демпфіруючими характеристиками системи підресорювання на основі використання магнітореологічних еластомерів на плавність ходу колісних транспортних засобів. При дослідженнях використано методи: теорії магнітного поля, теорії підресорювання транспортних засобів, теорії планування експерименту, а також пакет Femm для дослідження характеристик магнітного поля та математичне моделювання руху колісних транспортних засобів по нерівностям у середовищі Delphi. Розроблено, досліджено та запатентовано конструкції пружних шарнірів важелів підвіски з магнітореологічними еластомерами. Визначено відносні межі зміни модулів пружності та втрат даних шарнірів при здійсненні керування характеристиками підвіски для забезпечення підвищення плавності ходу колісного транспортного засобу. Вперше досліджено доцільність застосування магнітореологічних еластомерів для керування пружними та демпфіруючими характеристиками систем підресорювання колісних транспортних засобів та визначено закони керування, які дозволяють підвищити плавність ходу більше ніж на 40 %; встановлено, що керування модулем втрат в більшій мірі впливає на підвищення плавності ходу, ніж керування модулем пружності. Розроблено конструкції та визначено відносні межі змін модулів пружності та втрат шарнірів із магнітореологічних еластомерів при здійсненні їх керування, що дозволить формулювати вимоги до еластомерів при розробці перспективних конструкцій шарнірів для систем підресорювання транспортних засобів. Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.9 + О12-042
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23986 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|