Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Дяченко-Богун М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Дяченко-Богун М. М. 
Педагогічні умови природоохоронного виховання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / М. М. Дяченко-Богун; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 19 c. - укp.

Розкрито суть природоохоронного виховання як неперервного психолого-педагогічного процесу цілеспрямованої творчої взаємодії вчителя й учнів, метою якої є формування у вихованців природоохоронної культури, що передбачає стимулювання позитивної мотивації старшокласників на здійснення активної природоохоронної діяльності, формування цілісної системи природоохоронних знань, навичок і вмінь як основи активної життєвої позиції. Визначено структурні компоненти природоохоронної культури старшокласників як результату даного напряму виховання. Науково обгрунтовано педагогічні умови природоохоронного виховання старшокласників. Експериментально доведено, що реалізація визначених педагогічних умов успішності природоохоронного виховання старшокласників сприяє значному підвищенню рівня їх природоохоронної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дяченко-Богун М. М. 
Модель професійної підготовки вчителя до організації природоохоронного виховання старшокласників / М. М. Дяченко-Богун // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 65-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Науково обгрунтовано модель професійної підготовки вчителів до організації природоохоронного виховання старшокласників у ВНЗ як цілісний педагогічний процес. Визначено й експериментально перевірено структурно-функціональну модель професійно-педагогічної підготовки вчителів ЗНЗ до екологічної освіти та виховання старшокласників. Розглянуто педагогічні аспекти підготовки педагогів до формування у старшокласників сучасної особистості, яка володіє стійким позитивним ставленням до природи, навичками активної природоохоронної діяльності, розуміє її взаємозв'язки та взаємозалежності.

Научно обоснована модель профессиональной подготовки учителей к организации природоохранного воспитания старшеклассников в общеобразовательных учебных заведениях как целостный педагогический процесс. Определена и экспериментально проверена структурно-функциональная модель профессионально-педагогической подготовки учителей общеобразовательных учебных заведений к экологическому образованию и воспитанию старшеклассников. Рассмотрены педагогические аспекты подготовки педагогов к формированию у старшеклассников личности, обладающей стойким положительным отношением к природе, навыками активной природоохранной деятельности.

ItТs showed evidence-based model of teacher training to the organization of environmental education of school students in secondary schools as a holistic pedagogical process. ItТs defined and experimentally verified structural-functional model of vocational teacher training teachers of secondary schools for environmental education and education of high school students. We consider pedagogical aspects of training teachers to the formation of a senior person that has persistent positive attitude towards nature, skills of active conservation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дяченко-Богун М. 
Методи і форми організації природоохоронного виховання старшокласників / М. Дяченко-Богун // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 3. - С. 47-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Науково обгрунтовано теоретичні аспекти використання в практичній діяльності загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) комплексної системи методів і форм організації природоохоронного виховання старшокласників. Визначено методи природоохоронного виховання як систему специфічних прийомів і способів виховної роботи, як взаємопов'язаний розвиток суб'єктів природоохоронної діяльності в ЗНЗ. Окреслено педагогічні завдання, максимально ефективне досягнення яких має забезпечити система методів і форм природоохоронного виховання. Виокремлено такі групи виховних методів для реалізації психолого-педагогічної моделі формування активної природоохоронної позиції старшокласника: методи, спрямовані на формування свідомості особистості; методи організації активної природоохоронної діяльності й формування досвіду суспільної поведінки; методи стимулювання екологічно доцільної поведінки та діяльності. Зазначено, що переважна більшість практичних природоохоронних заходів повинна відбуватися у формі виховних справ, які повинні мати системний, комплексний, послідовний і безперервний характер.

Научно обоснованы теоретические аспекты использования в практической деятельности общеобразовательных учебных заведений (ОУЗ) комплексной системы методов и форм организации природоохранного воспитания старшеклассников. Определены методы природоохранного воспитания как система специфических приемов и способов воспитательной работы, как взаимосвязанное развитие субъектов природоохранной деятельности в ОУЗ. Очерчены педагогические задачи, максимально эффективное достижение которых должна обеспечить система методов и форм природоохранного воспитания. Выделены следующие группы воспитательных методов для реализации психолого-педагогической модели формирования активной природоохранной позиции старшеклассника: методы, направленные на формирование сознания личности; методы организации активной природоохранной деятельности и формирования опыта общественного поведения; методы стимулирования экологически целесообразного поведения и деятельности. Указано, что подавляющее большинство практических природоохранных мероприятий должно происходить в форме воспитательных мероприятий, которые должны носить системный, комплексный, последовательный и непрерывный характер.

The article gives scientifically grounded theoretical aspects of using the complex system of methods and forms of organization of nature protection education of senior pupils in the practical activity of general educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дяченко-Богун М. М. 
Здоров'язбережувальні технології у професійній діяльності майбутніх учителів біології : монографія / М. М. Дяченко-Богун; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2015. - 347 c. - Бібліогр.: с. 277-345 - укp.

Обгрунтовано науково-теоретичне й організаційно-практичне забезпечення процесу підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти. Запропоновано підходи до вирішення проблеми формування готовності студентів до практичної здоров'язбережувальної діяльності. Здійснено відбір і модифікацію базових понять дослідження. Виявлено сутність, структуру, особливості змісту й організації процесу підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дяченко-Богун М. М. 
Теоретичні і методичні засади реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності майбутніх учителів біології : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. М. Дяченко-Богун; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2016. - 40 c. - укp.

Розроблено та науково обгрунтовано теоретико-методичні засади реалізації здоров'язбережувальних технологій (ЗЗТ) у професійній діяльності майбутніх учителів біології. Запропоновано концепцію формування готовності таких учителів до реалізації ЗЗТ у професійній діяльності. Охарактеризовано сутність і структуру, визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-інформаційний, процесуально-діяльнісний, особистісно-сугестивний), показники та рівні (високий, середній, низький) готовності майбутніх учителів біології до реалізації ЗЗТ. Обгрунтовано модель, що містить методологічно-цільовий, змістовий, процесуальний і діагностично-результативний структурні блоки. Визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів біології до реалізації ЗЗТ у професійній діяльності. Розроблено й упроваджено методичну систему реалізації ЗЗТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р21 р3

Шифр НБУВ: РА425896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Здоров'язбережувальні технології в освітньому середовищі = Health-saving technologies in the educational environment : колект. монографія / Т. К. Андрющенко, Н. А. Беседа, Г. М. Бойко, С. С. Бурсова, Л. Б. Волошко, О. А. Гнізділова, Л. С. Голодюк, М. В. Гриньова, В. Донченко, М. М. Дяченко-Богун, В. О. Жамардій, О. О. Лаврентьєва, Т. І. Мієр, О. О. Момот, Ю. М. Мороз, С. А. Новописьменний, В. В. Оніпко, Л. М. Рибалко, М. М. Яструбов; ред.: Л. М. Рибалко; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. - Тернопіль : Осадца В.М., 2019. - 399 c. - укp.

Висвітлено методологічні, теоретичні та методичні основи застосування здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі. Розкрито особливості застосування здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти різних типів: дошкільних, загальноосвітніх і вищих. Доведено важливість застосування здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі за умов здоров'язбережувального освітнього середовища та фізкультурно-оздоровчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXVIII Каришинські читання)" : [збірник], 27-28 травня 2021 р. / ред.: Р. А. Сітарчук, С. М. Шевчук, М. В. Гриньова, Е. Малец, А. Пінхасов, Y. Raichlin, Р. С. Гриньов, О. Г. Жданова-Неділько, В. В. Оніпко, Н. І. Шиян, С. В. Пилипенко, М. М. Дяченко-Богун, А. В. Ткаченко, Н. М. Сас, Н. М. Пивовар, С. П. Школяр, О. В. Большая; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Інститут проблем виховання НАПН України, Інститут обдарованої дитини НАПН України, Міжнародна академія педагогічної освіти, Полтавська обласна державна адміністрація, Полтавська обласна рада, Полтавська міська рада, Мала академія наук України, Аріельський університет, Краківський педагогічний університет імені Комісії національної освіти, Краківська академія імені Анджея Фрич Моджевського, Середня школа "Сент-Ендрю", Національний коледж шкільних керівників, Університет Яна Кохановського, Каришинські читання. - Полтава : Астрая, 2021. - 364 c. - (Нова українська школа). - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Досліджено особливості формування інноваційної системи в Україні. Проаналізовано ризики споживання води з підвищеним вмістом фтору. Охарактеризовано академічну доброчесність як складову забезпечення якості освіти. Розглянуто процес формування готовності керівника до попередження виникнення конфліктів у школі. Висвітлено взаємодію стейкхолдерів та закладів вищої освіти у процесі підготовки менеджерів освіти в Україні. Досліджено вплив на становлення професіоналізму майбутнього управлінця засобами навчальної діалогічної взаємодії. Проаналізовано особливості позакласної роботи з географії за умов дистанційного навчання. Охарактеризовано застосування різних типів проектів у педагогічній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР) я434(0)Каришинські читання

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фізкультурно-оздоровчі та спортивні технології в освітньому просторі : теорія і практика : колект. монографія / А. В. Бардінов, О. В. Бардінов, А. О. Бардінова, О. В. Воробйов, В. Д. Гогоць, М. В. Гриньова, В. І. Донченко, М. М. Дяченко-Богун, А. В. Ємець, Р. В. Жалій, В. О. Жамардій, О. Г. Жданова-Неділько, Ю. В. Зайцева, А. Л. Каценко, Г. В. Кириленко, О. І. Кириленко, І. В. Когут, О. К. Корносенко, В. А. Литвиненко, В. В. Литовка, С. Г. Мироненко, О. І. Міхеєнко, О. О. Момот, С. М. Новік, С. А. Новописьменний, Н. М. Пивовар, Н. Л. Свінцицька, С. В. Синиця, Є. О. Скріннік, О. А. Согоконь, І. В. Тараненко, Р. Л. Устенко, Т. В. Хілінська, П. В. Хоменко, С. Б. Хлібкевич, І. Є. Шапаренко, Є. Ю. Шостак; ред.: О. О. Момот, Ю. В. Зайцева; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Українська медична стоматологічна академія, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. - 339 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розкрито методологічні, теоретичні та методичні основи застосування фізкультурно-оздоровчих та спортивних технологій у освітньому середовищі. Наведено педагогічні умови формування ключових компетентностей з менеджменту туристичної діяльності у майбутніх фахівців фізичної культури. Звернено увагу на удосконалення загальної фізичної працездатності дітей середнього шкільного віку засобами кардіореспіраторного фітнесу. Науково обгрунтовано особливості впровадження фізкультурно-оздоровчих та спортивних технологій у закладах освіти різних типів: закладах позашкільної освіти, дошкільних, загальної середньої та вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.1 + Ч51 р30 + Ч514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського