Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Жерносєк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Жерносєк І. П. 
Науково-методична робота в загальноосвітній школі : Навч.-метод. посіб. / І. П. Жерносєк; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ІЗМН, 1999. - 160 c. - Бібліогр.: с. 153-155. - укp.

Розглянуто актуальні питання удосконалення організації та змісту внутрішньошкільної науково-методичної роботи загальноосвітньої школи, її головні принципи, а також проблеми розвитку традиційних і нових форм та змісту даної роботи, вимоги до її організації. Проаналізовано сучасний стан науково-методичної роботи майже у ста школах різних регіонів України, висвітлено роботу районих, міських методкабінетів і науково-методичних центрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жерносєк І. 
Науково-методична управлінська культура керівника ЗНЗ / І. Жерносєк // Шлях освіти. - 2008. - № 3. - С. 26-39. - укp.

Визначено сутність поняття "управлінська культура" й охарактеризовано умови формування науково-методичної культури керівника ЗНЗ. Виділено групи факторів, що впливають на формування управлінської культури: загальні (економічне, соціальне, політичне та технологічне середовище організації); зовнішні (абітурієнти, вузівські працівники, споживачі та ринок праці); внутрішні (менеджмент, персонал, організація). Обгрунтовано принципи формування науково-методичної культури, що допомагають систематизувати процес управління. Розглянуто схему моделі цілісної системи складових професійної діяльності кервіника ЗНЗ. Виділено специфічні якості, за якими визначається рівень сформованості особистісно-творчого компонента управлінської культури у директора ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жерносєк І. П. 
Види науково-методичної культури керівника ЗНЗ / І. П. Жерносєк, О. М. Онаць // Постметодика. - 2010. - № 1. - С. 11-19. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На підставі аналізу наукової психолого-педагогічної літератури, доробку вчених, власних досліджень авторів статті, виокремлено та охарактеризовано види науково-методичної культури в управлінській діяльності керівника ЗНЗ та шляхи їх реалізації: стратегічно-орієнтований, комунікативно-поведінковий, організаційно-операційний та соціально-трансформаційний, подано авторське визначення науково-методичної культури в діяльності керівника ЗНЗ як особистісне утворення, діалектична, інтегрована система науково-методичних цінностей, основою яких є духовні цінності; це стійкі орієнтири, за якими керівник співвідносить своє життя і професійну педагогічну діяльність; це кодекс поведінки, у якому діють підвищені ділові та моральні вимоги та наведено складові науково-методичної культури: індивідуальний стиль управління, комунікативна культура поведінки та ставлення керівника школи до об'єкта управління. Наведено рисунки, таблиці, де подано види управлінської культури, складові та види культури в управлінській діяльності керівника ЗНЗ. Отже, види науково-методичної культури передбачають: оволодіння науковими знаннями; уміння виокремлювати основні складові управлінської діяльності та визначати їх взаємозв'язки; створення нормативної моделі особистої науково-методичної діяльності; визначення всебічності зв'язків науково-методичної культури з вищими та нижчими рівнями управління; формування моделі культури зв'язку з іншими підсистемами; удосконалення науково-методичної культури у власній управлінській діяльності.

Раскрыто содержание понятий, которые определяют виды научно-методической культуры в управленческой деятельности руководителя общеобразовательного учебного заведения, определены общие признаки понятий "культура", "культура руководителя общеобразовательного учебного заведения", "управленческая культура руководителя", представлено авторское определение научно-методической культуры в управленческой деятельности руководителя общеобразовательного учебного заведения и составляющие научно-методической культуры. Освещены особенности влияния уровня научно-методической культуры на эффективность управленческой деятельности. На основе сравнительного анализа научных подходов, собственных исследований и практического опыта определены обобщенные виды научно-методической культуры в управленческой деятельности руководителя общеобразовательного учебного заведения и пути их реализации.

The content of concepts those define the types of scientific and methodological culture in management activity of school leader are exposed, common features of the terms "culture", "culture school leader", "management culture of leader", are given, authors definition of scientific and methodological culture of the management activity of school leader and components of scientific and technical culture are given. The peculiarities of the level of scientific and methodological culture influence on the effectiveness of management activities are highlighted. Based on comparative analysis of scientific approaches, research and personal experience generalized types of scientific and methodological culture of the management activity of school leader and ways of their implementation are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського